مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار - مقدماتی

ممکن است در ابتدا متوجه نشویم که اکسل چطور به تأسیس یک کسب‌وکار نوپا مربوط می‌شود. مهم‌ترین کاربرد اکسل در کسب‌وکار، محاسبه‌ی درآمدها و هزینه‌های شماست؛ اینکه نشان دهید درآمدی که از مشتری کسب می‌کنید، ... ادامه

گواهینامه
4.4 (72 رای)
2,672 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
Nicky Bull
Prashan Karunaratne
Yvonne Breyer

Nicky Bull

+ 2 مدرس دیگر

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

6 فصل 57 جلسه 4 ساعت ویدیو
فصل اول: بخش‌های اصلی Excel
فصل دوم: انجام محاسبات
فصل سوم: قالب‌بندی
فصل چهارم: کارکردن با داده
فصل پنجم: پرینت کردن
فصل ششم: نمودارها

پیش‌نیاز‌ها

برای شرکت در این دوره به دانش قبلی نیاز نیست؛ چه قبلاً از اکسل استفاده کرده باشید چه نه، این دوره آموزشی شما را تبدیل به یک کاربر مطمئن اکسل می‌کند و به شما آمادگی لازم را برای پیداکردن مهارت‌های پیشرفته‌تر در آینده می‌دهد.

درباره دوره

ممکن است در ابتدا متوجه نشویم که اکسل چطور به تأسیس یک کسب‌وکار نوپا مربوط می‌شود. مهم‌ترین کاربرد اکسل در کسب‌وکار، محاسبه‌ی درآمدها و هزینه‌های شماست؛ اینکه نشان دهید درآمدی که از مشتری کسب می‌کنید، از هزینه‌ای که متحمل شده‌اید بیشتر است. این کار به نظر ساده می‌آید، اما پیچیدگی آن زمانی مشخص می‌شود که صورت‌حساب‌ها، جداول و فرمول‌های پیچیده به میان می‌آیند. این کارها را در اکسل به‌راحتی می‌توانید انجام دهید.

نرم‌افزار صفحه گسترده اکسل یکی از فراگیرترین نرم‌افزارهایی است که در محیط‌های کاری در سراسر جهان استفاده می‌شود. یادگیری کار با این نرم‌افزار به معنای افزودن دارایی‌‌ای بسیار ارزشمند به سبد کسب‌وکار شماست. درزمانی که مشاغل دیجیتال بسیار سریع‌تر از مشاغل غیردیجیتالی رشد می‌کنند، مطمئن باشید که با افزودن مهارت‌های اکسل به مجموعه مهارت‌های شغلی‌تان، خود را جلوتر از بقیه قرار می‌دهید.

به‌طورکلی اکسل در بخش‌های تأمین مالی و حسابداری، بازاریابی و مدیریت محصول، مدیریت منابع‌ انسانی و سایر بخش‌های هر کسب‌وکاری یکی از نرم‌افزارهای پرکاربرد است.

هدف از آموزش این دوره چیست؟

در دوره مقدماتی مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار، نکات ضروری نرم‌افزار اکسل را یاد خواهید گرفت؛ می‌توانید به طور ماهرانه در محیط کاربری اکسل کار کنید، محاسبات اولیه را با فرمول‌ها و توابع انجام دهید، صفحات گسترده را به‌صورت حرفه‌ای قالب‌بندی کنید و توزیع داده‌ها را از طریق نمودارها نشان دهید.

بهترین راه برای یادگیری اکسل استفاده از اکسل است! در این دوره، با استفاده از مهارت‌ها و تکنیک‌های اکسل که در طول مسیر یاد می‌گیرید، طیف وسیعی از مشکلات تجاری را حل خواهید کرد.

برخی از کاربردهای اکسل به‌صورت خلاصه به شرح زیر است:

  • پیش‌بینی درآمدهای جدید و نرخ رشد درآمد و مشتری
  • ذکر رویدادها و تاریخ و ذخیره‌سازی اطلاعات کسب‌وکار
  • لیست کردن و دسته‌بندی هزینه‌های یک محصول و به‌روزرسانی ماهانه (و یا هر بازه زمانی دلخواه)
  • ایجاد انواع نمودارها و مصورسازی داده‌های کسب‌وکار
  • کمک به مدیران سازمان و شرکت برای تصمیم‌گیری مناسب‌تر و مبتنی بر داده‌ها
  • بررسی وضعیت فروش، انبار، موجودی، درآمد و ...
  • امکان قیاس متغیرهای مورد نظر و فیلتر کردن و ایجاد ارتباط و محاسبه انواع آن‌ها

این دوره مناسب چه کسانی است؟

فرقی نمی‌کند که سمت کاری شما چیست؛ طراح محصول هستید یا برنامه‌نویس، حسابدار یا مدیر یا کارمند، کسب‌وکار نوپایی دارید یا نه، اکسل در تمام این سمت‌ها به کار شما می‌آید و یادگیری آن در فضای کسب‌وکار امروز ضروری است.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

4.4

از مجموع 72 امتیاز

15 نظر

2 ماه پیش

خیلی خوب بود

زهرا تبریزی

زهرا تبریزی

3 ماه پیش

دوره خیلی خوبیه واسه شروع یادگیری اکسل

محمدامین فلاحان

محمدامین فلاحان

5 ماه پیش

فوق العاده و کارامد بود.

صادق غریب

صادق غریب

7 ماه پیش

بسیار دوره ی جامع و عاااالی و کاربردی بود

9 ماه پیش

زیرنویس ها کمی غیر دقیق (مثلا بعضی کلمات ترجمه تجت اللفظی و غیر مرتبط با موضوع )بود و بنظر میومد هر فصل توسط فرد جدید و متفاوت انجام شده ...

محمدسعید آزاده

محمدسعید آزاده

9 ماه پیش

دوره جامعی هست. خیلی موارد جدید به من یاد داد. ولی کیفیت ویدئوها خیلی پایینه

مهشید شاه محمدی

مهشید شاه محمدی

نظرات بیشتر

گواهینامه

مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار - مقدماتی

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار - متوسط
Macquarie University

Macquarie University

مدرس: Nicky Bull - Prashan Karunaratne - Yvonne Breyer

1,361 دانشجو
4.1 (12)
299,000 تومانء
بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,160 دانشجو
4.4 (170)
گواهینامه
50٪
409,000 204,500 تومانء
آموزش درک مقدماتی شبکه

مدرس: جادی میرمیرانی

14,523 دانشجو
4.3 (227)
گواهینامه
50٪
209,000 104,500 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,521 دانشجو
4.4 (5,944)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

2 دوره
13 ساعت
155 جلسه
60٪
568,000 227,200 تومانء

درباره استاد

Nicky Bull
Nicky Bull
2 دوره
3,435 دانشجو

 Nicky Bull استاد و مشاور فعال در زمینه مشاوره کسب‌وکار به شرکت‌ها است. ایشان دارای لیسانس علوم کامپیوتر و لیسانس ادبیات انگلیسی از دانشگاه Witwatersrand، آفریقای جنوبی و همچنین مدرک تحصیلات تکمیلی در آموزش از دانشگاه هرتفوردشایر، بریتانیا می‌باشد. او دارای 15 سال تجربه کاری به‌عنوان برنامه‌نویس و تحلیلگر کامپیوتر و بیش از ده سال طراحی و ارائه طیف وسیعی از برنامه‌های آموزشی است. او طراح اصلی محتوای دوره آموزشی مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار می‌باشد که جایزه مربی برجسته Coursera را برای تحول دانشجویی در سال 2018 دریافت کرده است.

اطلاعات بیشتر

Prashan Karunaratne
Prashan Karunaratne
2 دوره
3,435 دانشجو

دکتر Prashan Karunaratne  دارای مدرک دکترای مدیریت، یادگیری و تدریس از دانشگاه Macquarie، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بانکداری از دانشگاه لندن و کارشناسی ارشد بازرگانی مطالعات آماری از دانشگاه New South Wales و لیسانس اقتصاد است از دانشگاه Macquarie می‌باشد. او همچنین توسعه‌دهنده برنامه درسی و مدرس دوره بسیار محبوب مهارت‌های اکسل برای کسب‌وکار است که جایزه مربی برجسته Coursera را برای تحول دانش‌آموز در سال 2018 دریافت کرد. پرشان چندین جایزه آموزشی دیگر از جمله جایزه مشارکت برجسته در یادگیری دانش‌آموز در سال 2019 را دریافت کرده است. در سال 2020، او برنده جایزه افتتاحیه شورای رؤسای بازرگانی استرالیا برای نوآوری و تعالی در آموزش و یادگیری شد.

اطلاعات بیشتر

Yvonne Breyer
Yvonne Breyer
2 دوره
3,435 دانشجو

دکتر Yvonne Breyer استادیار دانشگاه Macquarie و برنده جایزه در زمینه یادگیری آنلاین، مشارکت دانشجویی و تحول دیجیتال در بخش آموزش عالی می‌باشد. ایشان چندین ابتکار راهبردی در سطح ملی و بین‌المللی را رهبری کرده است. بر اساس بازخورد استثنایی یادگیرندگان و تأثیر جهانی، تیم او جایزه مربی برجسته Coursera را برای تحول دانشجویی در سال 2018 دریافت کرد. اخیراً تیم طراحی و تجربه MQBS را رهبری کرد تا MBA جهانی نوآورانه و متحول‌کننده را ارائه کند (رتبه 1 MBA آنلاین). در حال حاضر Yvonne  مدیر آموزش و تدریس و سرپرست یادگیری در دانشکده بازرگانی دانشگاه Macquarie است. او دارای مدرک دکترای زبان‌شناسی کاربردی از دانشگاه Macquarie، کارشناسی ارشد هنر از دانشگاه اسن، آلمان و مدرک تحصیلات تکمیلی در آموزش عالی، رهبری و مدیریت از دانشگاه Macquarie می‌باشد.

اطلاعات بیشتر