آموزش اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی

دوره‌ اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی مکتب پلاس، در قالب قرارداد همکاری با دانشگاه صنعتی شریف و با بهره‌گیری از دانش و تجربه عضو هیات دانشگاه صنعتی شریف دکتر الوانچی، برگزار می‌شود. این دوره ... ادامه

گواهینامه
4 (51 رای)
1,381 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

10 فصل 35 جلسه 12 ساعت ویدیو
فصل اول: آشنایی با اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی
فصل دوم:‌ روش‌‌های تحویل پروژه‌های عمرانی
فصل سوم: انواع قراردادهای عمرانی
فصل چهارم: مفاد و شرایط قراردادهای عمرانی
فصل پنجم:‌ مدیریت ریسک‌های قراردادی
فصل ششم: مدیریت مناقصات و بستن قرارداد
فصل هفتم: تضمین در قراردادهای عمرانی
فصل هشتم: مدیریت تغییرات و اختلافات در قرارداد
فصل نهم: مدیریت پیمانکاران فرعی
فصل دهم: بررسی قراردادهای مشارکت عمومی - خصوصی

پیش‌نیاز‌ها

برای این‌که علم‌آموزان دوره بتوانند بیشترین بهره‌مندی را از مطالب ارائه شده در این دوره داشته باشند، بهتر است که علم‌آموزان این دوره آشنایی کلی با پروژه‌های عمرانی و مباحث مهندسی و طراحی پروژه‌ها داشته باشند.

درباره دوره

دوره‌ اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی مکتب پلاس، در قالب قرارداد همکاری با دانشگاه صنعتی شریف و با بهره‌گیری از دانش و تجربه عضو هیات دانشگاه صنعتی شریف دکتر الوانچی، برگزار می‌شود. این دوره به صورت تعاملی، همراه با تمرین‌های کلاسی، تمرین در منزل و پروژه محور انجام می‌گیرد، تا بتواند به بهترین نحو زمینه ساز آموزش علم‌آموزان دوره باشد. دسترسی آسان به مطالب هر دوره، امکان پیگیری دوره و گفتگوی آنلاین با اساتید از دیگر مشخصه‌های این دوره آموزشی است. همچنین به دلیل همکاری و حمایت‌های دانشگاه صنعتی شریف از مکتب‌خونه، هزینه‌های دوره نیز متناسب‌تر از سایر دوره‌ها طراحی شده است. در پایان دوره علم‌آموزان دوره می‌بایست با موفقیت تمرین‌ها، پروژه و امتحان پایانی دوره را با بگذرانند تا بتوانند مدرک دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر گذراندن موفقیت آمیز این دوره آموزشی را دریافت کنند.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

4

از مجموع 51 امتیاز

6 نظر

7 ماه پیش

دوره بسیار عالی و مناسبی بود - بهتر هم میشد اگر پروژه محور بود

ساسان رستمی

ساسان رستمی

1 سال پیش

با سلام . ممنون از استاد با حوصله و متشکر از تیم مکتبخونه و همکاران شما در دانشگاه شریف . در این دوره مطالب بسیار مفید و ارزشمندی ارائه شده . سپاس

فرید صابری فر

فرید صابری فر

1 ماه پیش

می‌تونست کمی روان‌تر بیان بشه.

سپهر

سپهر

1 ماه پیش

با سلام و احترام: از استاد محترم و همه عوامل برگزاری این دوره تشکر و قدردانی می کنم. به عنوان پیشنهاد محیط ارائه می توانست متنوع باشد، یکنواخت بودن و ثابت بودن محیط ارائه مقداری خسته کننده بود.

مجتبی ابراهیم بای سلامی

مجتبی ابراهیم بای سلامی

8 ماه پیش

سلام و درود. موضوع دوره بسیار جذاب و مهم هست اما ارائه مطالب اصلا مناسب نبود. معلوم بود استاد مطالب رو به صورت تایپ شده و مدون نداره و در بسیاری از موارد مطالب رو چند بار تکرار میکرد. جزوه و منبع مناسب هم در اختیار شرکت کنندگان نگذاشتند و فایل پاورپوینت هم اصلا مرتب نبود.

نادر شایگان مهر

نادر شایگان مهر

6 ماه پیش

** توجه توجه ** در دوره اطلاعات خوبی کسب می کنید ولی اینم بدونید هیچ خبری از مدرک و گواهی دوره نیست. دقیقاً بعد از گذشت یکسال و چندین بار تماس هنوز مدرک من صادر نشده و میگن استاد وقت نمیکنه مدارک رو امضا کنه!!!!!!

شاهین مولائی

شاهین مولائی

گواهینامه

آموزش اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط دانشگاه صنعتی شریف صادر می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد. (صدور و ارسال این مدرک تا شش ماه بعد از فارغ التحصیلی زمان خواهد برد.)

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,150 دانشجو
4.4 (170)
گواهینامه
50٪
409,000 204,500 تومانء
آموزش جامع  ICDL

مدرس: امیرحسین دلاور

7,895 دانشجو
4.7 (532)
گواهینامه
50٪
1,209,000 604,500 تومانء
آموزش مدیریت پروژه کاربردی
دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

مدرس: مزدک عبائی

4,717 دانشجو
4.4 (258)
گواهینامه
30٪
649,000 454,300 تومانء
آموزش برنامه‌ریزی و کنترل پروژه با نرم‌افزار MSP نسخه 2021
3,477 دانشجو
4.2 (221)
گواهینامه
30٪
649,000 454,300 تومانء

درباره استاد

امین الوانچی
امین الوانچی
1 دوره
1,381 دانشجو

دکتر امین الوانچی عضو هیات علمی گروه مهندسی و مدیریت ساخت دانشکده مهندسی عمران، دانشگاه صنعتی شریف هستند که دارای مدرک دکتری در مهندسی و مدیریت ساخت از دانشگاه آلبرتا می‌باشند. دکتر الوانچی سال‌ها تجربه تدریس و تحقیق در زمینه مباحث مرتبط با امور مدیریت و طراحی قراردادهای عمرانی در داخل و خارج از کشور دارد.

 

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟

بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

صدور گواهی‌نامه از سوی دانشگاه شریف چقدر زمان می‌برد؟

صدور گواهی‌نامه‌ی رسمی از سوی دانشگاه شریف با توجه به پروسه‌های اداری، دورکاری پرسنل دانشگاه و زمانبر بودن فرآیند امضا توسط اساتید دانشگاه حداقل 4 ماه زمان خواهد برد. مکتب‌خونه به محض صدور گواهی‌نامه از سوی دانشگاه، آن را برای شما ارسال خواهد کرد. در صورت نیاز فوری، می‌توانید گواهی موقت پایان دوره را با ارسال درخواست به ایمیل [email protected] دریافت نمایید.