برنامه نویسی پیشرفته

در این درس فنونی مورد بررسی قرار می‌گیرند که در نوشتن برنامه‌های با کیفیت مؤثرند. محور اصلی این فنون برنامه‌نویسی شیءگرا خواهد بود که در قابلیت نگهداری برنامه‌ها و استفاده مجدد از اجزای آن‌ها نقش ... ادامه

4.7 (55 رای)
20,881 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

1 فصل 30 جلسه 37 ساعت ویدیو
فیلم های آموزشی

درباره دوره

در این درس فنونی مورد بررسی قرار می‌گیرند که در نوشتن برنامه‌های با کیفیت مؤثرند. محور اصلی این فنون برنامه‌نویسی شیءگرا خواهد بود که در قابلیت نگهداری برنامه‌ها و استفاده مجدد از اجزای آن‌ها نقش کلیدی دارد. علاوه بر این، درستی کارکرد، سرعت اجرا و استفاده بهینه از حافظه عوامل کیفی دیگری هستند که مورد توجه این درس هستند. زبان برنامه‌نویسی مورد استفاده سی‌پلاس‌پلاس است اما سعی می‌شود تا حد امکان مفاهیم مطرح شده مستقل از زبان و در سطحی بالاتر مورد بحث قرار بگیرند. پیش‌نیاز این درس دانستن مبانی کامپیوتر و برنامه‌نویسی به زبان سی (شامل مفاهیم پایه، توابع، ساختارها و اشاره‌گرها) می‌باشد. برنامه‌های مطرح‌شده در کلاس از طریق سایت یادداشت‌های درس به نشانی ramtung.ir/apnotes/html قابل دسترسی هستند.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

4.7

از مجموع 55 امتیاز

19 نظر

1 ماه پیش

عالی

محمد حیدری

محمد حیدری

2 ماه پیش

به نظرم تفکر برنامه نویسی رو به شما یاد میده نه فقط قوانین شی گرایی

4 ماه پیش

فقط میتونم بگم بهترین دوره ای که در سی پلاس پلاس وجود داره دوره دکتر خسروی هستش .طوری بیان میکنن که با مغز استخوان درک کنین

محمد صدرا معصوم زاده

محمد صدرا معصوم زاده

5 ماه پیش

خیلی خوشحال و مفتخرم از آشنایی با استاد رامتین خسروی. خیلی پر بار هست این کورس و software engineering یاد میگیرین نه فقط یه درس برنامه نویسی پیشرفته. حتی اگر مطالب رو بلدید هم از دستش ندید این کورس و درس های استاد رو.

پارسا نادری

پارسا نادری

1 سال پیش

علاوه بر سرفصل های خوبی که توی این دوره هست، شیوه ی مطرح کردن و عمیق شدن توی مطالب، باعث میشه ریشه ای همه چیز رو یاد بگیرید. واقعا از مکتب خونه و آقای دکتر رامتین خسروی سپاسگذاریم

حمزه سلیمانی پور

حمزه سلیمانی پور

1 سال پیش

با اختلاف بهترین دوره برنامه نویسی بود که بعد از چندین سال کد نویسی دیدم. محتوای دوره و نحوه تدریس ایشون عالی هست. ممنون از استاد خسروی و مکتب خونه. کیفیت صدا هم خوب بود ولی تصویر میتونست بهتر باشه.

نظرات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

اصول برنامه نویسی C و ++C
دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان

مدرس: کیارش بازرگان

33,273 دانشجو
4.7 (81)
رایگان
تعیین سطح زبان انگلیسی

مدرس: جمعی از اساتید

56,677 دانشجو
4 (41)
رایگان
برنامه سازی پیشرفته

مدرس: جعفری نژاد

11,841 دانشجو
4.2 (22)
رایگان
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,471 دانشجو
4.4 (5,939)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء

درباره استاد

رامتین خسروی
رامتین خسروی
2 دوره
26,182 دانشجو

رامتین خسروی تحصیل خود را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته مهندسی نرم‌افزار در دانشگاه صنعتی شریف به انجام رساند و ضمن فعالیتی حدود ۱۵ ساله در صنعت نرم‌افزار به عنوان برنامه‌نویس، طراح و معمار نرم‌افزار، از سال ۱۳۸۶ به عضویت هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در دانشکده فنی دانشگاه تهران درآمد. او از سال ۱۳۷۵ تدریس برنامه‌نویسی به زبان‌های پاسکال، سی، سی‌پلاس‌پلاس و جاوا را در دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران در سابقه خود دارد. رامتین علاوه بر برنامه‌نویسی به طراحی شیءگرا، معماری نرم‌افزار و متدلوژی‌های چابک توسعه نرم‌افزار بسیار علاقه‌مند است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟

ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟

در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟

در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

صفحات پربازدید