آموزش برنامه‌نویسی به زبان C++

امروزه فناوری اینترنت اشیاء بسیار بر سر زبان‌ها افتاده است. تمام سیستم‌های تعبیه‌شده، برنامه‌های سنگین واقعیت مجازی و هوش مصنوعی همه براساس C یا C++ نوشته شده‌اند. زبان برنامه نویسی c++ هنوز آینده روشنی دارد ... ادامه

گواهینامه
3.6 (51 رای)
4,649 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

10 فصل 29 جلسه 10 ساعت ویدیو
فصل اول - مباحث مقدماتی
فصل دوم - دستورات شرطی و حلقه‌ها
فصل سوم - آرایه‌ها، رشته‌ها و اشاره‌گرها
فصل چهارم - ساختمان‌ها و داده‌های شمارشی
فصل پنجم - توابع
فصل ششم - حوزه تعریف متغیرها و فضای نام
فصل هفتم - برنامه‌نویسی شئ‌گرا
فصل هشتم - مباحث تکمیلی برنامه‌نویسی شئ‌گرا
فصل نهم - قالب‌ها
فصل دهم - پروژه پایانی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره نیاز به هیچ پیش‌نیازی ندارد.

درباره دوره

امروزه فناوری اینترنت اشیاء بسیار بر سر زبان‌ها افتاده است. تمام سیستم‌های تعبیه‌شده، برنامه‌های سنگین واقعیت مجازی و هوش مصنوعی همه براساس C یا C++ نوشته شده‌اند. زبان برنامه نویسی c++ هنوز آینده روشنی دارد و این زبان هوشمندانه‌ترین زبان برای برنامه‌نویس‌های تازه‌کار است.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

3.6

از مجموع 51 امتیاز

8 نظر

2 ماه پیش

تدریس خیلی خوب بود. بنظرم کامل تمام مباحث بیان شده و سرنخ‌ها داده شده. برای یادگیری واقعا کافی هست. بستگی داره خود دانشجو چقدر پیگیری و سرچ و تمرین داره. ممنون از استاد رشیدی و راهنمای خوب دوره خانم حقیقت‌خواه.

شکوفه گل‌محمدی

شکوفه گل‌محمدی

3 سال پیش

واقعا خیلی دوره خوبی بود. من این دوره رو همزمان با کلاس های دانشگاهم میگذروندم و خیلی مفید بود ولی حیف که در دوران امتحاناتم نتونستم ادامه بدم و گواهینامه رو دریافت کنم.

زهرا مکرمت

زهرا مکرمت

3 سال پیش

بسیار عالی، یکی از دوره های عالی مکتب خونه هست و استاد رشیدی به خوبی تدریس میکنن

مهدی اصلانی

مهدی اصلانی

3 سال پیش

این دوره بهترین دوره مکتبخونه بود که تا الان گذروندم. دلیلش هم این است که جناب رشیدی دلسوزانه و صبورانه به تصحیح تمرینها میپردازن و هر نکته کوچک و بزرگی که به نظرشون لازم باشرو بسیار جامع توضیح می دهند، به طوری که کاملا ایرادات تمرینهای ارسالی مشخص میشن و میتونیم به تقویت ضعف هایی که متوجه اش میشویم بپردازیم. بسیار از ایشون ممنون هستم که این قدر مسءولیت پذیر هستن در ارایه ی درسی که قبول کردن.

محبوبه کارگر برزی

محبوبه کارگر برزی

3 سال پیش

با سلام و احترام در ابتدا از استاد رشیدی عزیز کمال تشکر را دارم که واقعا این دوره را با دلسوزی و زحمت تدریس کردند مزایا : - پروژه های چالشی - قسمت های پوشش داده شده به خوبی تدریس شده اند - سرعت خوب پیشرفت برای تازه کار ها - سرفصل ها و پروژه های کاربردی و ... معایب : - عدم پشتیبانی خود استاد از قسمت گفت و گو و سوال ( البته شخص دیگری برای پاسخ به سوال وجود دارد ولی با تاخیر نسبتا قابل توجهی و بعضا 7 یا 8 روز ) - بعضی مطالب را این دوره پوشش نداده بود که البته سهم خیلی بالایی ندارد - هیچ صحبتی از ساخت رابط کاربری و ایضا هندل کردن فایل ها نشده است در پایان اگر این دوره را در دانشگاه گذرانده اید صرفا برای لکه گیری می تواند مناسب باشد ولی اگر مبتدی هستید شروع بسیار مناسبی می تواند باشد و بسیار مشتاق هستم از این استاد دروس دیگری بگذرانم

امیرحسین زراتی

امیرحسین زراتی

3 سال پیش

با یه نگاه اجمالی دوره ی خوبی بود ولی نحوه توضیح دادن خیلی آروم و کسل کننده بود. اگه خسته باشید و این دوره رو ببینید ختما پشت سیستم میخوابید

حمیدرضا خالدیان

حمیدرضا خالدیان

نظرات بیشتر

گواهینامه

آموزش برنامه‌نویسی به زبان C++

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آموزش یادگیری ماشین با پایتون

مدرس: جادی میرمیرانی

17,790 دانشجو
4.4 (672)
گواهینامه
70٪
3,459,000 1,037,700 تومانء
آموزش برنامه‌نویسی C++

مدرس: مسعود کاظمی

5,442 دانشجو
3.7 (256)
گواهینامه
45٪
1,239,000 681,450 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,539 دانشجو
4.4 (5,944)
گواهینامه
45٪
1,359,000 747,450 تومانء
آموزش درک برنامه نویسی

مدرس: جادی میرمیرانی

27,923 دانشجو
4.3 (498)
گواهینامه
45٪
239,000 131,450 تومانء

درباره استاد

محسن رشیدی
محسن رشیدی
1 دوره
4,649 دانشجو

محسن رشیدی کارشناس مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد واحد مرکزی با 8 سال سابقه کار تخصصی با استفاده از زبان‌های ++C/C در پلتفرم‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مخصوصاً در حوزه برنامه‌نویسی بر روی سیستم‌های Embedded و بیزینس بانک‌داری 

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟

بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

صفحات پربازدید