آموزش انیمیشن‌سازی دوبعدی موجودات پرنده

در این دوره قصد داریم اصول پرواز پرنده را کامل توضیح دهیم و به یه پویا نمایی راحت و آسان تبدیل کنیم که میتواند شامل فرایند پرواز از پرنده‌گان کوچک گرفته تا مرغان دریایی مثل ... ادامه

38 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آموزش نحوه‌ی پرواز پرندگان

بررسی پرواز انواع پرندگان

آموزش الگوی پرواز مرغ مگس‌خوار

آموزش الگوی پرواز موجودات غول پیکر

محتوای دوره

3 فصل 8 جلسه 0:34 ساعت ویدیو
خوش آمدگویی
آموزش اصول پرواز پرندگان مختلف
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در این دوره قصد داریم اصول پرواز پرنده را کامل توضیح دهیم و به یه پویا نمایی راحت و آسان تبدیل کنیم که میتواند شامل فرایند پرواز از پرنده‌گان کوچک گرفته تا مرغان دریایی مثل سیگال, ازموجوداتی ریزمثل مرغ مگس خوار گرفته تا حشراتی مثل زنبور و پروانه تا اژدهاهای غول پیکر و افسانه‌ای شود.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش اسکرچ

مدرس: مهشید حاجیانی

2,433 دانشجو
4.6 (71)
گواهینامه
45٪
999,000 549,450 تومانء
بازی‌سازی با اسکرچ
Udemy

Udemy

مدرس: Al Sweigart

852 دانشجو
4.4 (7)
289,000 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,536 دانشجو
4.4 (5,944)
گواهینامه
45٪
1,359,000 747,450 تومانء
آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته)
32,646 دانشجو
4.1 (2,092)
گواهینامه
70٪
2,629,000 788,700 تومانء

درباره استاد

Dermot O'Connor
Dermot O'Connor
2 دوره
72 دانشجو

Dermot O'Connor سابقه ساخت انیمیشن دستی و دیجیتال را در Don Bluth دیزنی و Warner Bros دارد. اوکانر در سال ۱۹۸۸ وارد صنعت انیمیشن شد و به مدت یک سال برای استودیو Don Bluth در ایرلند کار می‌کرد، در طول این مدت او انیمیشن دستی سنتی را فرا گرفت، در اواسط دهه ۹۰ او چند دوره آموزشی تعاملی را برای استودیوهای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive کارگردانی کرد و روی پروژه‌هایی نظیر ۱۰۱ سگ خال‌دار و تیمون و پومبا کارکرد. او در سال ۲۰۰۰ با نرم‌افزار Flash آشنا شد و شروع به انیمیشن‌سازی برای Warner Bros و دیزنی در لس‌آنجلس و FatKat animation در کانادا کرد در حال حاضر او اکنون مشغول کامل‌کردن فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای خود است که کاملاً با Flash انیمیت شده است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.