آموزش Google Gemini برای برنامه‌نویسان

«Gemini» مجموعه‌ای جدید از مدل‌های زبان بزرگ چندوجهی گوگل است که به طور یکپارچه روی تصاویر، ویدئوها، صداها و کدها کار می‌کند. در این دوره، مدرس لین لانگیت به شما نحوه شروع به کار با ... ادامه

18 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با «Gemini»

یادگیری الگوهای طراحی، ابزارها و ویژگی‌های «Gemini»

توسعه، تست و استقرار مدل‌های «Gemini»

تبدیل شدن به یک متخصص DevOps حرفه‌ای با دانش یادگیری ماشین

محتوای دوره

6 فصل 22 جلسه 1:23 ساعت ویدیو
مقدمه
سلام Gemini!
دستورات Gemini در Google AI Studio
نوت‌بوک‌های «Gemini» در GCP Vertex AI Studio
برنامه‌های کاربردی «Gemini» روی GCP
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

«Gemini» مجموعه‌ای جدید از مدل‌های زبان بزرگ چندوجهی گوگل است که به طور یکپارچه روی تصاویر، ویدئوها، صداها و کدها کار می‌کند. در این دوره، مدرس لین لانگیت به شما نحوه شروع به کار با الگوهای طراحی، ابزارها و ویژگی‌های «Gemini» را با رعایت بهترین شیوه‌های ساخت اپلیکیشن‌های مبتنی بر مدل‌های زبان بزرگ آموزش می‌دهد.

در دوره آموزش Google Gemini برای برنامه‌نویسان با زیرنویس اختصاصی از مکتب‌خونه، ابتدا با Google AI Studio قابلیت‌های «Gemini» را کشف خواهید کرد و سپس به توسعه، تست و استقرار مدل‌های حتی بزرگ‌تر و پیچیده‌تر می‌پردازید. در این مسیر، لین نحوه استفاده از نوت‌بوک‌های «Gemini» در GCP Vertex AI Studio و اپلیکیشن‌های «Gemini» روی GCP را به شما نشان می‌دهد. با گذراندن این دوره، به‌عنوان یک متخصص DevOps حرفه‌ای با دانش یادگیری ماشین، آماده ارتقای شغلی خواهید شد.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش Langchain: با داده‌های خود صحبت کنید!
DeepLearning.Ai

DeepLearning.Ai

مدرس: Andrew Ng - Harrison Chase

180 دانشجو
219,000 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,475 دانشجو
4.4 (5,941)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء
آموزش جامع  ICDL

مدرس: امیرحسین دلاور

7,896 دانشجو
4.7 (532)
گواهینامه
50٪
1,209,000 604,500 تومانء
آموزش LangChain برای ساخت برنامه‌های مبتنی بر مدل‌های زبانی بزرگ
38 دانشجو
219,000 تومانء

درباره استاد

Lynn Langit
Lynn Langit
1 دوره
18 دانشجو

Lynn Langit، یک معمار cloud است که با سرویس‌های وب آمازون (AWS) و Google Cloud Platform کار می‌کند. او در پروژه‌‌های کلان‌داده تخصص دارد و سابقه‌ی کار با سرویس‌های  Athena, Aurora, Redshift, Kinesis و اینترنت اشیاء (IoT) از AWS را دارد. همچنین در زمینه‌ی تولید (محصول نهایی) با Databricks برای Apache Spark و Google Cloud Dataproc, Bigtable, BigQuery, و Cloud Spanner فعالیت کرده است.

علاوه بر این، Lynn یکی از بنیان‌گذاران «آموزش برنامه‌نویسی به کودکان» است و درباره‌ی داده‌ها و فناوری‌های ابری در سراسر آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا، آفریقا، آسیا و استرالیا سخنرانی کرده است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.