آموزش گرامر آیلتس

هرساله بیش از 5.5 میلیون نفر در آزمون آیلتس شرکت می‌کنند. این آزمون یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که با افزایش آمار مهاجرت اهمیت آن نیز افزایش پیدا کرده‌است. در دوره آموزش گرامر ... ادامه

گواهینامه
3.5 (4 رای)
415 دانشجو
پیشرفته
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آموزش نکات مورد نیاز گرامر زبان انگلیسی

بررسی گرامرهای کاربردی آزمون آیلتس

بررسی گرامرهای نمره آور برای رایتینگ

بررسی گرامرهای نمره آور برای اسپیکینگ

محتوای دوره

3 فصل 20 جلسه 3 ساعت ویدیو
ساختارهای نمره آور
چند ریزه کاری مهم
ساختارهای پایه

پیش‌نیاز‌ها

برای بهره‌بردن هرچه بهتر از این دوره نیاز است به گرامر زبان انگلیسی در سطح متوسط تسلط داشته باشید.

 
 

درباره دوره

هرساله بیش از 5.5 میلیون نفر در آزمون آیلتس شرکت می‌کنند. این آزمون یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که با افزایش آمار مهاجرت اهمیت آن نیز افزایش پیدا کرده‌است. در دوره آموزش گرامر آیلتس کتاب Cambridge Grammar for IELTS تدریس می‌شود. در این دوره شما با گرامرهای پرکاربرد آزمون آیلتس آشنا می‌شوید. در هر ویدئو شما ساختار آن دستور را آموزش می‌بینید و در ساختارتمرین و سوالات واقعی با کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

هدف از برگزاری دوره چیست؟

در آزمون آیلتس به ویژه در بخش‌های رایتینگ و اسپیکینگ استفاده از رنج متنوع گرامرهای درست باعث افزایش نمره در هر مهارت خواهد شد. در این دوره آموزشی 19 درس به زبان ساده به شما تدریس می‌شود که در آن مهم‌ترین نکات گرامری تدریس شده و ساختارهای پایه بررسی می‌شود. شما با یادگیری کاربردی گرامر زبان انگلیسی و بررسی سوال‌های واقعی آزمون‌ها می‌توانید تسلط کافی بر روی گرامر داشته باشید و با استفاده درست از آن‌ها نمره بالایی در مهارت‌ها بدست بیاورید. 

در این دوره شما ابتدا با سنجیدن خود توسط تست‌های اول هر بخش (Pre Test) مقدار تسلط خود را خواهید سنجید (این تست‌ها بارم ندارند) و بعد از گذراندن هر بخش آزمون دوم (Post Test) آن بخش را انجام داده تا نمره مربوط به آن بخش را دریافت کنید.

دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای تمام داوطلبان آزمون آیلتس که قصد دارند نمره بالایی در این آزمون کسب کنند مناسب می‌باشد.

 

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

3.5

از مجموع 4 امتیاز

1 نظر

3 ماه پیش

متاسفانه بدترین آموزشی هست که از مکتب خونه دیدم.در تخفیف این آموزش خریدم ولی به شدت پشیمان و ناراحتم.نه تمرینات به درستی وارد شده حتما چک کنید.و همچنین کل تمرینات کتاب کپی کردن، خب چه نیازی هست وقتی از رو کتاب روخوانی میکنن و تمرینات کتابی که جواب در آخر کتاب هست تکرار میکنن؟؟؟ آموزش مثلا تخصصی است چه تفاوتی باخوندن کتاب هست؟ روخوانی؟ کسی که آیلتس میخواد شرکت کنه مسلما نیاز به روخوانی کتاب نداره.

نسیم رحیمی فارسی

نسیم رحیمی فارسی

گواهینامه

آموزش گرامر آیلتس

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,161 دانشجو
4.4 (170)
گواهینامه
45٪
409,000 224,950 تومانء
اصطلاحات رایج انگلیسی

مدرس: هادی فدایی

2,457 دانشجو
4.3 (52)
گواهینامه
749,000 تومانء
آموزش رایتینگ تافل

مدرس: مهسا شمس

2,600 دانشجو
4.2 (85)
45٪
1,529,000 840,950 تومانء
آموزش یادگیری ماشین کاربردی

مدرس: سهیل تهرانی‌پور

1,173 دانشجو
4.6 (29)
گواهینامه
45٪
1,569,000 862,950 تومانء

درباره استاد

محمد گلپایگانی
محمد گلپایگانی
3 دوره
2,844 دانشجو

محمد گلپایگانی بیش از 10 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در موسسات و نهادهای آموزشی شناخته شده ایران، از جمله خانه آیلتس آفرینش و لینگو فینیکس را دارند و فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم‌افزار هستند. ایشان همچنین در کارنامه خود سابقه همکاری با شبکه iFlim و فعالیت مستمر در حوزه تولید پادکست‌های آموزشی و تولید ویدیو در سایت یوتوب را دارند. هدف وی این است که با استفاده از روش‌های خلاقانه و به سادگی زبان را به شما یاد بدهد.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های محمد گلپایگانی

آموزش لغات ضروری تافل

مدرس: محمد گلپایگانی

1,088 دانشجو
3 (6)
929,000 تومانء
آموزش لیسنینگ آیلتس

مدرس: محمد گلپایگانی

1,641 دانشجو
3.9 (22)
گواهینامه
1,459,000 تومانء

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.