آموزش کشف نقاط قوت خود

درک اینکه در چه کارهایی بهترین هستید، برای موفقیت حرفه‌ای بسیار حیاتی است. بااین‌حال، بسیاری از افراد نمی‌توانند به‌وضوح نقاط قوت و استعدادهای خود را شناسایی کنند. این عدم وضوح می‌تواند مانع از پیشرفت فردی ... ادامه

3 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

بررسی این که آیا شغل فعلی فرد با نقاط قوت و علایق او هماهنگ است و در صورت عدم تطابق، ارائه راهکارهایی برای اصلاح وضعیت

چگونگی نحوه یافتن و توسعه زمینه‌های شغلی مناسب که باعث افزایش رضایت شغلی و موفقیت حرفه‌ای می‌شود

چگونگی تمرکز بر روی نقاط قوت و اجتناب از فعالیت‌هایی که ممکن است به این نقاط آسیب برسانند، با هدف افزایش ارزش فرد به عنوان یک کارمند

کمک به افراد در شناسایی دقیق نقاط قوت، استعدادها، مهارت‌ها و توانایی‌های طبیعی خود

محتوای دوره

8 فصل 21 جلسه 0:58 ساعت ویدیو
مقدمه
استعدادهای شما
علاقه‌های شما
مهارت‌های شما
نهایی‌سازی نقاط قوت خود
رشد نقاط قوت خود
سازگاری با حرفه خود
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

درک اینکه در چه کارهایی بهترین هستید، برای موفقیت حرفه‌ای بسیار حیاتی است. بااین‌حال، بسیاری از افراد نمی‌توانند به‌وضوح نقاط قوت و استعدادهای خود را شناسایی کنند.

این عدم وضوح می‌تواند مانع از پیشرفت فردی و حرفه‌ای شود و موجب عدم رضایت شغلی گردد. دیو کرن‌شاو، متخصص برجسته در زمینه رهبری، در این سفر خودشناسی، شما را از طریق یک چارچوب ساده و کاربردی هدایت می‌کند تا به شناسایی دقیق نقاط قوت خود بپردازید. او به شما کمک می‌کند تا استعدادهای طبیعی، علایق، مهارت‌ها و بزرگ‌ترین توانایی‌های خود را کشف کنید و به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از این اطلاعات برای پیشبرد اهداف حرفه‌ای خود استفاده کنید.

Dave Crenshaw تمرینات خاصی را برای شناسایی و توسعه نقاط قوت ارائه می‌دهد. این تمرینات به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید بر روی چه جنبه‌هایی باید تمرکز کنید و از چه چیزهایی باید اجتناب کنید تا بتوانید نقاط قوت خود را به بهترین شکل ممکن پرورش دهید.

علاوه بر این، این تمرینات می‌توانند به شما کمک کنند تا ارزیابی کنید آیا شغل فعلی شما با نقاط قوت و علایق شما هم‌خوانی دارد یا خیر، و در صورت عدم تطابق، چه اقداماتی می‌توانید برای اصلاح وضعیت و ارتقای جایگاه شغلی خود انجام دهید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Dave Crenshaw
Dave Crenshaw
2 دوره
546 دانشجو

دیو کرنشاو رهبران بسیاری را در Fortune 500 Companies، دانشگاه ih و سازمان‌های مختلف آموزش داده است. او در مجله  Time, USA Today، FastCompany و BBC News مقاله‌‎ها و مطالب بسیار زیادی را منتشر نموده است. دوره‌های آموزشی او در لینکدین ده‌ها میلیون بار دیده شده است. پنج کتاب او به هشت زبان منتشر شده‌اند که محبوب‌ترین آن‌ها افسانه چندوظیفه‌ای (The Myth of Multitasking) است که پرفروش‌ترین کتاب مدیریت زمان شده است. دیو به عنوان نویسنده، سخنران و مربی آنلاین، زندگی و حرفه صدها هزار نفر را در سراسر جهان متحول کرده است. 

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.