آموزش به‌کارگیری هوش مصنوعی مولد در مدیریت پروژه

با افزایش سریع هوش مصنوعی، نگرانی فزاینده‌ای در تمام صنایع وجود دارد که هوش مصنوعی ممکن است جایگزین برخی نقش‌ها شود. در حالی که هوش مصنوعی مولد، مدیران پروژه را جایگزین نخواهد کرد، مدیران پروژه‌ای ... ادامه

1 (1 رای)
38 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت پروژه

یادگیری نحوه مدیریت پروژه‌های هوش مصنوعی

درک ملاحظات اخلاقی مربوط به هوش مصنوعی

آمادگی برای آینده‌ای با هوش مصنوعی

محتوای دوره

4 فصل 11 جلسه 0:48 ساعت ویدیو
مقدمه
کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت پروژه
مدیریت پروژه‌های هوش مصنوعی
چگونه برای آینده آماده شویم؟

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

با افزایش سریع هوش مصنوعی، نگرانی فزاینده‌ای در تمام صنایع وجود دارد که هوش مصنوعی ممکن است جایگزین برخی نقش‌ها شود. در حالی که هوش مصنوعی مولد، مدیران پروژه را جایگزین نخواهد کرد، مدیران پروژه‌ای که می‌دانند چگونه از هوش مصنوعی استفاده کنند، به خوبی می‌توانند جایگزین کسانی شوند که چنین مهارتی ندارند.

در این دوره، Ricardo Vargas به شما نشان می‌دهد که چگونه فناوری هوش مصنوعی تولیدکننده را در مدیریت پروژه خود ادغام کنید و همچنین شایستگی‌هایی را که برای مدیریت موفق پروژه‌های هوش مصنوعی نیاز دارید، توسعه دهید.

او کاربردهای بالقوه هوش مصنوعی در مدیریت پروژه، نحوه مدیریت پروژه‌های هوش مصنوعی، ملاحظات اخلاقی مربوط به هوش مصنوعی را توضیح می‌دهد و نکاتی را برای آمادگی برای آینده‌ای با استفاده روزافزون از هوش مصنوعی به اشتراک می‌گذارد.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش برنامه‌ریزی و کنترل پروژه با نرم‌افزار MSP نسخه 2021
3,477 دانشجو
4.2 (221)
گواهینامه
30٪
649,000 454,300 تومانء
آموزش مدیریت ریسک عملیاتی
دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

مدرس: سید احسان الهی

1,154 دانشجو
4 (29)
گواهینامه
649,000 تومانء
آموزش شروع پروژه موفق
Coursera

Coursera

مدرس: Google Career Certificates

43 دانشجو
159,000 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,476 دانشجو
4.4 (5,941)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء

درباره استاد

Ricardo Vargas
Ricardo Vargas
1 دوره
38 دانشجو

Ricardo Vargas رهبر شناخته‌شده‌ی مدیریت پروژه در سطح جهان و بنیان‌گذار شرکت‌های Macrosolutions و PMOtto.ai است.

Vargas رهبری باتجربه در عملیات جهانی، مدیریت پروژه، تحول کسب‌وکار و مدیریت بحران است. تمرکز او بر اجرای ابتکارهای نوآورانه‌ی جهانی، پروژه‌های کلان سرمایه‌ای و توسعه‌ی محصول است. وی در طول ۲۵ سال گذشته، هدایت ده‌ها پروژه را در سراسر صنایع و قاره‌ها برعهده داشته و مدیریت بیش از ۲۰ میلیارد دلار در ابتکارهای جهانی را به عهده داشته است. وارگاس در سال ۱۹۹۹ شرکت «مکروسولوشن» را تأسیس کرد؛ یک شرکت مشاوره‌ی جهانی که دارای فعالیت‌های بین‌المللی در حوزه‌های انرژی، زیرساخت، فناوری اطلاعات، نفت و امور مالی است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.