آموزش کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی و مالی

دوره "کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی و مالی" از دانشگاه پنسیلوانیا در کورسرا، به بررسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تجربیات مشتری و ارزیابی خطرات مالی می‌پردازد. این دوره شامل چهار فصل است ... ادامه

5 دانشجو
مقدماتی
Coursera
Coursera
Kartik Hosanagar
Prasanna Tambe

Kartik Hosanagar

+ 1 مدرس دیگر

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی و مالی

یادگیری روش‌های تحلیل داده‌های بزرگ برای بهبود بازاریابی

نحوه ارزیابی خطرات مالی با استفاده از هوش مصنوعی

یادگیری درک بهتر از چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی در این حوزه‌ها

محتوای دوره

4 فصل 29 جلسه 4 ساعت ویدیو
هوش مصنوعی و سفر مشتری
شخصی‌سازی
مالی
کاربردهای اضافی هوش مصنوعی در مالی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره "کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی و مالی" از دانشگاه پنسیلوانیا در کورسرا، به بررسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تجربیات مشتری و ارزیابی خطرات مالی می‌پردازد.

این دوره شامل چهار فصل است که در آن‌ها به تحلیل داده‌های بزرگ، سیستم‌های پیشنهاد‌دهنده، تشخیص تقلب و کاربردهای مالی مختلف پرداخته می‌شود. اساتید این دوره تجربیات عملی و مفاهیم کلیدی را با مثال‌های واقعی از صنعت به اشتراک می‌گذارند.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Kartik Hosanagar
2 دوره
8 دانشجو
Kartik Hosanagar استاد مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. تحقیقات او بر اقتصاد دیجیتال، به ویژه رسانه‌های اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک تمرکز دارد. او به‌عنوان یکی از 40 استاد برتر کسب‌وکار زیر 40 سال جهان شناخته شده و جوایز متعددی دریافت کرده است. کارتیک یکی از بنیان‌گذاران Yodle Inc و مشاور شرکت‌های مختلف است. او دارای مدرک کارشناسی در الکترونیک و کارشناسی ارشد در سیستم‌های اطلاعاتی از مؤسسه فناوری بیرلا (BITS, Pilani) هند و مدرک MPhil و دکترای علوم مدیریت و سیستم‌های اطلاعاتی از دانشگاه کارنگی ملون است.

اطلاعات بیشتر

Prasanna Tambe
2 دوره
8 دانشجو
Prasanna Tambe دانشیار بخش عملیات، اطلاعات و تصمیم‌گیری در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. پژوهش‌های او بر استفاده از علم داده و هوش مصنوعی در کاربردهای منابع انسانی و اقتصاد بازار کار برای کارگران فناوری پیشرفته تمرکز دارد. تحقیقات او در چندین مجله علمی معتبر منتشر شده و جوایز متعددی دریافت کرده است. او دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در مهندسی برق و علوم کامپیوتر از MIT و دکترای علوم مدیریتی و اقتصاد کاربردی از وارتون است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.