آموزش پیشرفته برنامه‌نویسی بلاکچین (کار با Dapp، توکن‌ها وNFTها)

فناوری اتریوم و بلاکچین یکی از جدیدترین و پردرآمدترین تکنولوژی‌ها در سال‌های اخیر است. شرکت‌ها نمی‌توانند توسعه‌دهندگانی را استخدام کنند که فناوری‌ بلاکچین را به دقت بشناسند، و همچنین تعداد کمی از منابع منتشر شده ... ادامه

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آموزش کامل ساخت توکن

آموزش کامل ساخت NFT

نحوه ساخت وبسایت‌های غیر متمرکز

آموزش کامل برنامه‌نویسی سالیدیتی

محتوای دوره

11 فصل 128 جلسه 36 ساعت ویدیو
مقدمه
شبکه Ganache
پیاده‌سازی اولین پروژه
پروژه‌ رای‌ گیری
مفاهیم اساسی و ساخت توکن
مفاهیم اساسی و پیاده‌سازی NFT
داده IPFS
فریمورک تستی Mocha و کتابخانه Chai
پیاده‌سازی یک شبکه اجتماعی
NFT Market
بانک غیر متمرکز

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

فناوری اتریوم و بلاکچین یکی از جدیدترین و پردرآمدترین تکنولوژی‌ها در سال‌های اخیر است. شرکت‌ها نمی‌توانند توسعه‌دهندگانی را استخدام کنند که فناوری‌ بلاکچین را به دقت بشناسند، و همچنین تعداد کمی از منابع منتشر شده است که به شما کمک می‌کند، واقعاً بفهمید چگونه می‌توان بر روی شبکه بلاکچین یک اپلیکیشن طراحی کرد. برنامه‌نویس بلاکچین به سه صورت می تواند مشغول به کار شود:

  • استخدام در شرکت‌های داخلی با حقوق و مزایای چندین برابر یک برنامه‌نویس وب یا موبایل.
  • همکاری با پروژه‌های بلاکچین خارجی به صورت دورکاری و کسب درآمد دلاری.
  • طراحی و پیاده‌سازی پروژه شخصی به صورت استارت‌آپ و کسب درآمد در فضای اینترنت.

در این دوره ما به‌صورت پروژه محور نحوه ساخت و توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (Dapp) را به شما آموزش می‌دهیم. مفاهیم مربوط به توکن‌ها و NFTها به صورت کامل بازگو شده و چندین پروژه بر اساس همین مفاهیم پیاده‌سازی و اجرا می‌شود. تمامی پروژه‌ها به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده و پیاده‌سازی می‌شوند. دانشجو به راحتی می‌تواند با این پروژه‌ها و مفاهیم مربوط به بلاک‌چین به‌راحتی ارتباط برقرار کند و مباحث لازم را یاد بگیرد.

پروژه نهایی این دوره، پیاده‌سازی یک سیستم بانک غیرمتمرکز با امکانات Stake کردن توکن اصلی و Reward توکن فرعی خواهد بود. این پروژه شامل دو توکن بوده و در شرایط خاص به کاربران توکن اول را Airdrop می‌کند.

در این پروژه از کتابخانه‌های جاوا اسکریپتی Mocha و Chai استفاده شده است که دو ابزار بسیار مهم برای تست پروژه‌های بلاک‌چینی محسوب می‌شود. پروژه به‌صورت کاملاً حرفه‌ای پیاده‌سازی شده و دانشجویان دوره می‌توانند از آن به‌عنوان نمونه کار خود برای استخدام در شرکت‌های معتبر استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

مازیار کاظمی شهابی
مازیار کاظمی شهابی
3 دوره
39 دانشجو

من مازیار کاظمی کارشناسی ارشد کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی دارای 15 سال سابقه تدریس و برنامه نویسی هستم. در حال حاضر مدیرعامل شرکت برنامه نویسی فرازمان بوده در زمینه طراحی وب، اپلیکیشن، هوش مصنوعی و بلاکچین فعالیت می‌کنم.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های مازیار کاظمی شهابی

آموزش توکن‌ها و صرافی‌ها (نحوه لیست کردن و قیمت گذاری توکن در صرافی)
شرکت برنامه نویسی فرازمان

شرکت برنامه نویسی فرازمان

مدرس: مازیار کاظمی شهابی

25 دانشجو
2,999,000 تومانء
آموزش نحوه نوشتن WhitePaper برای پروژه‌های بلاکچین
شرکت برنامه نویسی فرازمان

شرکت برنامه نویسی فرازمان

مدرس: مازیار کاظمی شهابی

11 دانشجو
1,199,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.