آموزش پردازش داده‌ها: پاکسازی داده‌ها

دوره "آموزش پردازش داده‌ها: پاکسازی داده‌ها" در کورسرا، که توسط گوگل ارائه می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده است که مهارت‌های لازم برای پاکسازی و پردازش داده‌ها را به یادگیرندگان آموزش دهد. این دوره بخشی از ... ادامه

11 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری انواع مختلف یکپارچگی داده و شناسایی خطرات مرتبط با آن

نحوه اعمال توابع پایه‌ای SQL برای پاکسازی متغیرهای رشته‌ای در پایگاه داده

چگونگی توسعه پرس‌وجوهای پایه‌ای SQL برای استفاده در پایگاه‌های داده

یادگیری فرآیند بررسی نتایج پاکسازی داده‌ها

محتوای دوره

6 فصل 42 جلسه 4 ساعت ویدیو
اهمیت یکپارچگی
داده‌های پاک برای بینش‌های دقیق‌تر
پاکسازی داده‌ها با SQL
تأیید و گزارش نتایج پاکسازی
اختیاری: اضافه کردن داده به رزومه
جمع‌بندی دوره

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره "آموزش پردازش داده‌ها: پاکسازی داده‌ها" در کورسرا، که توسط گوگل ارائه می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده است که مهارت‌های لازم برای پاکسازی و پردازش داده‌ها را به یادگیرندگان آموزش دهد. این دوره بخشی از برنامه گواهی تحلیل داده گوگل است و بر تکنیک‌های عملی و کاربردی برای تبدیل داده‌های خام و کثیف به فرمت قابل استفاده برای تحلیل تاکید دارد.

در طول دوره، یادگیرندگان با انواع مختلف یکپارچگی داده‌ها آشنا می‌شوند، ریسک‌های مربوط به یکپارچگی داده‌ها را شناسایی می‌کنند، و توابع پایه SQL را برای پاکسازی متغیرهای رشته‌ای در یک پایگاه داده اعمال می‌کنند.

برنامه درسی شامل ابزارها و تکنیک‌های مختلف پاکسازی داده‌ها، از جمله استفاده از صفحات گسترده و کوئری‌های SQL است. علاوه بر این، دانشجویان یاد می‌گیرند که نتایج پاکسازی داده‌های خود را بررسی و گزارش کنند، اطمینان حاصل کنند که داده‌ها به درستی و با شفافیت برای فرآیند آماده‌سازی آماده شده‌اند.

در پایان دوره، شرکت‌کنندگان درک کاملی از اصول پاکسازی داده‌ها خواهند داشت و قادر خواهند بود کوئری‌های پایه SQL را برای مدیریت پایگاه داده توسعه دهند

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Google Career Certificates
Google Career Certificates
40 دوره
2,015 دانشجو

گواهی‌های شغلی Google بخشی از برنامه Grow with Google است که از طریق آموزش‌هایی مانند این درس در تلاش است تا به همه  کسانی که نیروی کار امروز را تشکیل می‌دهند و دانش‌آموزانی که نیروی کار فردا را هدایت می‌کنند آموزش دهد و با ایجاد بستری مناسب زمینه دسترسی به بهترین آموزش‌ها و ابزارهای Google برای رشد مهارت‌ها، مشاغل و کسب‌وکارها را ایجاد کند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Google Career Certificates

آموزش دارایی‌ها، تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها
1 دانشجو
179,000 تومانء
آموزش اتصال و حفاظت: شبکه‌ها و امنیت شبکه
1 دانشجو
149,000 تومانء
آموزش اصول اولیه امنیت سایبری
Coursera

Coursera

مدرس: Google Career Certificates

3 دانشجو
149,000 تومانء
آموزش تجزیه‌وتحلیل رگرسیون: ساده کردن روابط داده‌های پیچیده
32 دانشجو
169,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.