آموزش هنر مصاحبه شغلی

با این دوره آموزشی منحصر به فرد از Big Interview و Coursera، یاد بگیرید که چگونه مصاحبه‌های خود را به پیشنهادهای شغلی تبدیل کنید. شما از سؤالات مصاحبه گونگی پاسخ به آنها را یاد می‌گیرید. ... ادامه

4 (3 رای)
65 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری استراتژی‌هایی برای یافتن شغل‌ و دریافت دعوت‌های مصاحبه بیشتر

یادگیری اصول مصاحبه و نحوه بهتر ارائه نمودن نقاط قوت

یادگیری نحوه پاسخ‌دهی به سوالات دشوار مصاحبه

یادگیری نحوه بهینه‌ کردن رزومه

محتوای دوره

5 فصل 27 جلسه 3 ساعت ویدیو
اصول مصاحبه
سوالات متداول مصاحبه
سوالات پیشرفته مصاحبه
بهبود رزومه
توسعه کاریابی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

با این دوره آموزشی منحصر به فرد از Big Interview و Coursera، یاد بگیرید که چگونه مصاحبه‌های خود را به پیشنهادهای شغلی تبدیل کنید. شما از سؤالات مصاحبه گونگی پاسخ به آنها را یاد می‌گیرید. همچنین با کمک این دوره اعتماد به نفس خود را در جلسات مصاحبه پیدا خواهید کرد. این دوره همچنین به شما کمک می‌کند تا با استفاده از رزومه ساز Big Interview رزومه خود را بهینه کنید و برای یافتن شغل بیشتر از شبکه‌سازی استفاده کنید.

این دوره توسط مربی شغلی، پاملا اسکیلینگ، بنیانگذار Big Interview تهیه شده است و در The Wall Street Journal، New York Times و سایر نشریات ارائه شده است.

اگر تا به حال مصاحبه شغلی انجام نداده‌اید، این دوره شما را از یک فرد مبتدی به یک متخصص تبدیل می‌کند و برای افرادی که تجربه مصاحبه دارند، مشاوره و ابزارهایی را ارائه می‌دهد تا ضعف‌های موجود در رویکرد فعلی خود را برطرف کنند تا نتایج بهتری کسب کنند.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

4

از مجموع 3 امتیاز

2 نظر

5 ماه پیش

باسلام واحترام وتشکر وقدردانی از زحمات شما این دوره خیلی مفید بود اگر امکان تهیه دوره کامل باشد خیلی بهتر خواهد بود. سپاسگزارم

پروانه شعبان زاده

پروانه شعبان زاده

4 ماه پیش

دوربین مرتبا زوم این و زوم آوت میشه و شما با دیدن این دوره سردرد میگیرید.

دوره‌های پیشنهادی

آموزش جامع  ICDL

مدرس: امیرحسین دلاور

7,895 دانشجو
4.7 (532)
گواهینامه
50٪
1,209,000 604,500 تومانء
بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,150 دانشجو
4.4 (170)
گواهینامه
50٪
409,000 204,500 تومانء
آموزش یادگیری ماشین با پایتون

مدرس: جادی میرمیرانی

17,767 دانشجو
4.4 (671)
گواهینامه
70٪
3,459,000 1,037,700 تومانء
آموزش اکسل کاربردی

مدرس: سجاد شکوهیار

11,328 دانشجو
4.6 (533)
گواهینامه
70٪
3,329,000 998,700 تومانء

درباره استاد

Pamela Skillings
Pamela Skillings
1 دوره
65 دانشجو

Pamela Skillings، یکی از بنیان‌گذاران شرکت اسکیلیف، مربی مصاحبه و متخصص توسعه شغلی است. او پیش از راه‌اندازی اسکیلیف، ۱۲ سال به‌عنوان مدیر ارشد منابع انسانی و بازاریابی در شرکت‌هایی مانند سیتی‌گروپ، مورگان استنلی و مسترکارت فعالیت داشت. همچنین متخصص شغلی شناخته‌شده‌ای است که در رسانه‌هایی مانند نیویورک تایمز، نیوزویک، سی‌ان‌ان، ای‌بی‌سی نیوز، فوربس و غیره معرفی شده است. او نویسنده کتاب محبوب توسعه حرفه‌ای «از شرکت‌های بزرگ آمریکا فرار کنید: راهنمای عملی برای ایجاد شغل رویاهای خود» (انتشارات رندوم هاوس) و سخنران در مورد مسائل کاری است. پاملا آموزش رسمی خود را در زمینه توسعه حرفه‌ای و مربیگری از طریق دانشگاه نیویورک، انجمن حرفه‌ای نویسندگان رزومه و مربیان حرفه‌ای و فدراسیون بین‌المللی مربیان (ICF) دریافت کرده است. او مربی شغلی و متخصص آزمون شخصیت مایرز-بریگز است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.