آموزش مهارت‌های به‌زیستی

دوره آموزشی مهارت‌های بهزیستی باهدف ارتقای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی افراد طراحی شده است. این دوره به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های علمی و کاربردی، مهارت‌های لازم برای بهبود ... ادامه

گواهینامه
5 (1 رای)
13 دانشجو
مقدماتی تا پیشرفته
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

تمرینات عملی برای تقویت عواطف و هیجانات مثبت بر اساس نظریه فردریکسون

تمرینات عملی برای تقویت جذابیت و تعهد بر اساس نظریات چیکسنت‌میهالی، اوتینگن، ریف و ...

تمرینات عملی برای تقویت روابط بر اساس نظریات فردریکسون و فردوسیان

تمرینات عملی برای تقویت معنایابی بر اساس نظریات فرانکل و سلیگمن

تمرینات عملی برای تقویت دست‌آوردها بر اساس نظریه وایزمن

محتوای دوره

6 فصل 36 جلسه 8 ساعت ویدیو
مقدمه
عواطف و هیجانات مثبت
جذابیت و تعهد
روابط
معنایابی
دست‌آوردها

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره آموزشی مهارت‌های بهزیستی باهدف ارتقای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی افراد طراحی شده است. این دوره به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های علمی و کاربردی، مهارت‌های لازم برای بهبود کیفیت زندگی و مدیریت بهتر استرس‌ها و چالش‌های روزمره را فرابگیرند.

این دوره بر مبنای نظریه سلامت و شادکامی مارتین سلیگمن آماده شده است. این نظریه به 5 فاکتور اساسی جهت رسیدن به به‌زیستی اشاره دارد: عواطف و هیجانات مثبت، جذابیت و تعهد، روابط مثبت، معنایابی و دستاوردها. در دوره حاضر تمرینات متعددی برای بهبود و تقویت این فاکتورها ارائه شده است.
کاربردها:

  •  ارتقاء سلامت جسمی و روانی
  •  مدیریت استرس و اضطراب
  • بهبود روابط اجتماعی
  • افزایش رضایت از زندگیپ
  • تقویت خودآگاهی

اطلاعات بیشتر

گواهینامه

آموزش مهارت‌های به‌زیستی

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آموزش اقتصاد کلان به زبان ساده برای عموم مردم
35 دانشجو
5 (2)
69,000 تومانء
آموزش ارتباط با اعتماد به نفس
45 دانشجو
5 (1)
139,000 تومانء
آموزش پرورش نگرش رشد
LinkedIn

LinkedIn

مدرس: Gemma Leigh Roberts

13 دانشجو
119,000 تومانء

درباره استاد

محمد بانان فردوسیان
محمد بانان فردوسیان
2 دوره
230 دانشجو

محمد بانان فردوسیان بنیان‌گذار و مدیرعامل مؤسسه حکمت فردوسیان ارس (مرکز آموزش‌های حرفه‌ای روان‌شناسی، مدیریت و کوچینگ) است. وی دانش‌آموخته Post DBA in Psychology and Cognitive Sciences از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات است. وی تحصیلات خود را در رشته روان‌شناسی شروع کرد و پس از اخذ مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد و پژوهش‌های مختلف به این نتیجه رسید که امروزه خلأ رشته روان‌شناسی، نداشتن پیوند با رشته مدیرت است. بر همین اساس به ادامه تحصیل در رشته MBA و DBA به‌صورت حرفه‌ای پرداخت. سپس رشته روان‌شناسی خود را در گرایش روان‌شناسی مثبت‌نگر ادامه داد. وی دارای 30 مقاله علمی پذیرش شده و 12 کتاب تألیفی در حوزه روان‌شناسی است. ایشان با ابداع نظریه «بهبود روابط» معتقد است که «انسان‌ها در روابط به دنیا آمده، در روابط زندگی کرده و در روابط از دنیا می‌روند؛ پس برای رسیدن به خودشکوفایی در این مسیر و استفاده از موهبت‌های الهی در قالب توانمندی‌های بالقوه، باید روابط خود را بهبود بخشید». برای مشاهده رزومه مدرس از لینک زیر استفاده نمایید. https://civilica.com/p/277892/

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.