آموزش ملزومات SQL

همه‌گیر شدن داده‌های بزرگ به این معنی است که اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز مبرمی به ذخیره‌سازی، دسترسی و درک سریع و کارآمد محتوای پایگاه‌های داده عظیم وجود دارد. برای آماده شدن برای ... ادامه

17 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

نحوه افزایش مهارت‌های برنامه‌نویسی از طریق تمرین‌های عملی

تسلط بر مهم‌ترین دستورات جستجوی SQL

یادگیری استفاده از SQL برای بازیابی و درک داده‌ه

آشنایی با ساختار پایه‌ی پایگاه‌های داده

محتوای دوره

14 فصل 72 جلسه 4 ساعت ویدیو
مقدمه
اصول ساختارهای پایگاه داده
پشته SQL
محیط پایگاه داده SQLite
ترکیب پرس‌وجوها
کشف بینش‌ها در داده‌ها
دسترسی به داده‌ها از چند جدول
توابع SQL
گروه‌بندی
تو در تویی پرس‌وجوها
پرس‌وجوهای ذخیره‌شده
افزودن، ویرایش و حذف داده‌ها
سناریو: مصاحبه شبیه‌سازی شده SQL
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

همه‌گیر شدن داده‌های بزرگ به این معنی است که اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز مبرمی به ذخیره‌سازی، دسترسی و درک سریع و کارآمد محتوای پایگاه‌های داده عظیم وجود دارد. برای آماده شدن برای حال و آینده‌ی مبتنی بر داده‌های ما، تسلط بر SQL ضروری است.

این مهارت همچنین برای بهبود توانایی‌های شما به عنوان یک تحلیل‌گر داده یا توسعه‌دهنده‌ی برنامه بسیار مهم است. در این دوره، والتر شیلدز به شما آموزش می‌دهد: ساختار پایه‌ی پایگاه‌های داده - چه هستند، چگونه کار می‌کنند، و چگونه می‌توان به‌طور موفقیت‌آمیز در آن‌ها پیمایش کرد؛ نحوه استفاده از SQL برای بازیابی و درک داده‌ها، بدون توجه به مقیاس پایگاه داده؛ و چگونه تسلط بر مهم‌ترین دستورات جستجوی SQL، همراه با زمان و نحوه استفاده بهینه از آن‌ها.

این دوره شامل چالش‌های کد نویسی است که توسط CoderPad قدرت می‌گیرد. چالش‌های کد نویسی تمرین‌های تعاملی کد نویسی با بازخورد آنی هستند، بنابراین می‌توانید هم‌زمان با محتوای دوره، تمرین‌های کد نویسی عملی انجام دهید تا مهارت‌های برنامه نویسی خود را بهبود بخشید.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش اقتصاد کلان به زبان ساده برای عموم مردم
33 دانشجو
5 (2)
69,000 تومانء
آموزش اکسل مقدماتی

مدرس: امین خسروی

67 دانشجو
5 (1)
99,000 تومانء
آموزش زبان انگلیسی (Intermediate)

مدرس: الهام میرمحمدی - پرهام خدابخش مقدم

10,400 دانشجو
4.2 (217)
گواهینامه
50٪
1,199,000 599,500 تومانء
آموزش فروش: تکنیک‌های فروش عملی
513 دانشجو
4.5 (20)
339,000 تومانء

درباره استاد

Walter Shields
1 دوره
17 دانشجو
والتر شیلدز یک نویسنده پرفروش، مشاور و کارشناس خبره در تحلیل داده‌ها است. با سابقه‌ای بیش از ۲۵ سال، او دانشجویان را آموزش داده و سیستم‌های داده را برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های فورچون ۵۰۰ در صنایع مختلف از جمله حقوق، بهداشت و خرده‌فروشی بزرگ مدیریت کرده است. کتاب آموزشی و دوره‌های والتر در حال تقویت تعداد زیادی از دانشجویان و سازمان‌های شرکتی است و آن‌ها را با مهارت‌های استثنایی مدیریت داده، تحلیل و بصری‌سازی مجهز می‌کند. نکات برجسته‌ای از دستاوردهای حرفه‌ای او عبارتند از: نویسنده پرفروش در آمازون بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو با موفقیت دوره ضروریات SQL او را در لینکدین لرنینگ (منتشر شده در ۲۰۲۳) که دارای رتبه ۴.۹ ستاره است، به پایان رسانده‌اند. برنامه‌های هیجان‌انگیز برای انتشار یک کلاس مستر در لینکدین لرنینگ در سال ۲۰۲۴. دوره SQL گروهی آنلاین اکنون در Maven.com موجود است. تکمیل موفقیت‌آمیز یک گواهینامه MIT (۲۰۲۳) در علم داده کاربردی و هوش مصنوعی. شریک یادگیری مایکروسافت، متخصص در دوره‌های بصری‌سازی داده Power BI. با اشتیاقی بی‌وقفه برای تدریس، والتر به طور مداوم تلاش می‌کند تا رویکردهای ساده، لذت‌بخش و بسیار موثری ایجاد کند که به دانشجویانش اجازه می‌دهد با اطمینان هنر تحلیل داده‌ها را به تسلط درآورند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.