آموزش ملزومات Power BI

کشف کنید که چگونه می‌توانید با استفاده از Power BI به‌سرعت از داده‌های خود بینش‌های مهمی کسب کنید. این مجموعهٔ قدرتمند از ابزارهای تحلیل کسب‌وکار - که شامل سرویس Power BI، Power BI Desktop، و ... ادامه

40 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری نحوه استفاده سریع و مؤثر از Power BI برای استخراج اطلاعات مهم از داده‌ها

یادگیری مهارت‌های مدل‌سازی داده و مدیریت آن‌ها در Power BI Desktop

چگونگی تسلط بر ایجاد تصاویر تحلیلی تاثیرگذار و به اشتراک گذاری آن‌ها با دیگران در سازمان

استفاده از Power BI Mobile برای دسترسی به تحلیل‌ها در هر زمان و مکان

محتوای دوره

10 فصل 63 جلسه 4 ساعت ویدیو
مقدمه
شروع به کار با Power BI
دریافت داده‌ها
ایجاد گزارش با visualization
اصلاح و چاپ گزارش
ایجاد داشبورد
اشتراک‌گذاری داده‌ها با همکاران و دیگران
استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل Power BI
استفاده از Power BI Desktop برای مدل‌سازی داده‌ها
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

کشف کنید که چگونه می‌توانید با استفاده از Power BI به‌سرعت از داده‌های خود بینش‌های مهمی کسب کنید. این مجموعهٔ قدرتمند از ابزارهای تحلیل کسب‌وکار - که شامل سرویس Power BI، Power BI Desktop، و Power BI Mobile است - به شما کمک می‌کند تا به طور مؤثرتر تصاویر تحلیلی تأثیرگذاری را ایجاد و با دیگران در سازمان خود به اشتراک بگذارید.

در این دوره، جینی ون کورتر به شما کمک می‌کند تا با این مجموعهٔ ابزار قدرتمند آشنا شوید. جینی با توضیح سرویس مبتنی بر وب Power BI شروع می‌کند و نحوه واردکردن داده‌ها، ایجاد تصاویر تحلیلی و ترتیب‌دادن این تصاویر در گزارش‌ها را شرح می‌دهد.

او درباره چگونگی سنجاق‌کردن تصاویر تحلیلی به داشبوردها برای به‌اشتراک‌گذاری و همچنین پرسیدن سؤالات در مورد داده‌های شما با Power BI Q&A صحبت می‌کند. او همچنین به Power BI Mobile و قابلیت‌های مدل‌سازی داده در Power BI Desktop نیز می‌پردازد.

این دوره شما را قادر می‌سازد تا به‌سرعت و به‌آسانی به تحلیل داده‌های خود بپردازید و نتایج آن را به شیوه‌ای مؤثر به اشتراک بگذارید. با استفاده از ابزارهای Power BI، می‌توانید گزارش‌های تعاملی و داشبوردهای بصری جذابی ایجاد کنید که به تصمیم‌گیری‌های بهتر و سریع‌تر در سازمان شما کمک می‌کند. جینی ون کورتر، به‌عنوان یکی از متخصصین برجسته در این زمینه، تمامی مراحل لازم برای استفاده از Power BI را به شما آموزش می‌دهد. با یادگیری نحوه استفاده از سرویس Power BI، Power BI Desktop و Power BI Mobile، شما قادر خواهید بود تا داده‌های خود را به نحو احسن مدیریت و تحلیل کنید و نتایج آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Gini von Courter
1 دوره
40 دانشجو
طراحی و ارائه آموزش برای: مایکروسافت شیرپوینت، داینامیکس 365 و پلتفرم پاور (پاور بی‌آی، پاور اپس، و پاور اتومیت)، اوتلوک، ورد، تیمز، و چند برنامه دیگر.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.