آموزش مبانی Agile

تیم‌هایی که ذهنیت اجایل را می‌پذیرند، اغلب بهتر می‌توانند به بازخورد مشتری و نیازهای متغیر کسب‌وکار پاسخ دهند و در این فرایند کمی هم بیشتر لذت ببرند. علاقه‌مند به آوردن اصول اجایل به تیم خود ... ادامه

21 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری ارزش‌ها و اصول اصلی که در بیانیه Agile مطرح شده‌

بهبود ارتباط تیم از طریق داستان‌های کاربری و تیم‌های چندوظیفه‌ای

کشف چگونگی پاسخ‌دهی مؤثر به تغییرات با استفاده از روش‌های Agile

شرکت در تمریناتی که برای افزایش چابکی و بهره‌وری تیم طراحی شده‌اند

محتوای دوره

10 فصل 32 جلسه 1:40 ساعت ویدیو
مقدمه
توسعه نرم‌افزار مدرن
داشتن ذهنیت Agile
افراد و تعاملات
تحویل نرم‌افزار کاربردی
پاسخ به تغییر
چارچوب‌های محبوب Agile
بهبود همکاری با مشتری
شروع یک تحول Agile
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

تیم‌هایی که ذهنیت اجایل را می‌پذیرند، اغلب بهتر می‌توانند به بازخورد مشتری و نیازهای متغیر کسب‌وکار پاسخ دهند و در این فرایند کمی هم بیشتر لذت ببرند. علاقه‌مند به آوردن اصول اجایل به تیم خود هستید؟ این دوره می‌تواند کمک کند. با داگ رز همراه شوید تا مفاهیم بنیادی را که برای شروع تفکر مانند یک تیم اجایل نیاز دارید، مرور کند.

داگ به ارزش‌ها و اصولی که در بیانیه اجایل آمده است می‌پردازد و همچنین به چگونگی بهبود ارتباطات با داستان‌های کاربری و تیم‌های چندوظیفه‌ای اشاره می‌کند.

بیاموزید چگونه به روش اجایل به تغییرات پاسخ دهید، چارچوب‌های محبوب اجایل را کاوش کنید و با نقش‌های رایج در یک تیم اجایل آشنا شوید. در طول مسیر، داگ تمریناتی را ارائه می‌دهد که می‌توانند به افزایش چابکی و بهره‌وری تیم شما کمک کنند.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Doug Rose
1 دوره
21 دانشجو
داگ رز در زمینه مربیگری سازمانی، آموزش و مدیریت تغییر تخصص دارد. او بیش از بیست سال در تحول سازمان‌ها با استفاده از فناوری و آموزش کار کرده است. او به چندین شرکت بزرگ کمک کرده تا فرآیندهای کسب‌وکار خود را بهینه‌سازی کنند و بهره‌وری و تحویل خود را بهبود بخشند. برخی از این شرکت‌ها شامل The Home Depot، UPS، AutoTrader، Raytheon، PayChex و Genentech هستند. او همچنین چندین دوره مدیریت کسب‌وکار و پروژه را تدریس می‌کند. شما می‌توانید در دوره‌های پویا و جذاب او در دانشگاه شیکاگو شرکت کنید. همچنین می‌توانید دوره‌های کسب‌وکار او را به صورت آنلاین از طریق LinkedIn Learning بگذرانید. او مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت اطلاعات و مدرک حقوق از دانشگاه سیراکیوس و مدرک کارشناسی از دانشگاه ویسکانسین - مدیسون دریافت کرده است. داگ بنیانگذار Doug Enterprises است، سازمانی که دفتر آن در هر شهری که او زندگی می‌کند قرار دارد. در حال حاضر این شهر آتلانتا، جورجیا است

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.