آموزش مبانی مدیریت پروژه

مدیریت پروژه مجموعه‌ای از تکنیک‌هاست که هر کسی می‌تواند برای دستیابی به اهداف و موفق‌تر کردن پروژه‌ها به کار ببرد. مدیریت پروژه می‌تواند برای هدایت پروژه‌های کوچک و ساده، و همچنین ابتکارات پیچیده در سطح ... ادامه

12 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری نحوه تعیین اهداف و مقاصد پروژه، ساختن برنامه‌ی پروژه، مدیریت منابع و کار، رعایت مهلت‌ها و بستن پروژه

آشنایی با تغییرات جدید در PMBOK نسخه هفتم

ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و مدیریتی

کاربرد عملی مفاهیم مدیریت پروژه

محتوای دوره

12 فصل 81 جلسه 4 ساعت ویدیو
مقدمه
آشنایی با مدیریت پروژه
اولویت‌بندی اولیه
توسعه یک برنامه پروژه
ایجاد یک برنامه زمان‌بندی پروژه
مرور کلی مدیریت پروژه agile
هنگام اجرای پروژه
کار با تیم‌ها
فرآیندها و عملکردهای نظارت و کنترل
بستن پروژه
تغییرات در راهنمای PMBOK® – ویرایش هفتم
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

مدیریت پروژه مجموعه‌ای از تکنیک‌هاست که هر کسی می‌تواند برای دستیابی به اهداف و موفق‌تر کردن پروژه‌ها به کار ببرد. مدیریت پروژه می‌تواند برای هدایت پروژه‌های کوچک و ساده، و همچنین ابتکارات پیچیده در سطح سازمانی استفاده شود.

بانی بیافور همیشه به چگونگی کارکرد اشیاء و بهبود کارایی آن‌ها علاقه‌مند بوده است. در این دوره، او اصول مدیریت پروژه را توضیح می‌دهد، از تعیین اهداف و مقاصد پروژه و ساختن یک برنامه‌ی پروژه گرفته تا مدیریت منابع و کار، رعایت مهلت‌ها و بستن پروژه. در طول این مسیر، او نکاتی را برای برقراری ارتباط، برگزاری جلسات، حفظ مسیر پروژه و کسب رضایت مشتری ارائه می‌دهد.

این دوره همچنین یک مرور کلی از تغییرات معرفی شده در راهنمای دانش مدیریت پروژه (PMBOK) نسخه هفتم موسسه مدیریت پروژه (PMI) فراهم می‌کند. این دوره برای کسانی که می‌خواهند درک عمیق‌تری از مدیریت پروژه پیدا کنند و تکنیک‌های موثری برای مدیریت پروژه‌های خود بیاموزند، بسیار مناسب است.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش هوش تجاری با Power BI

مدرس: محمد قاهری

2,942 دانشجو
4.1 (134)
گواهینامه
50٪
1,899,000 949,500 تومانء
برنامه‌ریزی زندگی، ویژه دانشجویان
2,703 دانشجو
4.4 (75)
659,000 تومانء
رفتار حرفه‌ای در محیط کار
1,990 دانشجو
4.2 (80)
گواهینامه
759,000 تومانء
آموزش تاثیرگذاری بر افراد
University of Michigan

University of Michigan

مدرس: Maxim Sytch

1,016 دانشجو
4.2 (12)
159,000 تومانء

درباره استاد

Bonnie Biafore
1 دوره
12 دانشجو
بانی بیافور یک حرفه‌ای مدیریت پروژه (PMP)، مربی و نویسنده پرفروش است. بانی بیش از ۲۵ سال تجربه در مدیریت پروژه و آموزش دارد و بیش از ۲۵ کتاب پرفروش از جمله "مدیریت پروژه عملی با مایکروسافت پروجکت ۲۰۱۶"، "مایکروسافت پروجکت ۲۰۱۳: کتاب راهنما"، "مدیریت پروژه موفق—برنده جایزه در مسابقه بین‌المللی STC ۲۰۱۲—"، "کوئیک‌بوکز: کتاب راهنما"، و "مربی مدیریت پروژه شما" نوشته است. رمان او به نام "آبمیوه تازه" در آمازون و سایر کتاب‌فروشی‌ها موجود است. او ده‌ها دوره آموزشی برای لینکدین لرنینگ تألیف کرده است. او همچنین خدمات مشاوره در زمینه مدیریت پروژه و مایکروسافت پروجکت ارائه می‌دهد

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.