آموزش مبانی بلاک‌چین و بیت‌کوین

دوره "مبانی بلاک‌چین و بیت‌کوین" در وب‌سایت یودمی که توسط جورج لوی تدریس می‌شود، معرفی جامعی از فناوری بلاک‌چین و بیت‌کوین ارائه می‌دهد. این دوره برای مبتدیان طراحی شده است و بدون نیاز به دانش ... ادامه

4 (1 رای)
15 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

چگونگی درک قوی از فناوری بلاک‌‎چین

یادگیری واژگان و مفاهیم کلیدی در بحث‌های تجاری مربوط به بلاک‌‌چین و بیت‌کوین

نحوه ذخیره‌سازی و خرید بیت‌کوین‌ها

یادگیری کارکرد بیت‌کوین

محتوای دوره

3 فصل 35 جلسه 3 ساعت ویدیو
سفر بلاک‌چین و بیت‌کوین شما
مبانی بلاک‌چین و بیت‌کوین
شروع کار با بلاک‌چین

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره "مبانی بلاک‌چین و بیت‌کوین" در وب‌سایت یودمی که توسط جورج لوی تدریس می‌شود، معرفی جامعی از فناوری بلاک‌چین و بیت‌کوین ارائه می‌دهد.

این دوره برای مبتدیان طراحی شده است و بدون نیاز به دانش قبلی، درک قوی از این مفاهیم را فراهم می‌کند. مباحث این دوره شامل اصول بلاک‌چین، مکانیزم‌های بیت‌کوین و اهمیت ارزهای دیجیتال در دنیای امروز می‌شود.

دانشجویان درباره قراردادهای هوشمند، توکن‌های دیجیتال، ارزهای رمزنگاری شده و کاربردهای واقعی این فناوری‌ها یاد می‌گیرند. این دوره شامل ویدئوهای آموزشی، مثال‌های واقعی و یک واژه‌نامه PDF قابل‌دانلود است. مطالب دوره به طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود تا آخرین تحولات در این زمینه را منعکس کند و اطمینان حاصل شود که دانشجویان اطلاعات جاری و مرتبط را دریافت می‌کنند.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,471 دانشجو
4.4 (5,939)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء
آموزش حل مسئله خلاقانه
Coursera

Coursera

مدرس: Google Career Certificates

80 دانشجو
199,000 تومانء
آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته)
32,612 دانشجو
4.1 (2,090)
گواهینامه
70٪
2,629,000 788,700 تومانء
آموزش درک برنامه نویسی

مدرس: جادی میرمیرانی

27,900 دانشجو
4.3 (496)
گواهینامه
50٪
239,000 119,500 تومانء

درباره استاد

George Levy
George Levy
1 دوره
15 دانشجو

جورج لوی یک مدرس ارشد معتبر در زمینه بلاک‌چین، بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال در مؤسسه فناوری بلاک‌چین (BIT) و همچنین یک مدرس ارشد معتبر در زمینه هوش مصنوعی در مؤسسه فناوری هوش مصنوعی (AIIT) است.

 او یک مدرس پرفروش با بیش از ۱۹۰,۰۰۰ دانشجو است و نویسنده کتاب "قابل فهم‌ترین کتاب بلاک‌چین و بیت‌کوین که تابه‌حال نیاز خواهید داشت" است.

 جورج یک حرفه‌ای ارشد معتبر بلاک‌چین (CSBCP) از مؤسسه فناوری بلاک‌چین و یک حرفه‌ای جهانی بلاک‌چین (GBP) از مؤسسه فناوری‌های بنیادی است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.