آموزش مبانی برنامه‌نویسی اندروید بدون نیاز به کدنویسی در Kodular

در این دوره، اصول و مبانی برنامه‌نویسی از صفر بدون نیاز به دانش قبلی و در محیط IDE بدون نیاز به کدنویسی آموزش داده می‌شود. در محیط نرم‌افزار Kodular، اپلیکیشن‌های اندروید با تمام امکانات قابل‌تصور، ... ادامه

11 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

طراحی رابط کاربری اپلیکیشن

مبانی کدنویسی بدون نیاز به دانش زبان‌های برنامه‌نویسی

طراحی الگوریتم

مهارت‌های پایه و متوسط طراحی انواع اپلیکیشن‌های کاربردی

محتوای دوره

3 فصل 12 جلسه 6 ساعت ویدیو
رابط کاربری و بلوک‌های جایگزین کد
حلقه‌ها و مالتی‌مدیا
توابع و تکرارهای منطقی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

 در این دوره، اصول و مبانی برنامه‌نویسی از صفر بدون نیاز به دانش قبلی و در محیط IDE بدون نیاز به کدنویسی آموزش داده می‌شود.

 در محیط نرم‌افزار Kodular، اپلیکیشن‌های اندروید با تمام امکانات قابل‌تصور، با استفاده از بلوک‌ها به‌جای کدنویسی ساخته می‌شوند؛ بنابراین، Kodular یک محیط ایده‌آل برای آموزش برنامه‌نویسی بدون درگیری با پیچیدگی‌های خاص زبان‌های برنامه‌نویسی گوناگون است.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

شهاب رحیمی
شهاب رحیمی
1 دوره
11 دانشجو

بنده شهاب رحیمی دارای کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستم. مسلط به زبان انگلیسی هستم و آشنایی با مفاهیم برنامه‌نویسی کامپیوتر دارم. چند اپلیکیشن موبایل به سفارش کسب‌وکارها ایجاد کرده‌ام. حوزه کاری اینجانب عمدتاً در زمینه مدیریت تیم فروش کالاهای تند مصرف بوده است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.