آموزش غلبه بر افراد دشوار - قاطعیت در مواجهه با کسانی که با شما بازی می‌کنند

آیا در زندگی‌تان با افراد دشوار مواجه هستید؟ افرادی که باعث می‌شوند احساس ناامنی، عصبانیت یا تضعیف کنید؟ افرادی که به نظر می‌رسد هرگز نمی‌توانید حرف درستی به آنها بزنید و همیشه شما را نقد ... ادامه

16 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری شناسایی 20 نوع مختلف از بازی‌های افراد و 6 روش برای غلبه بر آنها

یادگیری چگونگی خلع سلاح فوری یک مکالمه دستکاری‌شده

یادگیری چگونگی گفتن نه، قاطع بودن و بیان نظرات خود

چگونگی غلبه بر ترس از مواجهه و رهایی از افراد منفی

محتوای دوره

6 فصل 43 جلسه 2 ساعت ویدیو
معرفی
درک قاطعیت
بازیکنان بازی ها چه کسانی هستند؟
20 بازی
راه‌حل‌ها
جمع‌بندی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

آیا در زندگی‌تان با افراد دشوار مواجه هستید؟ افرادی که باعث می‌شوند احساس ناامنی، عصبانیت یا تضعیف کنید؟ افرادی که به نظر می‌رسد هرگز نمی‌توانید حرف درستی به آنها بزنید و همیشه شما را نقد یا به دام می‌اندازند؟ این افراد ممکن است در خانه یا محیط کار شما باشند، اما مطمئنم که برخی از آنها را می‌شناسید!

دوره «غلبه بر افراد دشوار» یک برنامه عملی است که به شما کمک می‌کند به راحتی و با آرامش با بازیگران بازی‌ها با استفاده از قاطعیت، صداقت و تکنیک‌های خلع سلاح برخورد کنید. هدف من این است که شما حتی در روابط دشوار و تعاملات دستکاری‌شده احساس خوشبختی، اعتماد به نفس و کنترل کنید.

این برنامه از ابزارها و تکنیک‌های 100% عملی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند بر موقعیت‌های دشوار غلبه کنید. ما به 20 نوع مختلف از بازیگران بازی‌ها (که مطمئنم بیشتر آنها را در طول زندگی‌تان ملاقات کرده‌اید) می‌پردازیم و سپس 6 روش عملی برای خلع سلاح فوری آنها و بازپس‌گیری اعتماد به نفس و کنترل‌تان را بررسی می‌کنیم.

درگیر بودن در یک مکالمه یا رابطه با بازیگر بازی‌ها بسیار چرخشی، ناامیدکننده و اغلب آسیب‌زننده است، بنابراین این دوره به شما کمک می‌کند آن چرخه را بشکنید و بالاخره احساس آرامش و آزادی کنید! آن همسایه آزاردهنده‌ای که نقد شما را متوقف نمی‌کند، یا همکار خسته‌کننده‌ای که مدام مشاوره می‌خواهد و سپس می‌گوید هیچ‌یک از آنها کار نخواهد کرد…؟ بله - همه آنها در نظریه بازیگران بازی‌ها قرار دارند!

نظریه بازیگران بازی‌ها سرگرم‌کننده و به یادماندنی است - بررسی تکنیک‌های منفی دستکاری‌کننده مانند «بیچاره من»، «نقص»، «مال من بهتر است»، «فقط شوخی می‌کنم» و «قهر کردن»، و بسیاری دیگر. ما به دینامیک‌های خانوادگی، تهاجم و دلایلی که چرا افرادی که به نظر خوب می‌آیند ممکن است بازی کنند می‌پردازیم…

شاید حتی شما بدون اینکه بدانید بازی کنید! سپس دقیقاً توضیح می‌دهیم که چه بگویید یا انجام دهید: مانند چگونگی قاطع بودن، راه‌هایی برای زندگی راحت با این افراد، چگونه بازی را بهتر بازی کنید، و بیشتر. هر ویدئو از مثال‌های واقعی استفاده می‌کند و ابزارهای عملی‌ای را به شما می‌دهد که می‌توانید بلافاصله برای بازپس‌گیری کنترل در برابر مکالمات دستکاری‌شده استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Chris Croft
Chris Croft
7 دوره
1,891 دانشجو

کریس کرافت تا کنون بیش از 85 هزار نفر را در زمینه مدیریت پروژه و رهبری آموزش داده است. وی همچنین دوره‌هایی در زمینه مدیریت زمان و مذاکره در LinkedIn و Lynda تدریس کرده است که بیش از هجده میلیون مخاطب آنلاین داشته است. او دارای سابقه در مدیریت عملیات است و مدرک مهندسی خود را از کمبریج دریافت کرده است و بیش از 10 سال به عنوان مهندس واجد شرایط و مدیریت ارشد در صنعت تولید فعالیت داشته است. کریس کرافت بعد از اخذ مدرک MBA به مدت چهار سال در مدرسه بازرگانی بورنموث (Bournemouth) کار کرد تا اینکه از سال 1992 شرکت آموزشی خود را راه‌اندازی کرد و از آن زمان، به عنوان سخنران و مدرس مشغول فعالیت است. 

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Chris Croft

آموزش بهترین روش‌ها برای کاهش استرس
15 دانشجو
169,000 تومانء
آموزش برخورد با مشتریان سرسخت در فروش B2B
41 دانشجو
69,000 تومانء
آموزش رهبری: مهارت‌های کاربردی رهبری
48 دانشجو
4 (3)
239,000 تومانء
آموزش اصول کار تیمی
LinkedIn

LinkedIn

مدرس: Chris Croft

306 دانشجو
4.3 (7)
169,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.