آموزش علم داده (Data Science)

دوره "آموزش علم داده (Data Science)" شما را به سفری اکتشافی در دنیای پر رمز و راز علم داده می‌برد. در این دوره جامع که توسط کارشناسان برجسته صنعت رهبری می‌شود، با مفاهیم اساسی و ... ادامه

2 (1 رای)
86 دانشجو
مقدماتی
Coursera
Coursera
Alex Aklson
Rav Ahuja

Alex Aklson

+ 1 مدرس دیگر

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با علم داده و اهمیت آن در دنیای داده محور امروزی

مسیرهای مختلفی که می تواند منجر به شغلی در علم داده شود

توصیه‌های متخصصان با تجربه علم داده به تازه کاران

درک چرایی در نظر گرفتن علم داده به عنوان پرتقاضاترین شغل در قرن بیست و یکم

محتوای دوره

4 فصل 45 جلسه 4 ساعت ویدیو
تعریف علم داده
مباحث علوم داده
کاربردها و مشاغل در علم داده
(اختیاری) سواد داده برای علم داده

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره "آموزش علم داده (Data Science)" شما را به سفری اکتشافی در دنیای پر رمز و راز علم داده می‌برد. در این دوره جامع که توسط کارشناسان برجسته صنعت رهبری می‌شود، با مفاهیم اساسی و ابزارهای ضروری برای تبدیل شدن به یک متخصص علم داده آشنا خواهید شد.

چه مبتدی باشید و چه حرفه‌ای، این دوره برای شما مناسب است

مبتدیان: اگر به دنبال ورود به دنیای هیجان‌انگیز علم داده هستید، این دوره پایه و اساس لازم برای درک مفاهیم کلیدی و شروع کار با ابزارهای تخصصی را به شما ارائه می‌دهد.
حرفه‌ای‌ها: اگر به دنبال ارتقای مهارت‌ها و دانش خود در زمینه علم داده هستید، این دوره به شما کمک می‌کند تا با جدیدترین تکنیک‌ها و متدولوژی‌ها آشنا شده و جعبه ابزار تحلیلی خود را تقویت کنید.

در این دوره چه چیزهایی خواهید آموخت؟

  • مفاهیم اساسی علم داده: با مفاهیمی مانند آمار، یادگیری ماشین، هوش مصنوعی و big data آشنا خواهید شد و درک عمیقی از نحوه کار با داده‌ها به دست خواهید آورد.
  • ابزارهای ضروری: مهارت کار با ابزارهای قدرتمند و پرکاربردی مانند Python، R، Jupyter Notebook و کتابخانه‌های تخصصی علم داده را به دست خواهید آورد.
  • تکنیک‌های تجزیه و تحلیل: با طیف وسیعی از تکنیک‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها، از جمله رگرسیون، خوشه‌بندی، پیش‌بینی و یادگیری عمیق آشنا خواهید شد و نحوه به‌کارگیری آن‌ها برای حل مسائل واقعی را خواهید آموخت.
  • ملاحظات اخلاقی: با چالش‌های اخلاقی مرتبط با علم داده آشنا شده و یاد خواهید گرفت که چگونه با داده‌ها به طور مسئولانه و اخلاقی کار کنید.

    دوره آموزش علم داده (Data Science) دروازه‌ای به دنیای پر از فرصت‌های علم داده است. با شرکت در این دوره، دانش و مهارت‌های لازم برای پیشرفت در این زمینه پویا و هیجان‌انگیز را به دست خواهید آورد. در مکتب خونه انواع دوره آموزش علم داده، آموزش پایتون و آموزش هوش مصنوعی به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

2

از مجموع 1 امتیاز

1 نظر

5 ماه پیش

خيلي سطحي بود و به عنوان يك دوره ارزش هزينه كردن نداشت

سعيد رضائي كلج

سعيد رضائي كلج

دوره‌های پیشنهادی

آموزش تحلیل داده با پایتون
IBM

IBM

مدرس: Joseph Santarcangelo

158 دانشجو
5 (3)
199,000 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,472 دانشجو
4.4 (5,940)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء
آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته)
32,613 دانشجو
4.1 (2,091)
گواهینامه
70٪
2,629,000 788,700 تومانء
آموزش یادگیری ماشین با پایتون

مدرس: جادی میرمیرانی

17,767 دانشجو
4.4 (671)
گواهینامه
70٪
3,459,000 1,037,700 تومانء

درباره استاد

Alex Aklson
Alex Aklson
2 دوره
111 دانشجو

Alex Aklson، دانشمند داده در گروه تجارت دیجیتال شرکت IBM کانادا است. او به طور گسترده در پروژه‌های هیجان‌انگیز علم داده مشارکت داشته است، از جمله طراحی یک سیستم هوشمند برای تشخیص شروع زوال عقل در بزرگسالان با استفاده از روندهای طولی سرعت راه رفتن و فعالیت‌های خانگی. الکس پیش از پیوستن به IBM، به عنوان دانشمند داده در شرکت دیتا اسکوپ آنالیتیکس، یک شرکت مشاوره علم داده در شیکاگو، ایلینوی، فعالیت می‌کرد، جایی که راه‌حل‌ها و محصولات را با رویکردی انسان‌محور و داده‌محور طراحی می‌کرد. او مدرک دکترای خود را در مهندسی زیست‌پزشکی از دانشگاه تورنتو دریافت کرده است.

اطلاعات بیشتر

Rav Ahuja
Rav Ahuja
11 دوره
328 دانشجو

Rav Ahuja مدیر ارشد برنامه جهانی در شرکت IBM است. او مسئولیت رهبری استراتژی رشد، ایجاد دوره‌های آموزشی و برنامه‌های مشارکت برای شبکه مهارت‌های IBM را برعهده دارد. Rav در آزمایشگاه IBM کانادا در تورنتو مستقر است و در زمینه راه‌حل‌های آموزشی برای هوش مصنوعی، علم داده، رایانش ابری و بلاکچین تخصص دارد. او در رویدادهای جهانی سخنرانی می‌کند و مقالات، کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه مدیریت و تحلیل داده تالیف کرده است. Rav دارای مدرک مهندسی لیسانس از دانشگاه مک‌گیل و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه وسترن انتاریو است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Rav Ahuja

آموزش شروع کار با Git و GitHub
Coursera

Coursera

مدرس: Lavanya Thiruvali Sunderarajan - Rav Ahuja - Upkar Lidder

28 دانشجو
119,000 تومانء
آموزش مقدمه عملی به دستورات لینوکس و اسکریپت‌نویسی شل
16 دانشجو
169,000 تومانء
آموزش هوش مصنوعی مولد: ارتقای حرفه امنیت سایبری شما
10 دانشجو
179,000 تومانء
آموزش هوش مصنوعی مولد: معرفی و کاربردها
9 دانشجو
129,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.