آموزش طراحی وب‌سایت (Front-End)

دنیای اینترنت و وب امروزه به عضوی جدائی‌ناپذیر از دنیای فیزیکی تبدیل شده به طوری بیشتر فعالیت های ما به آن وابسته است. با ظهور اینترنت دیگر مرزهای جغرافیایی کم رنگ‌تر شده اند و هرکس ... ادامه

گواهینامه
3.8 (48 رای)
1,287 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

10 فصل 69 جلسه 15 ساعت ویدیو
فصل اول: آشنایی با مفاهیم FrontEnd Development
فصل دوم: آشنایی با HTML به صورت پایه‌ای
فصل سوم: آموزش ویژگی‌های پیشرفته‌تر در HTML و آشنایی با attributeها
فصل چهارم: آموزش Style دادن صفحه و زبان CSS به صورت پایه‌ای
فصل پنجم: آموزش CSS و مباحث پیشرفته‌تر
فصل ششم: آموزش CSS FLEX و پروژه‌ی پیاده‌سازی سایت Envato.com
فصل هفتم: آموزش CSS GRID و پیاده‌سازی Myer.com.au
فصل هشتم: آموزش SASS و پیاده‌سازی صفحه لاگین miro.com
فصل نهم: آشنایی و کار با Frameworkهای CSS
فصل دهم: نکات بیشتر

پیش‌نیاز‌ها

دوره طراحی وب‌سایت فرانت اند به نوعی طراحی شده است که همه مباحث به زبانی ساده و در قالبی روان به مخاطب ارائه شده است. آموزش‌های این دوره به نحوی انجام گرفته است که برای یادگیری این آموزش‌ها و حضور در این دروه نیاز به هیچ پیش‌نیاز به خصوصی نخواهید داشت و صرفا آشنایی کلی با مفاهیم برنامه نویسی برای حضور در این دوره به یادگیری بهتر کمک می‌کند.

درباره دوره

دنیای اینترنت و وب امروزه به عضوی جدائی‌ناپذیر از دنیای فیزیکی تبدیل شده به طوری بیشتر فعالیت های ما به آن وابسته است. با ظهور اینترنت دیگر مرزهای جغرافیایی کم رنگ‌تر شده اند و هرکس می‌تواند از این فرصت برای پیشرفت خود استفاده کند. عدم آشنایی با این فضا باعث عقب ماندن از سایر هم نوعان و رقبا می‌شود.

 

دوره طراحی وب‌سایت (Front-End) چیست؟

امروزه یکی رایج ترین راه های کسب درامد در وب، برنامه‌نویسی فرانت ‌اند است. در این فرایند تلاش می‌شود تا یک واسط کاربری مناسب برای کاربران فراهم شود تا استفاده از وب‌سایت، وب اپلیکیشن و… برای آنها ساده‌تر شود. دوره آموزش برنامه نویسی فرانت اند به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از کدنویسی، فضای سایت را طراحی کرده و آنچه را موردنظر UI Designer است را روی آن پیاده کنید. در واقع در این دوره یاد می‌گیرید با ابزار‌هایی مانند html و css چگونه بخش فرانت اند یک وب سایت را طراحی کنید. در این دوره مباحث زیادی با موضوع طراحی بخش Front یک وب‌سایت مطرح شده است. از جمله این موضوعات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با مفاهیم فرانت اند و FrontEnd Development
  • آشنایی با HTML
  • آشنایی با  Css
  • آموزش صفحه بندی وب‌سایت و استایل دادن به صفحات مختلف
  • آموزش CSS FLEX و پروژه‌ی پیاده‌سازی سایت Envato.com
  • آشنایی با مفهوم SASS
  • آشنایی و کار با  Frameworkهای CSS

علاوه بر این موارد در این دوره با مباحث گسترده‌تری پیرامون موضوع برنامه‌نویسی فرانت اند آشنا خواهید شد.

 

هدف از برگزاری دوره طراحی وب‌سایت (Front-End) چیست؟

در این دوره مطالب لازم برای تبدیل شما به  یک برنامه نویس فرانت اند آموزش داده می‌شود و در نهایت خواهید توانست تا فرانت اند یک وب سایت از صفر تا صد انجام دهید. هدف اصلی این دوره آموزش برنامه‌نویسی فراند و همه ویژگی‌هایی است که برای طراحی بخش فرانت اند به آن نیاز خواهید داشت.

 

دوره طراحی وب‌سایت (Front-End) برای چه کسانی مناسب است؟

مباحثی که برای آموزش در این دوره در نظر گرفته شده است به نحوی است که همه کاربران و علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره شرکت کنند و مباحث ارائه شده را یاد بگیرند. این دوره ی بسیار کاربردی برای همه افرادی است که به فعالیت در حوزه طراحی وب علاقه دارند. همه دانشجویان رشته‌های مربوط به کامپیوتر و آی تی و هرکسی که به‌نوعی به برنامه نویسی علاقه داشته باشد؛ می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

3.8

از مجموع 48 امتیاز

16 نظر

1 ماه پیش

GOOD

آرش کلهر

آرش کلهر

1 ماه پیش

کیفیت صدا ها بهتر شود

ابوالفضل مبارکی

ابوالفضل مبارکی

1 سال پیش

دوره خوب و مفیدی هست.تسلط استاد بسیار مناسب و اطلاعات جامع.تنها نکته ای که در خصوص دوره میتونم بگم از فصل 6 مطالب تخصصی تر میشه و سرعت تدریس بالاتر میره و یه مقدار برا یادگیری باید ویدیو ها رو چند بار دید.ولی درکل دوره بسیار خوبی. ممنون

امیرمهیار ملک پور

امیرمهیار ملک پور

1 سال پیش

دوره بسیار مفیدی هستش ولی تنها عیبی که میشه سختگیرانه به این دوره اورد از فصل 6 به بعد یکم پیچیده شدن موضوع و تندتر شدن تدریس که لازم است ویدیو ها رو چند بار دید تا متوجه بشید. و مشکل دیگه این دوره معرفی کردن سایت های خارجی هست که توی کشور ما فیلتر هستن و باید با vpn بازش کنید که پیدا کردن vpn یکم دشوار بود برای من... در کل استاد بسیار مقتدر و عالی هستن و حرفه ای

حامد بواشه دستنائی

حامد بواشه دستنائی

1 سال پیش

واقعا استاد خوبی هستند و مطالب مفیدی ارائه دادند فقط از فصل ششم به بعد یک مقدار روند تدریس سریع میشه ونیاز یک ویدیو رو بیشتر از یک بار دید ولی در کل خوب بود پیشنهاد می کنم خریداری کنید

سیدمهدی یزدی نژاد

سیدمهدی یزدی نژاد

2 ماه پیش

دوره ی خوبی بود . فصل اول تا پنجم بسیار کاربوردی و خوب بود .فصل ششم هفتم و هشتم در حد دوره ی مقدماتی نبود و در دوره ی پیشرفته با متوسط جا داشت. فصل نهم در حد فصل نبود و می شد در یک ویدیوی یک ربع تا نیم ساعته جمعش کرد.فصل آخر هم نکته ی مهم نداشت و شاید لازم به ضبط نبود. با تشکر فراوان از مدرسه دوره که توانستند این دوره را ضبط و منتشر کنند. دوره ی خوبی بود و تنها دلیل پنج ندادن به دوره بودن فصل های شش تا هشت در دوره ی مقدماتی بود به جای دوره ی پیشرفته یا متوسط.

نظرات بیشتر

گواهینامه

آموزش طراحی وب‌سایت (Front-End)

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آموزش React JS پیشرفته

مدرس: احسان گازار

1,263 دانشجو
3.6 (27)
گواهینامه
50٪
1,439,000 719,500 تومانء
آموزش جاوا اسکریپت (JavaScript)
3,183 دانشجو
3.5 (78)
گواهینامه
50٪
999,000 499,500 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,521 دانشجو
4.4 (5,944)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء
آموزش React JS مقدماتی

مدرس: احسان گازار

1,729 دانشجو
4.1 (45)
گواهینامه
50٪
1,179,000 589,500 تومانء

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

فرانت اند
فرانت اند گواهینامه تخصص
5 دوره
172 ساعت
306 جلسه
60٪
6,085,000 2,434,000 تومانء

درباره استاد

احسان گازار
احسان گازار
8 دوره
10,447 دانشجو

احسان گازار برنامه‌نویسی را از ۱۷ سالگی با QBasic شروع کرد و سپس زبان C و C++ را آموخت. از همان ابتدا علاقه‌ی زیادی به برنامه‌نویسی وب داشت. از همین رو چندین سایت برای سرگرمی با HTML، CSS و JavaScript طراحی کرد.

احسان گازار فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر، گرایش سخت‌افزار از دانشگاه خواجه‌نصیر است اما به دلیل علاقه زیاد او به برنامه‌نویسی وب، برنامه‌نویسی JavaScript را ادامه داد و تبدیل به Full Stack JavaScript Developer شد.

وی از سال 90 در ایران در شرکت‌های معتبری مانند نت برگ به‌عنوان Back End Developer فعالیت داشته و از سال 95 تا سال 98 در سیدنی استرالیا به‌عنوان Full Stack JavaScript Developer مشغول به کار بود و از سال 98 در ملبورن استرالیا به‌عنوان مهندس نرم‌افزار مشغول به کار است و درحال حاضر به عنوان مدیر تیم برنامه نویسی فعالیت می‌کند. ایشان همیشه به آموزش علاقه‌‌مند بوده و دوره‌های مختلفی در زمینه Front End و سایر موضوعات برنامه‌نویسی تدریس کرده است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های احسان گازار

وبینار رایگان مسیر شغلی فرانت‌اند
749 دانشجو
4.4 (9)
رایگان
آموزش React Native

مدرس: احسان گازار

527 دانشجو
2.9 (8)
گواهینامه
1,099,000 تومانء
آموزش Node.js

مدرس: احسان گازار

761 دانشجو
3.5 (29)
گواهینامه
1,069,000 تومانء
آموزش React JS پیشرفته

مدرس: احسان گازار

1,264 دانشجو
3.6 (27)
گواهینامه
50٪
1,439,000 719,500 تومانء

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.