آموزش طراحی تجربیات یادگیری دیجیتال

در دنیای امروز، یادگیری دیجیتال به یک عنصر ضروری برای سازمان‌ها تبدیل شده است. این دوره طراحی تجربیات یادگیری دیجیتال به شما کمک می‌کند تا به یک قهرمان یادگیری دیجیتال تبدیل شوید و سازمان خود ... ادامه

15 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

درک چهار ویژگی مشترک همه سازمان‌های موفق یادگیری

طراحی یک تجربه یادگیری دیجیتال متناسب با زمینه و نیازهای یادگیری خود

استفاده از اصول طراحی تفکر برای توسعه شخصیت‌های یادگیری دیجیتال

کسب سه مهارت کلیدی برای ایجاد یک فرهنگ یادگیری مداوم

محتوای دوره

4 فصل 8 جلسه 2 ساعت ویدیو
چرا: یادگیری به عنوان یک تسهیل‌گر استراتژیک
چه کسی: درک یادگیرندگان شما
چه چیزی: محتوا و تحویل
اجرا: پیاده‌سازی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در دنیای امروز، یادگیری دیجیتال به یک عنصر ضروری برای سازمان‌ها تبدیل شده است. این دوره طراحی تجربیات یادگیری دیجیتال به شما کمک می‌کند تا به یک قهرمان یادگیری دیجیتال تبدیل شوید و سازمان خود را به یک سازمان یادگیری دیجیتال تبدیل کنید.

در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از بوم استراتژی یادگیری دیجیتال برای ساختاردهی استراتژی آموزش و توسعه خود استفاده کنید و اهداف یادگیری کلیدی را در دسترس قرار دهید. همچنین، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با کسب حمایت از ذینفعان کلیدی، یک استراتژی یادگیری دیجیتال را با موفقیت توسعه و اجرا کنید.

در دوره "Designing Digital Learning Experiences"، شما چهار ویژگی مشترک همه سازمان‌های موفق یادگیری را درک خواهید کرد. همچنین، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک تجربه یادگیری دیجیتال متناسب با زمینه و نیازهای یادگیری خود طراحی کنید. علاوه بر این، شما اصول طراحی تفکر را برای توسعه شخصیت‌های یادگیری دیجیتال به کار خواهید برد. در نهایت، شما سه مهارت کلیدی برای ایجاد یک فرهنگ یادگیری مداوم را کسب خواهید کرد.

با شرکت در این دوره، شما قادر خواهید بود تا استراتژی یادگیری دیجیتال سازمان خود را بهبود بخشید و تجربیات یادگیری کارکنان خود را ارتقا دهید. این دوره برای مدیران آموزش و توسعه، مدیران منابع انسانی، و هر کسی که به بهبود یادگیری و توسعه در سازمان خود علاقه‌مند است مناسب است.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

AIHR TEAM
AIHR TEAM
17 دوره
147 دانشجو

AIHR TEAM یک تیم متخصص در زمینه منابع انسانی است که دوره‌های آموزشی آنلاین را در این زمینه ارائه می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های AIHR TEAM

آموزش استراتژی توسعه و یادگیری برای منابع انسانی
8 دانشجو
179,000 تومانء
آموزش ترندها و استراتژی‌های منابع انسانی سال 2024
7 دانشجو
119,000 تومانء
آموزش استخدام با روش اسپرینت
19 دانشجو
159,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.