آموزش رایگان مدیریت برند

مدیریت برند شاخه‌ای از بازاریابی است که از تکنیک‌های گوناگون برای افزایش ارزش درک شده خط محصول یا برند در طول زمان استفاده می‌شود. همچنین مدیریت برند تنها شامل انتخاب یک اسم و ساختن هویت ... ادامه

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با ارزش و معماری برند

نامگذاری و آشنایی با هویت یک برند

جایگاه‌سازی و جایگاه‌یابی برند

چکونگی پیدایش یک برند

محتوای دوره

8 فصل 14 جلسه 15 ساعت ویدیو
نقش‌ها
قول ساده برند
جایگاه‌سازی برند
چرخه برندسازی
ارزش و معماری برند
نام‌گذاری برند
نکات مهم در مدیریت برند
شعار برند

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده‌است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

مدیریت برند شاخه‌ای از بازاریابی است که از تکنیک‌های گوناگون برای افزایش ارزش درک شده خط محصول یا برند در طول زمان استفاده می‌شود. همچنین مدیریت برند تنها شامل انتخاب یک اسم و ساختن هویت آن نیست، بلکه جنبه‌های بسیار گسترده‌تری دارد که در این دوره با آن آشنا خواهیم شد.

در دست گرفتن بازار هدف برای فروش محصولات یا ارائه خدمات به مشتریان و ایجاد اطمینان عمیق در ذهن مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی تعریف دیگری از مدیریت برند میباشد.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

علیرضا شیخ
علیرضا شیخ
3 دوره
1,610 دانشجو

دکتر علیرضا شیخ دانش آموخته مهندسی صنایع در مقطع لیسانس از دانشگاه خواجه نصیرطوسی، فوق لیسانس از دانشگاه تربیت مدرس و دکترای مدیریت از دانشگاه لستر انگلستان می باشد. ایشان 15 سال سابقه فعالیت آکادمیک و صنعتی داشته و در حوزه های هوش تجاری، مشاوره مدیریت داده-محور و ارائه راهکارهای داده-محور به سازمان‌ها کمک میکند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های علیرضا شیخ

آموزش رایگان مدیریت داده محور کسب و کار | تحلیل کسب و کار
دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدرس: علیرضا شیخ

939 دانشجو
4.8 (11)
رایگان
آموزش رایگان بازاریابی الکترونیکی
دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدرس: علیرضا شیخ

783 دانشجو
4.6 (9)
رایگان

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟

ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟

در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟

در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.