آموزش رایگان فوتونیک

درس فتونیک جز دروس اختیاری کارشناسی ارشد رشته برق گرایش مخابرات می‌باشد، که در این درس دانشجویان چگونگی مهارکردن نور را می‌آموزند. در این درس آن‌ها با چگونگی تولید نور، تشخیص و مدیریت نور آشنا ... ادامه

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

معنا و مفهوم فتونیک و کاربردهای آن

آشنایی با نور شعاعی، انعکاس و شکست

آشنایی با نور موجی و نور گوسی

آشنایی با اپتیک فلزات

محتوای دوره

6 فصل 28 جلسه 33 ساعت ویدیو
مقدمات فتونیک
نور شعاعی
نور موجی
پرتو نور گوسی
نور الکترومغناطیس
رزوناتورهای نوری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده‌است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات شوند اما برای فراگیری بهتر از درس ضروری است مخاطبان دوره بر درس تئوری الکترومغناطیس تسلط داشته باشند.

درباره دوره

درس فتونیک جز دروس اختیاری کارشناسی ارشد رشته برق گرایش مخابرات می‌باشد، که در این درس دانشجویان چگونگی مهارکردن نور را می‌آموزند. در این درس آن‌ها با چگونگی تولید نور، تشخیص و مدیریت نور آشنا شده و یاد می‌گیرند چگونه از آن به نفع بشر استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

1

از مجموع 1 امتیاز

1 نظر

21 روز پیش

فیلمبرداری و کیفیت درس پایین است. حداقل باید محتوای متنی درس را به صورت پی دی اف قابل دانلود بود. وقتی امکان ارائه با کیفیت درس نیست بهتر است اصلا آپلود نشود.

درباره استاد

امیر سامان نور امین
2 دوره
87 دانشجو
دکتر نو امین دکتری تولید طیف فرکانسی شانه ای در باند نوری از دانشگاه تهران هستند و در حال حاضر استادیار دانشکده مهندسي برق دانشگاه علم و صنعت می باشند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟

ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟

در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟

در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.