آموزش رایگان بازاریابی الکترونیکی

در دوره بازاریابی دیجیتال شما آشنایی کلی با تبلیغات و بازاریابی دردنیای دیجیتال را بدست آورده و با ابزارها و تکنیک های مدرن بازاریابی آشنا می‌شوید. در این دوره، شما با مفاهیم مختلف بازاریابی دیجیتال، ... ادامه

4.6 (9 رای)
783 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

آشنایی با تولید محتوای دیجیتال

آشنایی با کانال‌های مختلف بازاریابی

آشنایی با ابزارهای دیجیتال برای افزایش تعامل مشتری

محتوای دوره

1 فصل 21 جلسه 21 ساعت ویدیو
بازاریابی الکترونیک

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

 

درباره دوره

در دوره بازاریابی دیجیتال شما آشنایی کلی با تبلیغات و بازاریابی دردنیای دیجیتال را بدست آورده و با ابزارها و تکنیک های مدرن بازاریابی آشنا می‌شوید.  در این دوره، شما با مفاهیم مختلف بازاریابی دیجیتال، از جمله بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آشنا خواهید شد.

در پایان این دوره، شما با تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال آشنا خواهید شد و می توانید استراتژی های بازاریابی خود را برای دنیای دیجیتال اجرا کنید. این دوره برای کسانی که می خواهند در حوزه بازاریابی دیجیتال کار کنند یا کسب و کار خود را در اینترنت توسعه دهند، بسیار مفید است.

 

(این دوره با همکاری آقای محمد قرائی، از دانشجویان دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گردآوری شده است.)

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

4.6

از مجموع 9 امتیاز

6 نظر

7 روز پیش

با سلام خدمت مکتب خونه های عزیز. دوره ای بسیار عالی بود. از اینکه آقای دکتر شیخ این دوره را به صورت رایگان قرار داده اند بسیار تشکر می کنم. استاد بسیار روان و ساده تدریس می کنند. فقط برخی از جلسات، تصاویر وضوح پایینی دارند.

مریم کریمیان

مریم کریمیان

1 ماه پیش

عالی بود. مخصوصا برای کسانی که قدرت خرید دوره های پولی را ندارند. لطفا بازاریابی و راه اندازی کسب و کار از ادانشگاههای معتبر بیشتر فیلم بزارید ممنون میشم.

4 ماه پیش

سپاس از استاد گرامی. از دوره مدیریت کسب و کار داده محور ایشون هم بسیار استفاده کردم. علاوه بر تسلط و مطالب پربار کلاس، شخصیت والای ایشان نیز جذبم کرد. آرزوی موفقیت روزافزون و سلامتی برای ایشان دارم.

محمد عباسی

محمد عباسی

4 ماه پیش

خیلی خوبه خیلی دوه مفیدی هستا اساتیدش فوق العاده هستن

سحر آذرآبادی

سحر آذرآبادی

7 ماه پیش

استاد یه دونه‌ای🌹 خدا خیرت بده

2 ماه پیش

کیفیت تصویر و صدا اصلن خوب نیست.دوره رایگان میذارین خوبه که با کیفیت باشه من خودم الان از عضویت وخرید دوره های دیگه منصرف شدم

درباره استاد

علیرضا شیخ
علیرضا شیخ
3 دوره
1,610 دانشجو

دکتر علیرضا شیخ دانش آموخته مهندسی صنایع در مقطع لیسانس از دانشگاه خواجه نصیرطوسی، فوق لیسانس از دانشگاه تربیت مدرس و دکترای مدیریت از دانشگاه لستر انگلستان می باشد. ایشان 15 سال سابقه فعالیت آکادمیک و صنعتی داشته و در حوزه های هوش تجاری، مشاوره مدیریت داده-محور و ارائه راهکارهای داده-محور به سازمان‌ها کمک میکند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های علیرضا شیخ

آموزش رایگان مدیریت برند
دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدرس: علیرضا شیخ

104 دانشجو
رایگان
آموزش رایگان مدیریت داده محور کسب و کار | تحلیل کسب و کار
دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدرس: علیرضا شیخ

939 دانشجو
4.8 (11)
رایگان

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟

ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟

در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟

در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.