آموزش دنباله وسری

این دوره، کامل‌ترین آموزش دنباله و سری است و در آن، از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده، مباحث کرانداری، یک نوایی، همگرایی دنباله، آزمون‌های همگرایی سری (آزمون‌های انتگرال، ریشه، نسبت، p سری، مقایسه، مقایسه حدی، ... ادامه

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

مفهوم دنباله

حل سوالات حد تابع با استفاده از دنباله

همگرایی و واگرایی سری

انجام آزمون لایب نیتز برای سری‌های متناوب

محتوای دوره

2 فصل 13 جلسه 4 ساعت ویدیو
دنباله
سری‌های عددی و توانی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند. البته با داشتن دانش در ریاضی عمومی یک، می توانید از این دوره بهتر بهره ببرید.
 

درباره دوره

این دوره، کامل‌ترین آموزش دنباله و سری است و در آن، از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده، مباحث کرانداری، یک نوایی، همگرایی دنباله، آزمون‌های همگرایی سری (آزمون‌های انتگرال، ریشه، نسبت، p سری، مقایسه، مقایسه حدی، لایب نیتز و …)، سری توانی (شعاع و فاصله همگرایی)، سری‌های تیلور و ماکلورن و … است که به طور کامل تدریس گردیده است.
همچنین این آموزش، از نظر تنوع و تعداد مسائل حل شده و سادگی بیان مدرس، بی‌نظیر است.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

مریم داورپناه
مریم داورپناه
4 دوره
705 دانشجو

مریم داورپناه دانش‌آموخته کارشناسی ارشد ریاضی گرایش محض از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و تدریس در دانشگاه‌های دولتی و آزاد، مؤسسات و همچنین همکاری با شرکت‌های مختلف پژوهشی و عملیاتی را در سابقه فعالیت خود دارند. ایشان از سال 1384 در دانشگاه‌های صنعتی شاهرود، آزاد اسلامی، پیام نور و مؤسسات آموزشی شاهرود، در دروس مختلفی همچون ریاضی، پژوهش عملیاتی، آمار سابقه تدریس داشته و همچنین همکاری با شرکت‌ها و مؤسسات گوناگون به عنوان مدرس، مؤلف، ویراستار علمی، طراح انواع تست‌ها نیز دارند و هم اکنون نیز در حال همکاری هستند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های مریم داورپناه

آموزش ریاضی عمومی 2
آکادمی نیک‌درس

آکادمی نیک‌درس

مدرس: مریم داورپناه

38 دانشجو
5 (1)
999,000 تومانء
آموزش جامع مشتق و انتگرال
آکادمی نیک‌درس

آکادمی نیک‌درس

مدرس: مریم داورپناه

171 دانشجو
5 (3)
439,000 تومانء
آموزش ریاضی عمومی یک
آکادمی نیک‌درس

آکادمی نیک‌درس

مدرس: مریم داورپناه

544 دانشجو
4.6 (9)
769,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.