آموزش داستان‌سرایی برای رهبران

یکی از سخت‌ترین وظایف برای یک رهبر، ایجاد ارتباط مؤثر با زیر دستان است. شما می‌توانید باهوش، مهربان و مورداحترام باشید، اما جایگاه بالاتر شما به‌عنوان رهبر می‌تواند برقراری گفتگوی دوطرفه و صادقانه را دشوار ... ادامه

25 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

نحوه تقویت مهارت‌های ارتباطی رهبران از طریق استفاده از داستان‌گویی

کمک به رهبران در شناسایی و شکل‌دهی تجربیات شخصی به عنوان ابزار آموزشی و ارتباطی موثر

یادگیری ارائه تکنیک‌های عملی برای ساختاردهی و بیان داستان‌های کوتاه و جذاب به منظور ایجاد ارتباط بهتر با زیر دستان

بهبود توانایی رهبران در انتخاب و اجرای داستان‌های مناسب در جلسات و رویدادهای مختلف به منظور تقویت رابطه و اعتماد بین اعضای تیم

محتوای دوره

4 فصل 10 جلسه 0:46 ساعت ویدیو
مقدمه
استفاده از داستان در رهبری
نمونه‌هایی از داستان‌های رهبری
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

یکی از سخت‌ترین وظایف برای یک رهبر، ایجاد ارتباط مؤثر با زیر دستان است. شما می‌توانید باهوش، مهربان و مورداحترام باشید، اما جایگاه بالاتر شما به‌عنوان رهبر می‌تواند برقراری گفتگوی دوطرفه و صادقانه را دشوار کند. اگر می‌خواهید قابل‌دسترس‌تر، مرتبط‌تر و انسانی‌تر به نظر برسید، بهترین راه برای رسیدن به این هدف یادگیری مهارت‌های داستان‌گویی است.

در این دوره، تاد دوت توضیح می‌دهد که چگونه یک داستان خوب می‌تواند علاوه بر آموزش و اطلاع‌رسانی به مخاطبان، ارتباط قوی‌تری با شما به‌عنوان یک فرد برقرار کند. تاد با کمک به شما در پذیرش ایده استفاده از داستان‌گویی به‌عنوان بخشی از ابزارهای ارتباطی‌تان، شروع می‌کند.

او سپس راهنمایی می‌کند که چگونه یک واقعه خوب از گذشته خود انتخاب کنید، آن را به یک موضوع آموزشی روشن تبدیل کنید و سپس چگونه آن را به یک داستان کوتاه جذاب ساختار دهید. پس از آن، یاد می‌گیرید چگونه داستان خود را به‌درستی تمرین کرده و یک جلسه یا رویداد مناسب برای بیان آن انتخاب کنید.

این دوره با استفاده از روش‌های عملی و مثال‌های واقعی، شرکت‌کنندگان را برای بهبود مهارت‌های ارتباطی و ایجاد روابط قوی‌تر و مؤثرتر در محیط کاری آماده می‌کند.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش درک برنامه نویسی

مدرس: جادی میرمیرانی

27,903 دانشجو
4.3 (497)
گواهینامه
50٪
239,000 119,500 تومانء
آموزش یادگیری ماشین با پایتون

مدرس: جادی میرمیرانی

17,768 دانشجو
4.4 (671)
گواهینامه
70٪
3,459,000 1,037,700 تومانء
آموزش اصول پایگاه داده و SQL Server

مدرس: حمیدرضا صادقیان

4,844 دانشجو
4.1 (147)
گواهینامه
50٪
1,999,000 999,500 تومانء
آموزش زبان بدن برای رهبران
LinkedIn

LinkedIn

مدرس: Carol Kinsey Goman

99 دانشجو
4.2 (9)
149,000 تومانء

درباره استاد

Todd Dewett
Todd Dewett
2 دوره
47 دانشجو

Todd Dewett یک نویسنده محبوب در زمینه رهبری، مدرس و سخنران است. پس از آغاز کار خود با شرکت‌های مشاوره Andersen Consulting and Ernst & Young مدرک دکترای خود را در رفتار سازمانی از دانشگاه تگزاس A&M دریافت کرد. امروزه او به‌عنوان یک متخصص شناخته‌شده در زمینه‌های اعتبارسنجی، رهبری، روابط موثر و موفقیت شناخته می‌شود. او نویسنده‌ای خلاق، سخنرانی الهام‌بخش و مدرسی پرفروش در LinkedIn Learning است. دِوِت به عنوان استاد رهبری شناخته می‌شود و در 5 دوره TEDx به سخنرانی پرداخته است و مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی را تهیه کرده است که میلیون‌ها متخصص در تقریباً همه کشورهای جهان از آن بهره می‌برند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.