آموزش جرات‌مندی

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که در برابر یک پیشنهاد قصد نه گفتن داشته باشید. یا اینکه در موقعیتی قرار بگیرید که بخواهید در برابر فرد یا اتفاقی ناخوشایند از خودتان دفاع کنید. انسانی جرات‌مند ... ادامه

3.9 (17 رای)
561 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

2 فصل 8 جلسه 0:55 ساعت ویدیو
جرات‌مندی چیست
انواع رفتار و تکنیک‌های جرات‌مندی

پیش‌نیاز‌ها

در این دوره سعی شده است همه موضوعات به زبانی روان و ساده مطرح شوند تا همه افراد بتوانند به‌سادگی با موضوعات مطرح شده ارتباط برقرار کنند. به همین جهت برای استفاده از این دوره نیاز به هیچ درس و دوره‌ای به‌عنوان پیش‌نیاز وجود ندارد و همه افراد با هر سطحی از معلومات می‌توانند از این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که در برابر یک پیشنهاد قصد نه گفتن داشته باشید. یا اینکه در موقعیتی قرار بگیرید که بخواهید در برابر فرد یا اتفاقی ناخوشایند از خودتان دفاع کنید.

انسانی جرات‌مند خطاب می‌شود که در چنین مواقعی بتواند به نحوی منطقی و به‌دوراز خشم و هیاهو با منطق از خود دفاع کند؛ یا در برابر پیشنهادی ناخوشایند باقدرت و شجاعت «نه» بگوید. البته این شجاعت به‌دوراز توهین و خشم و دعوا است و انسان جرات‌مند تمام این کارها را باقدرت و صلابت و به‌دوراز خشم و توهین انجام می‌دهد و به همین دلیل است که جرات‌مندی مهارتی بسیار کاربردی در تمام مقاطع زندگی شناخته می‌شود.

به طور مشخص، جرات‌مندی مهارتی است که در فرد این قابلیت را به وجود می‌آورد که فرد باقدرت و به‌دوراز توهین به دیگران از حقوق خود دفاع می‌کند و از سوی دیگر توانایی «نه گفتن» را پیدا می‌کند. به‌دست‌آوردن مهارت جرات‌مندی نیازمند رعایت اعتدال و توانایی تسلط و کنترل احساسات و هیجاناتی مثل خشم و ترس است.

در دوره آموزش مهارت جرات‌مندی، باتوجه‌به اهمیت این مهارت در زندگی، به آموزش گام‌به‌گام این مهارت پرداخته شده است. طی این دوره به موضوعاتی همچون آشنایی بامهارت جرات‌مندی، مزایای برخورداری از این مهارت، آگاهی از حقوق شخصی و تکنیک‌های جرات‌مندی پرداخته‌ایم و با استفاده از این دوره به‌سادگی می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود در این زمینه را بشناسید و با به‌دست‌آوردن این مهارت تعاملات اجتماعی بهتری با اطرافیان داشته باشید.

 

هدف از برگزاری دوره آموزش جرات‌مندی چیست؟

ازآنجاکه محتوای این دوره به زندگی روزمره و روابط ما مربوط می‌شود، این دوره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. به همین جهت آشنایی با مباحث مطرح شده در این دوره تأثیر مستقیم و به سزایی در زندگی روزمره و روابط ما خواهد داشت. هدف اصلی از برگزاری این دوره ایجاد و تقویت مهارت جرات‌مندی در افراد و کمک به بهبود شرایط زندگی و ارتباطات آنها در تمام مراحل زندگی بوده است.

 

دوره آموزش مهارت جرات‌مندی برای چه کسانی مناسب است؟

محتوای این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که گروه‌های زیادی بتوانند از آن استفاده کنند. ازآنجاکه موضوعات این دوره به زندگی روزمره ما در ارتباط است، آموزش مباحث مطرح شده در این دوره به‌عنوان یکی از مهارت‌های زندگی به هریک از ما کمک خواهد کرد. در همین راستا می‌توانیم این‌طور بیان کنیم که در این دوره گروه خاصی به‌عنوان مخاطب در نظر گرفته نمی‌شود و همه افراد می‌توانند از آموزش‌های این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش مهارت‌های ارتباطی
654 دانشجو
3.9 (14)
459,000 تومانء
آموزش هوش هیجانی

مدرس: مریم فلاحی

2,293 دانشجو
4.1 (47)
829,000 تومانء
مدیریت زمان

مدرس: هادی افشاری

2,539 دانشجو
4.5 (187)
گواهینامه
689,000 تومانء
آموزش فوت و فن‌های اپلای
اسکورایز

اسکورایز

مدرس: محمدرضا طیران

3,575 دانشجو
3.9 (44)
50٪
1,169,000 584,500 تومانء

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

مدیریت انگیزه
مدیریت انگیزه گواهینامه تخصص
4 دوره
24 ساعت
68 جلسه
60٪
2,326,000 930,400 تومانء

درباره استاد

محدثه رضایی فرح آبادی
محدثه رضایی فرح آبادی
4 دوره
1,614 دانشجو

محدثه رضایی فرح آبادی روانشناس، دانش‌آموخته کارشناسی راهنمایی و مشاوره از دانشگاه الزهرا و کارشناسی ارشد مشاوره توانبخشی از دانشگاه علامه طباطبایی هستند. از سوابق کاری ایشان می‌توان به همکاری در مراکز مشاوره‌ و تدریس در مدارس و شرکت‌ها اشاره کرد. ایشان دارای مدارک تخصصی در حوزه زوج و خانواده، زوج درمانی و ... همچنین برگزارکننده چندین کارگاه در زمینه روابط زوجی، روابط جنسی، جرات داشته باش و ...، دارای مقالاتی در زمینه فرزندپروری، شناسایی پدیدارگرایانه تعامالت زناشویی و ... هستند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های محدثه رضایی فرح آبادی

ازدواج هوشمندانه

مدرس: محدثه رضایی فرح آبادی

200 دانشجو
2.5 (4)
379,000 تومانء
آموزش روابط پایدار زوجین

مدرس: محدثه رضایی فرح آبادی

310 دانشجو
4.3 (7)
419,000 تومانء
آموزش مدیریت زمان و برنامه‌ریزی

مدرس: محدثه رضایی فرح آبادی

791 دانشجو
3.8 (19)
389,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.