آموزش جذب استعداد

دوره "جذب استعداد" در کورسرا که به عنوان بخشی از تخصص HRCI Human Resource Associate ارائه می‌شود، نگاهی عمیق به فرآیندها و استراتژی‌های مربوط به جذب و استخدام استعدادها در بازار کار رقابتی امروز دارد. ... ادامه

3 (1 رای)
14 دانشجو
مقدماتی
Coursera
Coursera
Brad Boyson
Michelle Alvarado

Brad Boyson

+ 1 مدرس دیگر

محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری تحلیل شغل و نوشتن شرح شغل

چگونگی ایجاد استراتژی جذب استعداد

یادگیری نحوه شناسایی و توضیح تمامی مراحل چرخه عمر جذب استعداد

چگونگی استفاده از عناصر اصلی مذاکره، پیشنهاد شغلی و قراردادهای کاری

محتوای دوره

4 فصل 66 جلسه 4 ساعت ویدیو
جذب استعداد
چگونه جذب استعداد را شروع کنیم؟
چرخه عمر جذب استعداد
مذاکرات و ورود به کار

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره "جذب استعداد" در کورسرا که به عنوان بخشی از تخصص HRCI Human Resource Associate ارائه می‌شود، نگاهی عمیق به فرآیندها و استراتژی‌های مربوط به جذب و استخدام استعدادها در بازار کار رقابتی امروز دارد. این دوره تمامی مراحل چرخه جذب استعداد را پوشش می‌دهد، از شناسایی نیازهای سازمانی و ایجاد توضیحات شغلی تا پیدا کردن کاندیداها، انجام مصاحبه‌ها و اتخاذ تصمیمات استخدامی.

تاکید بر اهمیت ساخت یک برند کارفرمای قوی و استفاده از کانال‌های مختلف جذب، از جمله رسانه‌های اجتماعی و معرفی‌های کارمندان، برای جذب استعدادهای برتر وجود دارد. همچنین، دوره به استفاده از فناوری در فرآیند استخدام، مانند سیستم‌های پیگیری درخواست و ابزارهای هوش مصنوعی، برای بهینه‌سازی و بهبود فرآیند جذب می‌پردازد.

یکی دیگر از تمرکزهای اصلی دوره بر تنوع و شمول در شیوه‌های استخدام است. این دوره به بررسی تعصبات رایج در جذب پرداخته و استراتژی‌هایی برای ایجاد فرآیند استخدام فراگیرتر که ارزش تنوع پس‌زمینه‌ها و دیدگاه‌ها را می‌داند، ارائه می‌دهد.

شرکت‌کنندگان در این دوره درباره ملاحظات قانونی و اخلاقی در استخدام آشنا می‌شوند و اطمینان از تطابق با قوانین و مقررات استخدامی را یاد می‌گیرند. در پایان دوره، یادگیرندگان با مهارت‌ها و دانش عملی برای مدیریت موثر فرآیند جذب استعداد، کمک به موفقیت سازمانی و حمایت از اهداف استراتژیک کلی شرکت‌های خود تجهیز می‌شوند.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Brad Boyson
1 دوره
14 دانشجو

براد بویسون، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل HR Learn In در دبی است. او تیم‌های منابع انسانی را در تمامی قاره‌ها رهبری کرده و به دولت‌ها و سازمان‌های بزرگ مشاوره داده است. براد سه مدرک کسب‌وکار، هفت مدرک حرفه‌ای دارد و در حال حاضر هماهنگ‌کننده ISO 30414 است .

اطلاعات بیشتر

Michelle Alvarado
1 دوره
14 دانشجو

میشل یک مدیر منابع انسانی با تجربه بیش از ۲۰ سال است که به ایجاد فرهنگ‌های کاری موفق کمک کرده است. او قبلاً رئیس منابع انسانی در شرکت‌های TiVo، Halio و Ouster بوده است و اکنون به شرکت‌های پیشرو در صنعت فناوری مشاوره می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.