آموزش نرم‌افزار Revit

رویت یکی از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی معماری است. نرم‌افزار Revit را می‌توان به عنوان قدرتمندترین نرم‌افزارهای مدلسازی ساختمان در دنیا معرفی کرد. نرم‌افزار رویت کاربردهای بسیاری در زمینه طراحی نما، طراحی انواع سازه ... ادامه

گواهینامه
3.4 (78 رای)
2,090 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

14 فصل 61 جلسه 12 ساعت ویدیو
فصل اول - آشنایی با محیط کلی رویت و برخی سربرگ ها
فصل دوم - آشنایی با ترسیم پنجره و کف
فصل سوم - ساخت انواع دیوار و نحوه اتصال دیوار طبقات
فصل چهارم - ترسیم انواع پله
فصل پنجم - مدلسازی انواع دیوارهای شیشه ای (curtain wall)
فصل ششم - مدلسازی انواع سقف
فصل هفتم - مدلسازی فاز 2 معماری
فصل هشتم - مدلسازی توپوگرافی، رمپ و نرده
فصل نهم - model in place ساخت فمیلی سه بعدی
فصل دهم - رندرگیری روز
فصل یازدهم - رندر گیری (شب) و ساخت فمیلی دو بعدی
فصل دوازدهم - سربرگ annotate / room / Callout / متره
فصل سیزدهم - تهیه شیت در رویت و آماده سازی نقشه ها برای پرینت
فصل چهاردهم - دستور massو نکات پایانی

پیش‌نیاز‌ها

آشنایی با نرم‌افزار اتوکد، می‌تواند مفید باشد و همچنین آشنایی ابتدایی با برخی از مفاهیم نقشه‌کشی و معماری لازم است، که کاربران با تخصص معماری با همه‌ی این مفاهیم آشنا هستند.

درباره دوره

رویت یکی از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی معماری است. نرم‌افزار Revit را می‌توان به عنوان قدرتمندترین نرم‌افزارهای مدلسازی ساختمان در دنیا معرفی کرد.  نرم‌افزار رویت کاربردهای بسیاری در زمینه طراحی نما، طراحی انواع سازه و کاربردهای گسترده دیگری در رشته‌های مهندسی معماری، مهندسی عمران و همه گرایش‌های مربوط به ساخت و ساز دارد.

بسیاری از پروژه‌های بزرگ و حرفه ای با رویت، طراحی و مدل‌سازی شده‌اند و در این چندین سال اخیر، بسیاری از شرکت‌های ساختمانی در ایران و جهان، به این نرم‌افزار، روی آورده‌اند. از نرم‌افزار Autodesk Revit می‌توان به عنوان یک ابزار قوی برای همکاری بین رشته‌های مختلف طراحی ساختمان، استفاده کرد. رشته‌های مختلفی که از نرم‌افزار رویت استفاده می‌کنند، از دیدگاه‌های منحصر به فردی، به این نرم‌افزار، روی می‌آورند.

برای مثال، مهندسان معمار، عمران، مکانیک، برق و مدیریت پروژه، در حوزه‌ی کاری و تخصص خود، از این نرم‌افزار، استفاده می‌کنند و در نهایت می‌توان با انطباق مدارک تهیه شده از آن‌ها، خطاهای احتمالی به هنگام اجرای پروژه را به حداقل رساند.

در دوره آموزش رویت Revit، به صورت کامل و از مباحث مقدماتی تا پیشرفته به موضوعات مربوط به مدل‌سازی و تهیه‌ی نقشه‌های فاز یک و دو معماری، در طول 14 جلسه‌ی پر نکته و مفید، آشنا می‌شوید و بعد از اتمام این دوره، کاربران (دانشجویان و فارغ‌التحصیلان معماری و علاقه‌مندان به حوزه‌ی مدل‌سازی ساختمان) این توانایی را دارند تا پروژه‌های مختلف دانشگاهی و اجرایی را انجام دهند. از جمله مهم‌ترین موضوعات این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با محیط کلی رویت
  • آشنایی با ترسیم پنجره، کف، پله و ...
  • مدل‌سازی انواع دیوارهای شیشه‌ای
  • مدل‌سازی انواع سقف و مدل‌سازی توپوگرافی، رمپ و نرده
  • رندرگیری

هدف از برگزاری دوره آموزش رویت Revit چیست؟

اصلی‌ترین هدف مورد نظر در این دوره آشنایی مخاطبان محترم این دوره با ویژگی‌های نرم‌افزار نرم افزار رویت، آموزش رویت Revit و آشنایی با مدل سازی اطلاعات بوده است.

نرم‌افزار رویت در کنار آموزش نرم‌افزارهایی همچون آموزش اتوکد و آموزش تری دی مکس جزو مهم‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی معماری به حساب می‌آیند و یادگیری کار با این نرم‌افزارها می‌تواند موقعیت‌های شغلی مناسبی را برای افراد فراهم کند.

دوره آموزش رویت برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش رویت Revit به طوری تهیه شده است که همه علاقه‌مندان به یادگیری نرم‌افزارهای مهندسی معماری بتوانند در این دوره شرکت و اطلاعات خوبی به دست آورند. این دوره برای همه دانشجویان رشته‌های مهندسی عمران و مهندسی معماری مفید خواهد بود.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

3.4

از مجموع 78 امتیاز

12 نظر

3 سال پیش

به نام خدا با سلام عرض خسته نباشید واقعا تدریس خانم رهنما فوق العاده هست دست مریزاد به ایشان من به وقت بیشتری برای گذراندن دوره نیاز دارم در صورت امکان وقت بیشتری میخواستم باتشکر

مهدی دوروش

مهدی دوروش

1 ماه پیش

بسیار عالی مدرس به نکات خیلی خوبی اشاره می کنند و خیلی روان توضیح می دهند فقط کاش باصدای بلندتر و رساتر بود. با تشکر

خدیجه درحی

خدیجه درحی

6 ماه پیش

این دوره برای شروع خوب است

بابک منصوری گیلانی

بابک منصوری گیلانی

9 ماه پیش

دوره کاربردیه ولی مدرس یه مقدار بی انرژی هست

فاطمه طوفانی

فاطمه طوفانی

1 سال پیش

سلام دوره نسبتا خوبی بود و پروژه های خوبی برای یادگیری انتخاب شده بود.

فرشته مشهدی تفرشی

فرشته مشهدی تفرشی

2 سال پیش

سلام. به نظرم که دوره خیلی خوب و کاملی هست . من راضی بودم.برای یک مبتدی خیلی خوب هست.فقط انرژی تدریس کننده پایین هست و خیلی آروم و با ریتم کند حرف میزنه که یکمی زحماتی که برای تدریس دوره کشیده را کمرنگ میکنه. البته من خودم دوره را با سرعت 1.8 گوش میکنم و این مشکل حل شده است.

علی فقیه سبزواری

علی فقیه سبزواری

نظرات بیشتر

گواهینامه

آموزش نرم‌افزار Revit

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آموزش نرم‌افزار اسکچ آپ

مدرس: محمدرضا حافظیه

1,530 دانشجو
4.4 (103)
گواهینامه
749,000 تومانء
آموزش نرم‌افزار رویت (Revit) با رویکرد BIM
1,303 دانشجو
3.5 (18)
گواهینامه
1,459,000 تومانء
آموزش رفتار شناسی با مدل DISC

مدرس: ایوب اسماعیلی - سپنتا سکوتی - شبنم طباطبایی - فرشاد نادری

1,825 دانشجو
3.7 (86)
1,069,000 تومانء
آموزش درک برنامه نویسی

مدرس: جادی میرمیرانی

27,923 دانشجو
4.3 (498)
گواهینامه
45٪
239,000 131,450 تومانء

درباره استاد

فائقه رهنما
فائقه رهنما
1 دوره
2,090 دانشجو

فائقه رهنما دارای مدرک کارشناسی معماری از دانشگاه همدان، کارشناسی ارشد معماری و انرژی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. وی دارای سابقه‌ی تدریس "رِویت" و انجام پروژه‌های مختلف صنعتی-آکادمیک در این زمینه است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟

بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.