آموزش جامع سی پلاس پلاس

در این دوره آموزش C++ می توانید از ابتدا زبان برنامه نویسی C++ را یاد بگیرید. زبان C++ که به طور وسیعی برای توسعه سیستم ها و برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد تقریبا ... ادامه

5 (1 رای)
31 دانشجو
مقدماتی تا پیشرفته
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با زبان سی پلاس پلاس

یادگیری برنامه نویسی به زبان سی پلاس پلاس

انجام پروژه های ساده به زبان سی پلاس پلاس

آمادگی برای ورود به بازار کار

محتوای دوره

11 فصل 82 جلسه 6 ساعت ویدیو
مقدمه
نصب
قواعد نحوی پایه
انواع داده
عملگرها در آموزش سی پلاس پلاس
توابع
کلاس ها و آبجکت ها
تمپلیت ها
کتابخانه استاندارد
کتابخانه استاندارد تمپلیت (اس تی ال)
نتیجه گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در این دوره آموزش C++ می توانید از ابتدا زبان برنامه نویسی C++ را یاد بگیرید. زبان C++ که به طور وسیعی برای توسعه سیستم ها و برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد تقریبا برای تمام سیستم عامل‌ها موجود است و بسیاری از دیگر زبان‌ها مانند سی شارپ و جاوا از آن تاثیر گرفته‌اند.

در این دوره آموزش سی پلاس پلاس ریز و بم این زبان مهم را به شما آموزش می‌دهیم. به شما کمک می‌کنیم محیط خود را برای کدنویسی تنظیم کنید و آناتومی یک برنامه ساده C++ را بررسی می‌کنیم.

مباحث پایه ای مانند Statement ها و Expression ها، متغیرها، شرط‌ها، عملگرها، حلقه‌ها و توابع را بررسی می‌کنیم و سپس به سراغ مباحث پیچیده‌تر مانند ساختارهای داده، کلاس ها و Object ها و Template‌ها می رویم.

در این دوره مفاهیمی مانند recursion یا بازگشت، Type Casting و Overloadهای عملگر را شرح می‌دهیم و به بررسی کلاس‌های Container قدرتمند و الگوریتم‌ها در کتابخانه استاندارد Template ( STL ) می‌پردازیم.این آموزش‌های جامع یک مرجع C++ قدرتمند برای برنامه نویس‌های حرفه‌ای و کسانی که تازه با این زبان آشنا شده‌اند فراهم می‌کنند.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش درک برنامه نویسی

مدرس: جادی میرمیرانی

27,923 دانشجو
4.3 (498)
گواهینامه
45٪
239,000 131,450 تومانء
آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,533 دانشجو
4.4 (5,944)
گواهینامه
45٪
1,359,000 747,450 تومانء
آموزش پیشرفته سی پلاس پلاس
انتشارات دیجیتال  آریا گستر افزار

انتشارات دیجیتال آریا گستر افزار

مدرس: Bill Weinman

19 دانشجو
449,000 تومانء
کلیات روان‌شناسی
Yale University

Yale University

مدرس: Paul Bloom

1,981 دانشجو
3.3 (16)
339,000 تومانء

درباره استاد

Bill Weinman
Bill Weinman
3 دوره
87 دانشجو

Bill Weinman حامی فناوری، کارآفرین و متخصص زبان‌های برنامه نویسی از جمله ++C و python می‌باشد او کتاب‌های زیادی به رشته‌ی تحریر درآورده و اجرا کننده‌ی دوره‌های آموزشی مجازی در زمینه‌های فنی world wide web می‌باشد. او شهرت خود را از توانایی‌اش در توضیح ساده و مختصر مسائل پیچیده کسب کرده‌است. آقای Weinman اولین کامپیوتر خود را در سال ۱۹۷۳ ساخت و از آن زمان با اصول فنی و تکنولوژی سروکار داشته است. او یک مشاور موفق و سازنده‌ی کامپیوتر می‌باشد که اخیرا به ریاست یک شرکت hosting منصوب شده‌است. او هم چنین یک گیتاریست ماهر می‌باشد و زمانی که مشغول نوشتن در مورد کامپیوتر نیست به ضبط و نوازندگی می پردازد.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Bill Weinman

آموزش پیشرفته سی پلاس پلاس
انتشارات دیجیتال  آریا گستر افزار

انتشارات دیجیتال آریا گستر افزار

مدرس: Bill Weinman

19 دانشجو
449,000 تومانء
آموزش جامع پایتون
انتشارات دیجیتال  آریا گستر افزار

انتشارات دیجیتال آریا گستر افزار

مدرس: Bill Weinman

57 دانشجو
4.5 (2)
409,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.