آمادگی امتحان ریاضی یک

این دوره‌ آموزش ریاضی یک از سری آمادگی شب‌های امتحان سایت مکتب خونه است. رویکرد این دوره بر پایه‌ی حل سوالات امتحانی خواهد بود. تمام سوالاتی که در طول این دوره حل می‌شود از سوالات ... ادامه

گواهینامه
5 (37 رای)
385 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

مباحث ریاضی پایه

روش حل سوالات امتحانی درهر بخش

تمام مباحث و سرفصل‌های امتحانی

آموزش مباحث تکمیلی درس ریاضی یک دانشگاه

محتوای دوره

6 فصل 85 جلسه 17 ساعت ویدیو
اعداد مختلط
حد و پیوستگی
مشتق و کاربرد آن
روش‌های انتگرال گیری
کاربردهای انتگرال
دنباله و سری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

این دوره‌ آموزش ریاضی یک از سری آمادگی شب‌های امتحان سایت مکتب خونه است. رویکرد این دوره بر پایه‌ی حل سوالات امتحانی خواهد بود. تمام سوالاتی که در طول این دوره حل می‌شود از سوالات امتحانات پایانترم و میانترم دانشگاه های برتر کشور انتخاب شده‌ است. هم چنین در انتهای هر فصل یک کوییز برای دانشجویان طرح شده که سوالات این کوییزها میتواند سوالات امتحان شما باشد. حتما سوالات کوییز را حل کرده و جواب های خود را برای من بفرستید تا تصحیح کنم و اشکالات و نقاط ضعف شما مشخص شود. برای توضیحات بیشتر ویدوی مقدمه -فصل اول را مشاهده کنید.

تمام ۱۷ ساعت این دوره به حل سوالات و نکات امتحانی پرداخته شده‌است و اثبات فرمول‌ها و قضایا را در این دوره نخواهیم داشت(چرا که اساتید در دانشگاه بسیار پایه‌ای و علمی به اثبات این موارد خواهند پرداخت)

دوره ریاضی جامع یک برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای دانشجویانی که در حل سوالات امتحانی مشکل دارند مناسب است .تمام دانشجویان دانشگاه های دولتی و آزاد و غیر انتفاعی و غیره میتوانند از این دوره استفاده کرده و نتیجه دلخواه خود را بگیرند. حتما دوستان باید توجه کنند که اگر زمان شما تا امتحانتان کم است ( کمتر از دو هفته) مباحث این دوره را با جزوه امتحانی خود تطبیق داده و فقط مباحثی که در امتحانتان می آید را مشاهده کنید.

اما اگر زمان کافی دارید تمام مطالب این دوره را با دقت مشاهده کنید چون بسیار پایه ای و با دیدگاه مهندسی به حل سوالات پرداخته شده است. ( این دوره بسیار جامع بوده و ممکن است تمام مطالب جزو سر فصل های دانشگاه و و امتحان شما نباشد. اما حتما در کنکور ارشد و پروژه های درسی به این مطالب نیاز خواهید داشت)

برای اینکه بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید که آیا این دوره برای شما مناسب است یا نه، حتما ثبت نام رایگان را انجام داده و ویدیو های رایگان که برای شما انتخاب شده است را ببینید.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

5

از مجموع 37 امتیاز

27 نظر

7 روز پیش

عالییی بود تدریس استاد بی نظیره 👌

حسین کریمی

حسین کریمی

2 ماه پیش

جا داره از استاد تشکر کنم بخاطره اینکهمطالب رو به خوبی طبقه بندی کردن و مباحث رو خیلیعالی تدریس کردن

4 ماه پیش

بهترین دوره بود برای یادگیری ریاضی یک. برای هر سطحی عالیه این دوره.مخصوصا اگر پایه ضعیفی دارین این دوره خیلی خوب پایتونو قوی میکنه. تمام مسایلو استاد از اول شروع به حل میکنن تمام تیپ های سوالات امتحانم بررسی شده در کل بی نطیر بود

4 ماه پیش

جزوه همش تو بخش مقدمه است دنبالش نگردین کامل ندیدم ولی حضرت عباسی حرف اضافه نمیزنه استاد هرچی میگه لازمه

7 ماه پیش

عالی بود با زمان کم ویدیو ها کاملا مباحث به طور کاربردی تدریس شد

علیرضا کافی مشهدی

علیرضا کافی مشهدی

8 ماه پیش

عالی بود . استاد منتظر دوره های بعدی شما به خصوص ریاضی عمومی ۲ و ۳ هستیم . دم شما گرمفوق العاده بودین .

هادی قپانی اردبیلی

هادی قپانی اردبیلی

نظرات بیشتر

گواهینامه

آمادگی امتحان ریاضی یک

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آموزش معادلات دیفرانسیل
265 دانشجو
5 (32)
گواهینامه
1,249,000 تومانء
آموزش جامع ریاضیات مهندسی
253 دانشجو
4.6 (32)
گواهینامه
1,109,000 تومانء
آموزش ریاضی عمومی یک
آکادمی نیک‌درس

آکادمی نیک‌درس

مدرس: مریم داورپناه

543 دانشجو
4.6 (9)
769,000 تومانء
آمادگی امتحان ریاضی دو

مدرس: عرفان صابر

139 دانشجو
4.8 (13)
گواهینامه
1,659,000 تومانء

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

5 دوره
120 ساعت
408 جلسه
55٪
7,025,000 3,161,250 تومانء

درباره استاد

عرفان صابر
عرفان صابر
25 دوره
1,020 دانشجو

عرفان صابر از سال ۹۰ فعالیت در زمینه تدریس دروس دانشگاهی را آغاز نمود.  ایشان ابتدا به عنوان استاد حل تمرین دانشگاه و در ادامه به صورت استاد خصوصی به برگزاری کلاس‌های دانشگاهی مشغول شد. زمینه فعالیت وی برگزاری کلاس برای دانشجویان جهت آمادگی در امتحانات دانشگاه و کنکور ارشد و دکتری است. دروس ریاضیات عمومی، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی، سیگنال وسیستم، آمار و احتمال مهندسی و محاسبات عددی از جمله دروسی است که ایشان سابقه فعالیت به عنوان مدرس را در آنها دارد.

وی از سال 98 فعالیت در بازار های مالی را آغار نمود. دوره های فیلتر نویسی، طراحی استراتژی ومدیریت سرمایه و بازار اختیار معامله (آپشن) از جمله زمینه های فعالیت ایشان است. اکنون ایشان در حال بررسی روش های استفاده از یادگیری ماشین در حوزه بازارهای مالی است.
عرفان صابر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی برق، گرایش مخابرات سیستم از دانشگاه امیرکبیر است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های عرفان صابر

آموزش متلب در  محاسبات عددی
7 دانشجو
1,399,000 تومانء
آموزش نرم افزار Advanced Get

مدرس: عرفان صابر

17 دانشجو
5 (1)
499,000 تومانء
آموزش نرم‌افزار داینامیک تریدر
45 دانشجو
5 (2)
399,000 تومانء
آموزش حل عددی معادلات دیفرانسیل در محاسبات عددی
33 دانشجو
5 (3)
گواهینامه
359,000 تومانء

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.