آموزش جامع جدول طراحی و معادله نویسی در سالیدورکس

طراحی پارامتریک بخش بسیار مهم در صنعت است. با این بخش ما می‌توانیم سرعت طراحی را چندبرابر کنیم و با طراحی یک قطعه چندین قطعه مشابه با سایزهای مختلف به وجود آوریم. بدین منظور به ... ادامه

5 (4 رای)
110 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

بخش Configurations

معادله نویسی در سالیدورکس

آموزش Design Table

طراحی پارامتریک

طراحی پیچ متریک (Metric)

Optimization در سالیدورکس

محتوای دوره

4 فصل 17 جلسه 2 ساعت ویدیو
آموزش Design Table
آموزش معادله نویسی در محیط دوبعدی و سه‌بعدی
آموزش بهینه‌سازی در سالیدورکس - Optimization
تمرین - طراحی مهره استاندارد Metric با استفاده از Design Table

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

طراحی پارامتریک بخش بسیار مهم در صنعت است. با این بخش ما می‌توانیم سرعت طراحی را چندبرابر کنیم و با طراحی یک قطعه چندین قطعه مشابه با سایزهای مختلف به وجود آوریم. بدین منظور به سراغ نرم‌افزار سالیدورکس (solidworks) می‌رویم و بخش معادله نویسی یا equations و جدول طراحی یا design table را می‌آموزیم. در ادامه به سراغ بهینه‌سازی یا optimizations نرم‌افزار سالیدورکس می‌رویم و با ذکر مثال این بخش را فرامی‌گیریم.

هدف دوره آموزش جامع جدول طراحی و معادله نویسی در سالیدورکس - solidworks design table & equations

این آموزش یک مرجع کامل در زمینه معادله نویسی یا equations و جدول طراحی یا design table و بهینه‌سازی یا optimization است. در ابتدا به سراغ معادله نویسی محیط دوبعدی می‌رویم و معادله نویسی در محیط سه‌بعدی را نیز به‌صورت کامل بررسی می‌کنیم در ادامه به سراغ جدول طراحی می‌رویم و بخش configurations نرم‌افزار سالیدورکس را بررسی می‌کنیم. در این بخش اشکال مختلف قطعه قرار می‌گیرد و می‌توانیم قطعه با سایز دلخواه خود را انتخاب کنیم. در ادامه برای تسلط روی مطالب جدول طراحی به سراغ یک مثال کاربردی در فصل آخر می‌رویم و یک مجموعه مهره متریک (Metric nut)  با سایز M2 تا M20 را با استفاده از جدول طراحی ایجاد می‌کنیم. در فصل سوم آموزش به آموزش بهینه‌سازی یا optimization می‌پردازیم و یک مثال دررابطه‌با بهینه‌سازی در سالیدورکس ارائه می‌کنیم.

دوره آموزش جامع جدول طراحی و معادله نویسی در سالیدورکس - solidworks design table & equations مناسب چه کسانی است؟

این دوره مناسب تمام افراد علاقه‌مند به صنعت و طراحی و همچنین دانشجویان و صنعتگران است.  برای درک بهتر مطالب نیاز است با نرم‌افزار سالیدورکس و طراحی دوبعدی و سه‌بعدی آشنایی داشته باشید.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

5

از مجموع 4 امتیاز

2 نظر

7 ماه پیش

با تشکر از استاد گرامی مطالب مفید و کاملا منطبق با عنوان دوره بود زمان پرت ویدئو خیلی کم و به نظرم یک اموزش سطح بالا محسوب میشود

صالح آقانوری

صالح آقانوری

8 ماه پیش

هرچیزی که از معادله نویسی میخواستم داخل آموزش وجود داشت.بشدت پیشنهاد میشه. زمان آموزش کوتاهه و خسته کننده نیست. در کل عالی بود. ممنونم

امیر علی

امیر علی

دوره‌های پیشنهادی

آموزش حسابداری با سپیدار برای شرکت‌های خدماتی
سپیدار سیستم آسیا(عضو گروه شرکت‌های همکاران‌سیستم)

سپیدار سیستم آسیا(عضو گروه شرکت‌های همکاران‌سیستم)

مدرس: محمد علی ناصریان

1,185 دانشجو
4.3 (33)
گواهینامه
1,129,000 تومانء
آموزش جامع سالیدورکس (SOLIDWORKS) - Part Design and Drawing
265 دانشجو
4.8 (12)
839,000 تومانء
آموزش جامع طراحی سطوح در سالیدورکس (SolidWorks)
140 دانشجو
4.8 (6)
499,000 تومانء
آموزش جامع ورق‌کاری در سالیدورکس - Sheet Metal Design
129 دانشجو
4.8 (6)
569,000 تومانء

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

آموزش تخصص سالیدورکس
آموزش تخصص سالیدورکس گواهینامه تخصص
4 دوره
31 ساعت
230 جلسه
60٪
2,506,000 1,002,400 تومانء

درباره استاد

مهدی شمشیری
مهدی شمشیری
23 دوره
3,304 دانشجو

مهندس مهدی شمشیری فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید (شکلدهی ورق) در دانشگاه شهید رجایی تهران است. ایشان اولین مقاله در زمینه شکل‌دهی غلتکی انعطاف‌پذیر گرم در ایران را ارائه کرده‌اند. ایشان در دوره کارشناسی کار با نرم‌افزار کتیا را به‌صورت حرفه‌ای آغاز و بعد از کسب مهارت کافی شروع به تدریس حضوری نرم‌افزار کتیا و تدریس به‌صورت آنلاین در سایت‌های مختلف کردند. در کنار تدریس بسیاری از پروژه‌های صنعتی شرکت‌ها توسط ایشان طراحی و اجرا شده است. در کنار نرم‌افزار کتیا، به نرم‌افزارهای  اکسل، پاورپوینت، ورد، اکسس، آباکوس، اتوکد، سالیدورکس، کیشات و ... تسلط دارند. ایشان در کنار رشته مهندسی مکانیک سابقه 6 سال فعالیت در بازارهای مالی بخصوص بازار فارکس و بورس را در کارنامه خود دارند و به صورت تخصصی به تدریس بازارهای مالی مشغول هستند.

 

 

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های مهدی شمشیری

آموزش جامع تحلیل آنچین On-Chain در بازار ارزهای دیجیتال
8 دانشجو
899,000 تومانء
آموزش اصول نگارش پایان‌نامه
14 دانشجو
399,000 تومانء
آموزش جامع ICDL - مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر
18 دانشجو
999,000 تومانء
آموزش جامع استاتیک به زبان ساده
6 دانشجو
549,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.