آموزش جامع تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته + 59 استراتژی سیگنال‌گیری

این دوره یکی از کاربردی‌ترین و جامع‌ترین دوره‌های تحلیل تکنیکال منتشر شده خواهد بود. در این دوره به‌صورت عملی و تحلیل لایو، سهام‌های بورس تهران و گاها ارزهای دیجیتال تحلیل می‌گردد و با استفاده از ... ادامه

گواهینامه
2.5 (2 رای)
170 دانشجو
پیشرفته
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

تسلط کامل دانشجویان به تحلیل تکنیکال

سیگنال‌گیری شخصی افراد و استقلال کامل از تحلیل‌های دیگران

ارائه 59 استراتژی معاملاتی و بیان نکات طلایی

تبدیل دانشجویان دوره به تکنیکالیست‌های قهار

محتوای دوره

6 فصل 88 جلسه 13 ساعت ویدیو
پرایس اکشن – حمایت‌ها و مقاوت‌های مهم
نواحی و استراتژی‌های فیبوناچی
تحلیل زمانی با فیبوناچی‌ها
کندل استیک (الگوهای شمعی)
تحلیل تکنیکال کلاسیک
اندیکاتورها و استراتژی‌های معاملاتی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

این دوره یکی از کاربردی‌ترین و جامع‌ترین دوره‌های تحلیل تکنیکال منتشر شده خواهد بود. در این دوره به‌صورت عملی و تحلیل لایو، سهام‌های بورس تهران و گاها ارزهای دیجیتال تحلیل می‌گردد و با استفاده از 59 استراتژی متفاوت سیگنال گیری می‌شود.

این دوره کاملاً تضمین شده خواهد بود و دانشجویان محترم، پس از تماشای دوره دیگر نیازی به تماشای هیچ دوره ی تکنیکال دیگری نخواهند داشت.

تمامی استراتژی‌ها به‌صورت دسته‌بندی ارائه شده و طرق استفاده از آن‌ها و نقاط دقیق خرید یا فروش مشخص می‌شوند.

با تماشای این دوره و تمرین مطالب آن و توجه به نکات ضروری و مهم، یک تکنیکالیست خواهید بود و تا آخر عمر نیازی به دریافت سیگنال از هیچ احدی نخواهید بود.

کافی است این دوره را تماشا کنید و از کسب سیگنال‌های خریدوفروش در نقاط حساس و دریافت سود لذت ببرید.

در این دوره تمامی مطالب مهم حوزه پرایس‌اکشن، تکنیکال کلاسیک، تحلیل زمانی، الگوهای شمعی، اندیکاتورها و استراتژی‌های سیگنال گیری و ترکیب تمامی این موارد به دانشجویان آموزش داده می‌شود و همچنین طریقه دقیق معامله‌کردن و نقاط ورود و خروج یافتن به‌صورت کامل شرح داده می‌شود. ویدئوهای این دوره به‌صورت حرفه‌ای تدوین گشته است تا باکیفیت و نمایش جذاب، برای همراهان محترم خسته‌کننده نباشند. همچنین تمامی آموزش‌ها بر روی سهام‌های بنیادی داده شده و در خلال دوره بعضی از نکات بنیادی بااهمیت نیز ذکر می‌شود.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

2.5

از مجموع 2 امتیاز

2 نظر

7 ماه پیش

سلام ابزار چک لیست هدیه دوره رو از کجا دانلود کنیم؟؟

محسن زارع

محسن زارع

7 ماه پیش

مدرس دوره سطح دوره رو پیشرفته اعلام کردن، درحالیکه به نظر من در سطح متوسط هست. از آنچه که تدریس می کنند در جای جای ویدیو ها تعریف و تمجید می کنن!! از جامعترین دوره ها نیست (اونطور که خودشون میگن). و تکنیکالیست قهار(!!) و بی نیاز از هر دوره دیگه تعلیم نمیده این دوره. این صحبت هاشون بیشتر تبلیغاتی هست تا اونچه که در دوره می بینیم. زحمت زیادی کشیدن، کاربلد هستن، نکات خیلی خوبی رو گفتن، اما متوسط هست و جای ادامه دادن بسیار بسیار هست.

کاوه تنهایی

کاوه تنهایی

گواهینامه

آموزش جامع تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته + 59 استراتژی سیگنال‌گیری

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,533 دانشجو
4.4 (5,944)
گواهینامه
45٪
1,359,000 747,450 تومانء
آموزش جامع طراحی و ساخت ربات معامله‌گر خودکار در بازارهای مالی (از صفر تا صد)
692 دانشجو
3.6 (16)
45٪
1,289,000 708,950 تومانء
آموزش نوسان‌گیری سودساز در بورس و طلا
263 دانشجو
3.1 (7)
579,000 تومانء

درباره استاد

سجاد جمالیان
سجاد جمالیان
6 دوره
1,434 دانشجو

مهندس سجاد جمالیان رتبه یک کشور و دانشجوی دکتری تخصصی مالی در دانشگاه تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مالی از دانشگاه تربیت مدرس تهران هستند. ایشان تحلیلگر یکی از کارگزاری‌های رده الف بورس اوراق بهادار بوده‌اند وهم اکنون به عنوان تحلیلگر ارشد مالی و متخصص هوش مصنوعی یکی از بزرگترین هلدینگ‌های ایران مشغول به کار هستند. حیطه تخصص ایشان درتحلیل داده، معاملات الگوریتمی، ریسک، ماشین لرنینگ و دیپ لرنینگ در بازارهای مالی و بیزنس‌ها است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های سجاد جمالیان

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.