آموزش تکنیک‌های دفاع شخصی مبارزه خیابانی Wing Chun

در مبارزات خیابانی غیرمنتظره با استفاده از تکنیک‌های Wing Chun از خود دفاع کنید، با دفاع شخصی از خود و عزیزان خود محافظت کنید. در این دوره می‌توانید تکنیک Wing Chun سنتی و فرهنگ Cantonese ... ادامه

3 (2 رای)
1,136 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با Ip Man، دودمان سنتی وینگ چون

تاریخچه و فلسفه وینگ چون

وینگ چون کانتونی

تکنیک Ip Man پسر ارشد Ip Chun

تکنیک مبارزه خیابانی وینگ چون

افزایش سرعت واکنش

محتوای دوره

1 فصل 19 جلسه 2 ساعت ویدیو
تکنیک‌های مبارزه خیابانی

درباره دوره

در مبارزات خیابانی غیرمنتظره با استفاده از تکنیک‌های Wing Chun از خود دفاع کنید، با دفاع شخصی از خود و عزیزان خود محافظت کنید.

در این دوره می‌توانید تکنیک Wing Chun سنتی و فرهنگ Cantonese Wing Chun را یاد بگیرید. بگذارید قدم به قدم به شما آموزش دهیم که چگونه در مبارزه خیابانی و دفاع شخصی از تکنیک‌های مختلف Wing Chun به ساده‌ترین و مستقیم‌ترین روش استفاده کنید. ما مشت سریع بروس لی را در وینگ چون شکست می‌دهیم و یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید حرکات قاتل او را اتخاذ کنید. 

 

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

3

از مجموع 2 امتیاز

1 نظر

21 روز پیش

Excellent

رضا روزه دار

رضا روزه دار

درباره استاد

Dragon Sifu
Dragon Sifu
1 دوره
1,136 دانشجو

Dragon Sifu پسر بزرگ استاد بزرگ Yip Man، شاگرد Yip Chun Sifu و استاد Wing Chun با بیش از 10 سال تجربه در هنرهای رزمی است. او همچنین یک مربی شخصی تناسب اندام است که به اهمیت بدن و ذهن سالم اعتقاد دارد. وی بیش از 7 سال است که وینگ چون را در هنگ کنگ تدریس می‌کند و سبک خود را توسعه داده است، در این سبک تکنیک‌های سنتی وینگ چون را با تمرینات تناسب اندام مدرن ترکیب می‌کند. هدف Dragon Sifu این است که به افراد کمک کند به اهداف تناسب اندام خود برسند و در عین حال تکنیک‌های دفاع شخصی را در این فرآیند یاد بگیرند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟

در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟

در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.