آموزش ترغیب و فروش با Daniel Pink

دانیل پینک با چهار کتاب پرفروش نیویورک تایمز، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌ها در حوزه پویای فروش و انگیزش است. او که نویسنده کتاب "فروش ذات انسان است" نیز می‌باشد، اصول اثبات شده علمی برای فروش ... ادامه

11 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

شناخت اصول علمی فروش و ترغیب

یادگیری تکنیک‌های بهبود نتایج در هر تعامل

آشنایی با ابزارهای چارچوب‌بندی پیام

یادگیری هدایت تعصبات شناختی

محتوای دوره

1 فصل 16 جلسه 3 ساعت ویدیو
ترغیب و فروش

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دانیل پینک با چهار کتاب پرفروش نیویورک تایمز، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌ها در حوزه پویای فروش و انگیزش است. او که نویسنده کتاب "فروش ذات انسان است" نیز می‌باشد، اصول اثبات شده علمی برای فروش و ترغیب موثر و اخلاقی را به شما آموزش می‌دهد. در این دوره، ترفندهایی برای دستیابی به نتایج بهتر در هر تعاملی، چه در خانه و چه در محل کار، ابزارهایی برای چارچوب‌بندی پیام، هدایت تعصبات شناختی و ارائه ایده‌ها، محصولات یا خودتان را یاد خواهید گرفت.

چرا این دوره برای شما مفید است؟

  • افزایش مهارت‌های فروش: اگر در حوزه فروش فعالیت می‌کنید، این دوره به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های فروش خود را بهبود بخشید و نتایج بهتری کسب کنید.
  • ارتقای مهارت‌های ارتباطی: این دوره به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را در هر موقعیتی بهبود بخشید، چه در محیط کار و چه در زندگی شخصی.
  • توسعه مهارت‌های رهبری: اگر در موقعیت رهبری هستید، این دوره به شما کمک می‌کند تا تیم خود را بهتر مدیریت کنید و به اهداف خود دست پیدا کنید.
  • توسعه شخصی: این دوره به شما کمک می‌کند تا در هر زمینه‌ای از زندگی موفق‌تر باشید.

با شرکت در این دوره، شما می‌توانید مهارت‌های فروش و ترغیب خود را به سطح بالاتری ببرید و در هر تعاملی موثرتر باشید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Daniel Pink
Daniel Pink
1 دوره
11 دانشجو

Daniel H. Pink متولد آمریکا است و تحصیلات عالی خود را در دانشگاه نورت‌وسترن و مدرسه‌ی حقوق ییل گذراند. دنیل ، پس از فارغ‌التحصیلی، فعالیت‌های خود را در زمینه‌ی اقتصاد و اقتصاد سیاسی ادامه داد. او وارد سیاست شد و بین سال‌های 1993 تا 1995 نویسنده‌ی سخنرانی‌های ال گور، معاون بیل کلینتون، بود.

دنیل را امروزه بیشتر برای کتاب‌هایی می‌شناسند که در زمینه‌ی موفقیت در کسب‌وکار، رفتار و خلاقیت می‌نویسد. چهار کتاب او در پایگاه خبری نیویورک تایمز به عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌ها برگزیده شده‌اند.او علاوه بر نویسندگی، در تولید برنامه‌های تلویزیونی نیز فعالیت می‌کند و سریالی را برای نشنال جئوگرافی ساخته است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.