آموزش تحلیل و تجسم داده‌ها در Looker

در دوره Analyzing and Visualizing Data in Looker، شما یاد خواهید گرفت که چگونه اکتشاف و تحلیل داده‌ها را در Looker انجام دهید؛ کاری که پیش از این عمدتاً توسط توسعه‌دهندگان SQL یا تحلیل‌گران انجام ... ادامه

6 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

نحوه استفاده از ابعاد، معیارها، فیلترها، و پیوت‌ها برای تحلیل و تجسم داده‌ها

یادگیری ایجاد معیارهای پیشرفته به صورت آنی با محاسبات جدولی

چگونگی ایجاد تجسم‌ها با استفاده از لاک‌ها و داشبوردها

یادگیری به اشتراک‌گذاری محتوای Looker با دیگران

محتوای دوره

6 فصل 32 جلسه 2 ساعت ویدیو
پلتفرم Looker
مبانی تحلیل داده‌ها
کار با محتوای Looker
سفارشی‌سازی Explores
ایجاد محتوای جدید در Looker
به اشتراک‌گذاری داده‌های Looker با دیگران

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در دوره Analyzing and Visualizing Data in Looker، شما یاد خواهید گرفت که چگونه اکتشاف و تحلیل داده‌ها را در Looker انجام دهید؛ کاری که پیش از این عمدتاً توسط توسعه‌دهندگان SQL یا تحلیل‌گران انجام می‌شد.

با اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود از پلتفرم مدرن تحلیلی Looker بهره‌برداری کنید تا محتوای مرتبط را در نمونه Looker سازمان خود پیدا و اکتشاف کنید، سؤالات خود را از داده‌ها بپرسید، معیارهای جدیدی را در صورت نیاز ایجاد کنید و تجسم‌ها و داشبوردهای متنوعی را برای تسهیل تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده‌ها ایجاد و به اشتراک بگذارید.

این دوره به شما مهارت‌هایی می‌دهد تا از ابعاد، معیارها، فیلترها و پیوت‌ها برای تحلیل و تجسم داده‌ها استفاده کنید و همچنین معیارهای پیشرفته‌ای را به‌صورت آنی با استفاده از محاسبات جدولی ایجاد نمایید.

علاوه بر این، شما خواهید آموخت که چگونه با استفاده از Looker، تجسم‌های خلاقانه‌ای را با لاک‌ها و داشبوردها ایجاد کرده و محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، تا بتوانید تصمیم‌گیری‌های داده‌محور را در سازمان خود ارتقا دهید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Google Cloud Training
Google Cloud Training
4 دوره
49 دانشجو

تیم آموزش Google Cloud مسئول توسعه، ارائه و ارزیابی آموزشی است که به مشتریان و همکاران سازمانی ما امکان می‌دهد محصولات و راه‌حل‌های ما را به صورت مؤثر و با تأثیرگذاری بالا استفاده کنند. Google Cloud به میلیون‌ها سازمان کمک می‌کند تا کارکنان خود را توانمند سازند، به مشتریان خود خدمات ارائه دهند و با استفاده از فناوری‌های نوآورانه‌ای که در ابر و برای ابر ایجاد شده‌اند، آینده کسب‌وکار خود را بسازند. محصولات ما برای امنیت، قابلیت اطمینان و مقیاس‌پذیری مهندسی شده‌اند و تمام لایه‌ها از زیرساخت تا برنامه‌ها و دستگاه‌ها و سخت‌افزار را پوشش می‌دهند. تیم‌های ما متعهد به کمک به مشتریان در استفاده از فناوری‌های ما برای ایجاد موفقیت هستند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Google Cloud Training

آموزش کاوش و آماده‌سازی داده‌های شما با BigQuery
1 دانشجو
179,000 تومانء
آموزش استفاده از ماشین لرنینگ برای داده‌های شما با Google Cloud
33 دانشجو
129,000 تومانء
آموزش ایجاد دیتاست‌های جدید در BigQuery و تجسم داده‌ها
17 دانشجو
119,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.