آموزش برنامه نویسی جنگو

جنگو (Django) یکی از محبوب­ترین، کاربردی‌ترین چهارچوب‌های توسعه نرم‌افزاری و یک روش استاندارد با مجموعه کاملی از مؤلفه‌ها است که در توسعه وب بسیار کاربرد دارد و هدف اصلی آن ایجاد وب‌سایت‌هایی مبتنی بر پایگاه‌داده ... ادامه

7 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

مبانی پایه‌ای جنگو

انجام پروژه todo list

آشنایی با ویوها

کار کردن با دیتابیس

محتوای دوره

3 فصل 25 جلسه 4 ساعت ویدیو
مبانی جنگو
ویوها در جنگو
کار کردن با دیتابیس

پیش‌نیاز‌ها

جهت گذراندن این دوره لازم است آشنایی کامل با برنامه نویسی پایتون داشته باشید.

درباره دوره

جنگو (Django) یکی از محبوب­ترین، کاربردی‌ترین چهارچوب‌های توسعه نرم‌افزاری و یک روش استاندارد با مجموعه کاملی از مؤلفه‌ها است که در توسعه وب بسیار کاربرد دارد و هدف اصلی آن ایجاد وب‌سایت‌هایی مبتنی بر پایگاه‌داده پیچیده است.

طراحی سایت با جنگو به دلیل سادگی و سرعت بالایی که دارد؛ در میان توسعه‌دهندگان وب و برنامه‌نویسان بسیار محبوب است. همچنین سازگاری آن با همه قالب‌های JSON، XML، HTML و RSS توانسته جنگو را به یک پلتفرم بسیار پرکاربرد تبدیل کند. به همین دلیل بیشتر افراد برای شروع کار در حوزه طراحی انواع وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی، به سراغ آموزش فریم‌ورک جنگو می‌روند. در این دوره از نسخه 3.2 جنگو که یک نسخه با پشتیبانی طولانی‌مدت است استفاده شده است.

ما در این دوره آموزش سعی کردیم که اساس و بنیاد جنگو را آموزش بدهیم. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش پایتون و آموزش برنامه نویسی دیگر به عنوان مکمل و پیش نیاز این دورە موجود است.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

کاظم مریدی
کاظم مریدی
3 دوره
91 دانشجو
کاظم مریدی، برنامه‌نویس و مدرس برنامه‌نویسی موبایل، چندین سال است که به‌صورت تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی فعالیت می‌کند.ایشان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان میباشد و علاقه فراوان ایشان به تدریس باعث شده است که وی علاوه بر فعالیت‌های کاری، به آموزش مهارت‌های برنامه‌نویسی در پلتفرم‌های مختلف بپردازد. ایشان از سال 1400 آموزش آنلاین برنامه‌نویسی را شروع کرده است و تابه‌حال سابقه تدریس حضوری و غیر حضوری به علامندان این رشته را داشته است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های کاظم مریدی

آموزش برنامه‌نویسی با پایتون از مقدماتی تا پیشرفته
50 دانشجو
4 (2)
659,000 تومانء
آموزش زبان برنامه نویسی دارت
43 دانشجو
289,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.