آموزش برنامه نویسی اندروید

اندروید یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس، میان‌افزار و اپلیکیشن‌های کلیدی موبایل است. توسعه و برنامه نویسی اندروید در محیط اندروید استودیو اتفاق می‌افتد. این سیستم عامل مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت‌ها، ... ادامه

گواهینامه
4.4 (50 رای)
2,428 دانشجو
مقدماتی
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

محتوای دوره

8 فصل 81 جلسه 15 ساعت ویدیو
آموزش مقدماتی برنامه‌نویسی کاتلین
آموزش شیءگرایی برنامه‌نویسی کاتلین
مباحث تکمیلی در برنامه‌نویسی کاتلین
پیاده‌سازی اپلیکیشن تبدیل سن به دقیقه
پیاده‌سازی اپلیکیشن ماشین حساب
پیاده‌سازی اپلیکیشن Quiz App
پیاده‌سازی اپلیکیشن هواشناسی (Weather Application)
پروژه نهایی

پیش‌نیاز‌ها

پیش‌نیاز شرکت در دوره اندروید مقدماتی آشنایی پایه‌ای با زبان برنامه‌نویسی جاوا است. برای بهره‌وری بهتر می‌توانید دانش خود را با سرفصل‌های دوره آموزش مقدماتی جاوا بررسی کنید. اگر با جاوا آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم ابتدا دوره جاوا را بگذرانید تا اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

برای این که بتوانید در زمینه برنامه‌نویسی موبایل و فراگرفتن آموزش‌های اندروید استودیو پیشرفت کنید، باید به زبان برنامه‌نویسی جاوا مسلط باشید.

همانطور که گفتیم، در بخشی از این دوره قصد داریم آموزش جامع کاتلین را برای شما ارائه دهیم. این بدین معناست که آموزش kotlin را از صفر شروع می‌کنیم و برای یادگیری هر آنچه که لازم است شما در این‌باره بدانید، از صفر تا صد مسیر آموزش همراه شما خواهیم بود. بنابراین، برای فراگیری آموزش زبان برنامه نویسی kotlin در این دوره نیازمند هیچ پیش‌نیازی لازم نیست و شما آن را در قالب پنج پروژه به صورت جامع فرا خواهید گرفت.

درباره دوره

اندروید یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس، میان‌افزار و اپلیکیشن‌های کلیدی موبایل است. توسعه و برنامه نویسی اندروید در محیط اندروید استودیو اتفاق می‌افتد. این سیستم عامل مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای دستگاه‌های تلفن همراه، تبلت‌ها، نوت‌بوک‌ها، گوشی‌های هوشمند، کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، دستگاه‌های پوشیدنی، تلویزیون و غیره را شامل می‌شود. البته بازار اندروید در حوزه موبایل بسیار گسترده‌تر از سایر دستگاه‌هاست.

با توجه به تنوع و گستردگی موارد استفاده از سیستم عامل اندروید، برنامه نویسی اندروید به مهمترین و داغ‌ترین موضوعات تبدیل شد و برای ورود به بازار اندروید، استفاده از این زبان برنامه نویسی ضرورت دارد. پس در صورتی که علاقه‌مند به شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید هستید، با مکتب‌خونه همراه باشید.

در سال‌های اخیر، کاتلین دومین زبان رسمی برای توسعه اندروید، معرفی شد. این زبان امروزه به یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی تبدیل شده است. بنابراین کسانی که به این زبان مسلط باشند، آینده شغلی خوبی در انتظار آن‌هاست.

آموزش برنامه نویسی اندروید


در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید، قصد داریم ابتدا صفر تا صد برنامه نویسی کاتلین را به شما آموزش دهیم. بعد از تسلط کامل بر این زبان شما آمادگی ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید را خواهید داشت. بنابراین شما می‌توانید برنامه نویسی اندروید با زبان کاتلین را شروع کرده و در همین ابتدای راه، اپلیکیشن‌های ساده موبایل را طراحی کنید.

پس از آشنایی اولیه با اندروید استودیو، رفته رفته با طراحی پروژه‌های سنگین‌تر می‌توانید آموزش‌های بیشتری دریافت کنید. در انتهای این دوره شما به طور کامل بر برنامه نویسی اندروید به زبان کاتلین مسلط خواهید بود و می‌توانید اپلیکیشن‌های کاربردی موردنظرتان را طراحی و پیاده‌سازی کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید شباهت زیادی به برنامه نویسی جاوا دارد. در این دوره آموزش برنامه نویسی اندروید می‌توانید نکات بسیار مهم و مورد نیاز را آموخته و تصمیم بگیرید که آیا فعالیت در این رشته مورد علاقه شما هست یا خیر.

هدف از یادگیری دوره آموزش برنامه نویسی اندروید چیست؟

دوره آموزش اندروید مکتب‌پلاس سعی دارد با استفاده از برنامه نویسی کاتلین در قالب پروژه‌های کاربردی، صفر تا صد برنامه نویسی اندرویدی را به شما عزیزان آموزش دهد. اگر قصد ورود به حوزه برنامه نویسی موبایل را دارید، این دوره برای با اهداف زیر برای شما فراهم شده است؛ تنها کافیست تا حدودی با زبان برنامه نویسی جاوا آشنایی داشته باشید.

  • تسلط بر برنامه نویسی اندروید و برنامه نویسی کاتلین
  • طراحی بازی‌های موبایل
  • متخصص شدن در حوزه توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی
  • انجام پروژه‌های فریلنسری در حوزه برنامه نویسی اندروید

دوره آموزش اندروید مناسب چه کسانی است؟

  • کسانی که در زمینه توسعه اپلیکیشن‌های موبایل اطلاعاتی ندارند.
  • کسانی که تاحدودی با زبان برنامه‌نویسی جاوا آشنایی دارند.
  • کسانی که به ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل و بازی‌های اندرویدی علاقه دارند.
  • کسانی که قصد دارند با استفاده از زبان کاتلین اپلیکیشن‌های اندرویدی بسازند.

بعد از فراگیری دوره آموزش برنامه نویسی اندروید چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

بعد از اتمام دوره آموزش برنامه نویسی اندروید شما می‌توانید بخش‌های اصلی یک پروژه اندرویدی را بنویسید و کاملاً‌ به آن مسلط باشید همچنین با گذراندن این دوره راحت‌تر از قبل می‌توانید به مسیر شغلی خود ادامه دهید و توانایی‌های بیشتری کسب کنید. با یادگیری تمام مباحث ذکر شده در این دوره شما خواهید توانست پروژه‌های ساده فریلنسری بگیرید و آن‌ها را انجام دهید. دیگر مهارت‌های مهمی که بعد از دوره آموزش برنامه‌نویسی اندروید کسب خواهید کرد، عبارتند از:

  • تسلط کامل بر زبان برنامه نویسی کاتلین
  • فراگرفتن مطالب تکمیلی در حوزه برنامه نویسی کاتلین
  • پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های اندروید

سرفصل‌های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید مکتب‌خونه چیست؟

آموزش برنامه نویسی اندروید مکتب‌خونه از هشت فصل تشکیل شده است. ابتدا آموزش برنامه نویسی kotlin در قالب پنج پروژه و در دو فصل برای شما عزیزان تهیه شده است. در فصل‌های باقی‌مانده با بخش‌های مهم برنامه‌ نویسی اندروید، پایگاه داده در اپلیکیشن اندروید، ساخت اپلیکیشن‌های متفاوت و غیره آشنا می‌شوید.

در بخش‌های مقدماتی آموزش برنامه نویسی اندروید از محیط اندروید استودیو استفاده می‌شود و پس از آن که با نحوه نصب این ابزار و اصول برنامه سازی در این محیط آشنا شدید، می‌توانید به ترتیب اجزای اصلی برنامه و نحوه فراخوانی آن‌ها را فرا گیرید. 

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

4.4

از مجموع 50 امتیاز

9 نظر

4 ماه پیش

عالی

حامد ربیعی راد

حامد ربیعی راد

2 سال پیش

سلام و خسته نباشید تشکر میکنم بابت دوره خوبتون و بیان شیوای استاد عزیز فقط یه درخواست از استاد گرامی داشتم واقعیتش من دوست داشتم توی این دوره آموزش popup menu هم ببینم ولی متاسفانه توی هیچ کدوم از فیلمهای آموزشی ندیدم

روح اله میرزائی

روح اله میرزائی

2 سال پیش

سلام، برای شروع خیلی دوره خوبی هست یعنی اگه بخوام صادقانه نظرمو بگم از این بهتر نمیشه... نحوه تدریس و طراحی محتوای و همه چی دوره عالی هست. اما بعد از اتمام این دوره بازم خیلی مطالب هست که برای رسیدن به سطح متوسط به بالا در اندروید باید مطالعه بشه.حتما پیشنهاد میکنم برای شروع اول این دوره رو بگذرونید.

وحید سهرابی

وحید سهرابی

2 سال پیش

سلام. وقت بخیر دوره خوبی بود همین که آدم از کد نویسی با امیر علی انرژی می گیره خیلی خوبه، حوصله آدمو سر نمی بره. برای گرفتن گواهی نامه باید چیکار کرد؟

سجاد آسال

سجاد آسال

3 سال پیش

دوره بسیار خوبی بود آقای ادیبی بسیار خوب تدریس میکنند با تشکر فراوان از ایشان و اعضای تیم مکتب خونه بابت ارائه این دوره.

حمید طاهرزاده

حمید طاهرزاده

3 سال پیش

بیان شیوا - انتقال خوب و صحیح از ویژگی های آقای ادیبی هست.

سجاد موسوی

سجاد موسوی

نظرات بیشتر

گواهینامه

آموزش برنامه نویسی اندروید

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

دوره‌های پیشنهادی

آموزش برنامه‌نویسی جاوا مقدماتی
4,673 دانشجو
4.5 (234)
گواهینامه
50٪
1,219,000 609,500 تومانء
آموزش Git

مدرس: وحید نائینی

5,188 دانشجو
3.9 (193)
گواهینامه
50٪
959,000 479,500 تومانء
آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته)
32,640 دانشجو
4.1 (2,092)
گواهینامه
70٪
2,629,000 788,700 تومانء
بلاک‌چین و بیت‌کوین به زبان ساده
17,160 دانشجو
4.4 (170)
گواهینامه
50٪
409,000 204,500 تومانء

این دوره در کدام مسیرهای یادگیری است؟

اندروید
اندروید گواهینامه تخصص
3 دوره
76 ساعت
171 جلسه
60٪
3,587,000 1,434,800 تومانء

درباره استاد

امیر احمد ادیبی
امیر احمد ادیبی
3 دوره
14,096 دانشجو

امیراحمد ادیبی، برنامه‌نویس و مدرس برنامه‌نویسی اندروید، چندین سال است که به‌صورت تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی اندروید فعالیت می‌کند و عضوی از تیم موبایل مجموعه‌ی زرین‌پال است. علاقه فراوان ایشان به تدریس باعث شده است که وی علاوه بر فعالیت‌های کاری، به آموزش مهارت‌های برنامه‌نویسی در پلتفرم‌های مختلف بپردازد. ایشان از سال ٩٣ آموزش آنلاین برنامه‌نویسی را شروع کرده است و تابه‌حال سابقه تدریس و برگزاری چندین ورکشاپ مختلف را در کانون کارآفرینی دانشگاه تهران و مرکز رشد دیهیم و آموزش‌های خصوصی دانشجویان خارج کشور را داشته است.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های امیر احمد ادیبی

آموزش برنامه‌نویسی اندروید برای همه
9,269 دانشجو
4.8 (31)
رایگان
آموزش برنامه‌نویسی جاوا مقدماتی
4,674 دانشجو
4.5 (234)
گواهینامه
50٪
1,219,000 609,500 تومانء

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

صفحات پربازدید