آموزش برخورد با مشتریان سرسخت در فروش B2B

مواجهه با مشتریان سرسخت، یکی از دشوارترین بخش‌های کار یک فروشنده B2B است. این مشتریان می‌توانند به راحتی فرصت‌های فروش را از بین ببرند، کار شما را به طور قابل توجهی سخت‌تر کنند و در ... ادامه

41 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

مدیریت شخصیت‌های چالش‌برانگیز

درک و بهبود موقعیت‌های دشوار فروش

غلبه بر موانع رایج مشتری

تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها

محتوای دوره

6 فصل 23 جلسه 1:08 ساعت ویدیو
مقدمه
درک آن‌ها
برخورد با آن‌ها
ارزیابی آن‌ها
نکات نهایی
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

مواجهه با مشتریان سرسخت، یکی از دشوارترین بخش‌های کار یک فروشنده B2B است. این مشتریان می‌توانند به راحتی فرصت‌های فروش را از بین ببرند، کار شما را به طور قابل توجهی سخت‌تر کنند و در برخی موارد، اعتماد به نفس حرفه‌ای و سلامت روان شما را به طور کامل تحت تأثیر قرار دهند. این دوره، به شما کمک می‌کند تا بر این چالش‌ها غلبه کنید. در این دوره، نکات عملی و قابل اجرا در زمینه برخورد با مشتریان سرسخت را فرا خواهید گرفت.

در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • مدیریت شخصیت‌های چالش‌برانگیز: روش‌های ساده و کاربردی برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان سرسخت را کشف خواهید کرد.
  • درک و بهبود موقعیت‌های دشوار فروش: رازهای درک و حتی بهبود موقعیت‌های دشوار فروش را خواهید آموخت و یاد می‌گیرید که چگونه آن‌ها را به روابط پربار و بلندمدت تبدیل کنید.
  • غلبه بر موانع رایج مشتری: مربیان این دوره به شما نشان خواهند داد که چگونه بر موانع رایج ایجاد شده توسط مشتریان غلبه کنید و از هر موقعیت منحصر به فرد، بهترین بهره را ببرید.

با شرکت در این دوره، مهارت‌های خود را در زمینه برخورد با مشتریان سرسخت تقویت کرده و یاد می‌گیرید که چگونه چالش‌ها را به فرصت‌هایی برای ایجاد روابط ماندگار تبدیل کنید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Chris Croft
Chris Croft
7 دوره
1,891 دانشجو

کریس کرافت تا کنون بیش از 85 هزار نفر را در زمینه مدیریت پروژه و رهبری آموزش داده است. وی همچنین دوره‌هایی در زمینه مدیریت زمان و مذاکره در LinkedIn و Lynda تدریس کرده است که بیش از هجده میلیون مخاطب آنلاین داشته است. او دارای سابقه در مدیریت عملیات است و مدرک مهندسی خود را از کمبریج دریافت کرده است و بیش از 10 سال به عنوان مهندس واجد شرایط و مدیریت ارشد در صنعت تولید فعالیت داشته است. کریس کرافت بعد از اخذ مدرک MBA به مدت چهار سال در مدرسه بازرگانی بورنموث (Bournemouth) کار کرد تا اینکه از سال 1992 شرکت آموزشی خود را راه‌اندازی کرد و از آن زمان، به عنوان سخنران و مدرس مشغول فعالیت است. 

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Chris Croft

آموزش بهترین روش‌ها برای کاهش استرس
15 دانشجو
169,000 تومانء
آموزش رهبری: مهارت‌های کاربردی رهبری
48 دانشجو
4 (3)
239,000 تومانء
آموزش اصول کار تیمی
LinkedIn

LinkedIn

مدرس: Chris Croft

306 دانشجو
4.3 (7)
169,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.