آموزش اصول PCI-DSS

این دوره اصول و اصطلاحات اساسی PCI-DSS را معرفی می‌کند و به بررسی تاریخچه و تغییرات عمده آن می‌پردازد. شما با فرآیند ارزیابی، شامل ROCs و SAQs، و نحوه کارکرد هشت نوع مختلف SAQs آشنا ... ادامه

13 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

معرفی اصول و اصطلاحات اساسی PCI-DSS

آشنایی با فرآیند ارزیابی

آموزش الزامات PCI-DSS

توضیح کاربردهای عملی و استراتژی‌های امنیتی

محتوای دوره

6 فصل 76 جلسه 11 ساعت ویدیو
مقدمه
اصول PCI-DSS
۱۲ الزامات (نسخه ۳.۲.۱)
نتیجه‌گیری
ماژول اضافی: کنترل‌های امنیتی
ماژول اضافی: ارائه پروژه‌های فنی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

این دوره اصول و اصطلاحات اساسی PCI-DSS را معرفی می‌کند و به بررسی تاریخچه و تغییرات عمده آن می‌پردازد. شما با فرآیند ارزیابی، شامل ROCs و SAQs، و نحوه کارکرد هشت نوع مختلف SAQs آشنا خواهید شد.

در مورد هر یک از الزامات PCI-DSS (از جمله تنظیمات فایروال، تغییر تنظیمات پیش‌فرض فروشنده، امنیت داده‌های ذخیره شده و داده‌های در حال انتقال، پیشگیری از بدافزار، توسعه امن، محدودیت دسترسی، شناسایی دسترسی‌ها، امنیت فیزیکی، مانیتورینگ شبکه، آزمون‌های منظم و سیاست امنیت اطلاعات) یاد خواهید گرفت.

این دوره کاربردهای عملی و استراتژی‌های امنیتی مختلف را به تفصیل توضیح می‌دهد. شما با روش‌های مدیریت ریسک، استفاده از آنتی‌ویروس‌ها، ارزیابی و وصله‌گذاری نقاط ضعف، کنترل دسترسی بر اساس "نیاز به دانستن"، استفاده از شناسایی چند مرحله‌ای (MFA)، محدودیت‌های دسترسی فیزیکی و مانیتورینگ شبکه‌ها آشنا خواهید شد.

هدف این دوره ترکیب دانش فنی با کاربردهای عملی برای افزایش آگاهی و توانمندی‌های حرفه‌ای در حوزه امنیت اطلاعات کارت‌های پرداخت است.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Vasco Patrício
1 دوره
13 دانشجو
او دارای پیشینه‌ای به عنوان مربی است و از حوزه فناوری وارد شده است. او دو استارتاپ تکنولوژی ایجاد کرد که به ارزیابی‌های میلیون دلاری رسیدند و توسط شتاب‌دهنده استارتاپ MIT-Portugal IEI حمایت شدند. پس از سال‌ها مربیگری به بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها، درخواست‌هایی از مدیران اجرایی و سرمایه‌گذاران دریافت کرد. سپس در مربیگری حرفه‌ای‌های مدیریت دارایی تخصص پیدا کرد و تکنیک‌های خود را برای اهداف مختلف تطبیق داد. اکنون او مربیگری عملکرد و نفوذ برای مدیران اجرایی و حرفه‌ای‌های مدیریت دارایی ارائه می‌دهد.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.