آموزش اصول تولید محتوا و کاربرد آن در مارکتینگ

دوره تولید محتوا و اصول آن در مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا توانایی تولید محتوا و نوشتن خود را ارتقا دهید. اکثر افرادی که در حوزه مارکتینگ فعالیت می‌کنند و دارای دانش فنی مناسبی ... ادامه

گواهینامه
19 دانشجو
مقدماتی تا پیشرفته
مکتب‌خونه
مکتب‌خونه
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

اصول نوشتار متن برای جایگاه‌های مختلف

نوشتن متن برای کاربردهای گوناگون همانند مارکتینگ و برندینک

تهیه و تنظیم کمپین‌های تبلیغاتی

سئو متن

محتوای دوره

7 فصل 24 جلسه 4 ساعت ویدیو
کاربرد دوره
مفاهیم و اصطلاحات
انواع تولید محتوا متنی
دسته بندی محتوا متنی بر اساس محل انتشار
دسته بندی محتوا متنی بر اساس نتیجه
سئو متن
شبیه بزرگان بنویسیم

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

 

درباره دوره

 دوره تولید محتوا و اصول آن در مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا توانایی تولید محتوا و نوشتن خود را ارتقا دهید. اکثر افرادی که در حوزه مارکتینگ فعالیت می‌کنند و دارای دانش فنی مناسبی هستند در هنگام ایجاد کمپین‌های خود و یا اجرای پلن‌های تبلیغاتی با مشکل محتوا روبه‌رو می‌شوند مطالب این دوره به شما کمک می‌کند تا توانایی نوشتن شما بهبود یابد.

 سئو از دیگر موضوعاتی است که امروزه بسیاری از علاقه‌مندان این حوزه با آن درگیر هستند ما با بررسی کامل سئو متن به شما کمک می‌کنیم تا توانایی سئو کردن متن‌های وب‌سایت خود را داشته باشید و همچنین از ابتدا متن‌هایی با اصول سئو تولید کنید

 نوشتن کپشن برای اینستاگرام، تنظیم متن صفحات وب‌سایت، متن روی بیلبوردهای تبلیغاتی، بلاگ‌های وب‌سایت و …. از مطالبی است که در این دوره می‌آموزید.

اطلاعات بیشتر

گواهینامه

آموزش اصول تولید محتوا و کاربرد آن در مارکتینگ

در صورتی‌ که حد نصاب قبولی در دوره را کسب و تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی را ارسال کنید، گواهی‌نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قابل به اشتراک گذاشتن در

linkdin

درباره استاد

علی رضافر
علی رضافر
2 دوره
701 دانشجو

علی رضافر دانشجوی MBA و مدرس دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ است. ایشان در بیش از ۵ کمپ و بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ در کشور ترکیه شرکت کرده‌اند و سابقه ۵ سال فعالیت در زمینه مارکتینگ در شرکت‌ها و استارتاپ‌های شناخته شده ایران همانند (شرکت تولیدی صنعتی الباگاز (آلتون)، شرکت بهین ارتباط آراز، سامانه گردشگری پارسیان، استارتاپ بین جو و.....) را دارند و همچنین بنیان‌گذار آژانس دیجیتال مارکتینگ ۲۰ و برگزارکننده دوره‌های آموزشی و کمپ‌های آموزشی معتبر در زمینه اینستاگرام مارکتینگ هستند.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟

خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟

برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟

خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.