آموزش اشتراک‌گذاری داده‌ها از طریق هنر مصورسازی

دوره "مصورسازی داده‌ها" از مجموعه گواهینامه حرفه‌ای تحلیل داده‌های گوگل، به شرکت‌کنندگان مهارت‌های لازم برای تبدیل داده‌ها به نمایش‌های بصری قابل‌فهم و جذاب را آموزش می‌دهد. در این دوره، مباحثی همچون اهمیت مصورسازی داده‌ها، نحوه ... ادامه

10 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

نحوه درک اهمیت مصورسازی داده‌ها

یادگیری نحوه ایجاد داستان‌های داده‌ای جذاب

چگونگی آشنایی با استفاده از Tableau برای ایجاد داشبوردها و فیلترهای داشبورد

یادگیری کشف اصول و روش‌های مرتبط با ارائه‌های موثر

محتوای دوره

4 فصل 40 جلسه 3 ساعت ویدیو
مصورسازی داده‌ها
ایجاد مصورسازی داده‌ها با Tableau
ساخت داستان‌های داده‌ای
توسعه ارائه‌ها و اسلایدشوها

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

دوره "مصورسازی داده‌ها" از مجموعه گواهینامه حرفه‌ای تحلیل داده‌های گوگل، به شرکت‌کنندگان مهارت‌های لازم برای تبدیل داده‌ها به نمایش‌های بصری قابل‌فهم و جذاب را آموزش می‌دهد.

در این دوره، مباحثی همچون اهمیت مصورسازی داده‌ها، نحوه ایجاد داشبوردهای بصری با استفاده از ابزار Tableau، و تکنیک‌های طراحی برای ایجاد تصاویر دسترس‌پذیر و تأثیرگذار مورد بررسی قرار می‌گیرد. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه با استفاده از داده‌ها، داستان‌های متقاعدکننده‌ای بسازند که می‌تواند به تصمیم‌گیری‌های استراتژیک کمک کند.

این دوره شامل جلساتی است که به تحلیل انواع داده‌ها و نحوه به‌کارگیری ابزارهای مختلف برای ایجاد مصورسازی‌های پویا و تعاملی می‌پردازد. شرکت‌کنندگان با طراحی داشبوردها و استفاده از فیلترهای مختلف برای نمایش داده‌ها به شیوه‌ای مؤثر آشنا می‌شوند.

همچنین، اصول و روش‌های ارائه داده‌ها به‌گونه‌ای که بتواند مخاطبان مختلف را جذب کند و اطلاعات پیچیده را به‌صورت ساده و قابل‌فهم منتقل کند، در این دوره تدریس می‌شود. این دوره برای افرادی که می‌خواهند مهارت‌های خود را در زمینه تحلیل و مصورسازی داده‌ها ارتقا دهند، بسیار مناسب است.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Google Career Certificates
Google Career Certificates
37 دوره
1,971 دانشجو

گواهی‌های شغلی Google بخشی از برنامه Grow with Google است که از طریق آموزش‌هایی مانند این درس در تلاش است تا به همه  کسانی که نیروی کار امروز را تشکیل می‌دهند و دانش‌آموزانی که نیروی کار فردا را هدایت می‌کنند آموزش دهد و با ایجاد بستری مناسب زمینه دسترسی به بهترین آموزش‌ها و ابزارهای Google برای رشد مهارت‌ها، مشاغل و کسب‌وکارها را ایجاد کند.

اطلاعات بیشتر

دیگر دوره‌های Google Career Certificates

آموزش تجزیه‌وتحلیل رگرسیون: ساده کردن روابط داده‌های پیچیده
27 دانشجو
169,000 تومانء
آموزش تکنیک‌های عیب‌یابی و دیباگینگ (Troubleshooting and Debugging)
17 دانشجو
139,000 تومانء
آموزش استفاده از پایتون برای تعامل با سیستم‌عامل
11 دانشجو
159,000 تومانء
آموزش آماده شدن برای مشاغل امنیت سایبری
7 دانشجو
79,000 تومانء

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.