آموزش استفاده از پایگاه‌های داده با پایتون

دوره "Using Databases with Python" به بررسی اصول اولیه زبان پرس‌وجوی ساختاریافته (SQL) و طراحی پایگاه‌های داده می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا داده‌ها را به طور مؤثر در یک فرایند چندمرحله‌ای جمع‌آوری، تحلیل ... ادامه

2 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

انجام عملیات ایجاد، خواندن، به‌روزرسانی و حذف برای مدیریت پایگاه‌های داده

توضیح اصول اولیه پایتون شی‌ءگرا

درک نحوه ذخیره‌سازی داده‌ها در چندین جدول یک پایگاه داده

استفاده از API گوگل مپس برای مصورسازی داده‌ها

محتوای دوره

5 فصل 35 جلسه 5 ساعت ویدیو
پایتون شی‌ءگرا
زبان پرس‌وجوی ساختاریافته (SQL) پایه
مدل‌های داده و SQL رابطه‌ای
روابط چند به چند در SQL
پایگاه‌های داده و مصورسازی

پیش‌نیاز‌ها

برای درک و استفاده بهتر از این دوره آشنایی با پایتون، ضروریست.

درباره دوره

دوره "Using Databases with Python" به بررسی اصول اولیه زبان پرس‌وجوی ساختاریافته (SQL) و طراحی پایگاه‌های داده می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا داده‌ها را به طور مؤثر در یک فرایند چندمرحله‌ای جمع‌آوری، تحلیل و پردازش کنید. با استفاده از پایگاه داده SQLite3، یاد خواهید گرفت که چگونه داده‌ها را در پایگاه‌های داده سازماندهی و مدیریت کنید. همچنین، دوره شامل ساخت خزنده‌های وب و فرایندهای پیچیده جمع‌آوری و مصورسازی داده‌ها است. برای مصورسازی داده‌ها، از کتابخانه D3.js استفاده خواهیم کرد که ابزار قدرتمندی برای نمایش بصری داده‌ها به شمار می‌رود.

این دوره به بررسی فصل‌های 14 و 15 کتاب «پایتون برای همه» می‌پردازد و برای موفقیت در آن، آشنایی با مطالب فصل‌های 1 تا 13 کتاب. دوره بر روی نسخه 3 پایتون متمرکز است و به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای کار با پایگاه‌های داده و تحلیل داده‌ها را به دست آورید. با پایان دوره، قادر خواهید بود تا داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری کرده، آن‌ها را تحلیل کرده و به‌صورت بصری نمایش دهید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Charles Russell Severance
Charles Russell Severance
2 دوره
4 دانشجو

Charles Russell Severance (که به نام دکتر چاک نیز شناخته می‌شود) استاد بالینی در دانشکده اطلاعات دانشگاه میشیگان است، جایی که دوره‌های مختلفی با محوریت فناوری از جمله برنامه‌نویسی، طراحی پایگاه داده و توسعه وب تدریس می‌کند. چاک چندین کتاب نوشته است، از جمله استفاده از Google App Engine و پایتون برای همه. زمینه تحقیقاتی او در حوزه ساخت سیستم‌های مدیریت یادگیری مانند Sakai، Moodle، Blackboard، ANGEL و دیگر سیستم‌ها است. او معمار ارشد پروژه Sakai بود، یک سیستم مدیریت یادگیری که در حدود 300 مدرسه در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و کتابی به نام Sakai: Free as in Freedom نوشته است که تجربیات او به عنوان یکی از رهبران این پروژه را توصیف می‌کند.

در اواسط دهه 1990، او مجری برنامه Internet

 

بود، یک تاک شو تلویزیونی ملی درباره اینترنت که برای چندین سال در سیستم کابلی TCI پخش می‌شد. او مدت زیادی ستون‌نویس مجله IEEE Computer بود و ستونی ماهانه به نام "گفتگوهای محاسباتی" می‌نوشت که شامل مصاحبه‌های ویدئویی با رهبران و نوآوران مشهور حوزه فناوری بود.

 

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.