آموزش استراتژی کسب‌وکار و رهبری با Bob Iger

در دنیای پرشتاب و پر از تغییرات امروزی، شرکت‌های بزرگ و کوچک به دنبال راه‌هایی برای نوآوری و رشد هستند. باب ایگر، مدیرعامل سابق دیزنی، با انجام معاملات بزرگ و موفق مانند خرید پیکسار، مارول ... ادامه

15 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

آشنایی با استراتژی‌های گسترش برند و افزایش نفوذ در بازار

رهبری با صداقت و ایجاد یک فرهنگ سازمانی قوی

مدیریت ریسک و تصمیم‌گیری در شرایط پیچیده

هنر مذاکره و ایجاد روابط موثر با شرکا و مشتریان

درس‌هایی از موفقیت‌های بزرگ باب ایگر در دیزنی

محتوای دوره

1 فصل 13 جلسه 2 ساعت ویدیو
استراتژی کسب‌وکار و رهبری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در دنیای پرشتاب و پر از تغییرات امروزی، شرکت‌های بزرگ و کوچک به دنبال راه‌هایی برای نوآوری و رشد هستند. باب ایگر، مدیرعامل سابق دیزنی، با انجام معاملات بزرگ و موفق مانند خرید پیکسار، مارول و لوکاس فیلم، نشان داد که چگونه می‌توان یک برند محبوب را به اوج موفقیت رساند.

در دوره "Bob Iger Teaches Business Strategy and Leadership"، شما با استفاده از مطالعات موردی و تجربیات 45 ساله باب ایگر در صنعت رسانه، خواهید آموخت که چگونه کسب‌وکار و حرفه خود را متحول کنید. این دوره به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌هایی برای گسترش برند، رهبری با صداقت و انجام تصمیمات بزرگ را فرا بگیرید. از مدیریت ریسک تا هنر مذاکره، همه مواردی هستند که در این دوره پوشش داده خواهند شد.

با شرکت در این دوره، شما به ابزارها و دانش لازم برای تبدیل شدن به یک رهبر موفق و کارآفرین مجهز خواهید شد. خواه شما یک مدیر ارشد باشید یا یک کارآفرین نوپا، این دوره می‌تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود دست پیدا کنید و کسب‌وکار خود را به موفقیت برسانید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • مدیران ارشد
  • کارآفرینان
  • دانشجویان MBA
  • افرادی که به دنبال توسعه مهارت‌های رهبری و کسب‌وکار خود هستند

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,472 دانشجو
4.4 (5,940)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء
آموزش برنامه‌نویسی با پایتون (پیشرفته)
32,613 دانشجو
4.1 (2,091)
گواهینامه
70٪
2,629,000 788,700 تومانء
آموزش یادگیری ماشین با پایتون

مدرس: جادی میرمیرانی

17,767 دانشجو
4.4 (671)
گواهینامه
70٪
3,459,000 1,037,700 تومانء
آموزش درک برنامه نویسی

مدرس: جادی میرمیرانی

27,901 دانشجو
4.3 (497)
گواهینامه
50٪
239,000 119,500 تومانء

درباره استاد

Bob Iger
Bob Iger
1 دوره
15 دانشجو

Bob Iger  تاجر آمریکایی است که در 10 فوریه ۱۹۵۱ در نیویورک به دنیا‌ آمد. او تحصیلاتش را در دانشگاه ایتیکا در رشته رادیو و تلویزیون گذراند. باب آیگر فعالیت رسانه‌ای خود را در سال ۱۹۷۲ با مجری‌گری برنامه‌ای تلویزیونی آغاز کرد. او در سال ۱۹۷۴ به گروه خبری ای‌بی‌سی پیوست. باب آیگر تا سال ۱۹۹۹ مدیر عامل گروه خبری ای‌بی‌سی بود سپس به کمپانی والت دیزنی پیوست و به عنوان مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره در این شرکت فعالیت کرد.او اکنون عضو هیئت مدیره شرکت اپل است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.