آموزش استراتژی‌های فروش در شرایط رکود اقتصادی

در زمان رکود اقتصادی، ممکن است مشتریان شما در مورد مسائل مالی خود با دقت بیشتری فکر کنند، اما این وضعیت فرصتی را نیز فراهم می‌کند تا شما سهم بازار خود را افزایش داده و ... ادامه

31 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

نحوه تجهیز شرکت‌ها با راهبردهای مؤثر برای استفاده از فرصت‌های رکود اقتصادی و افزایش سهم بازار

یادگیری هماهنگ کردن اهداف کسب و کار با استراتژی‌های فروش به منظور افزایش کارایی و اثربخشی

چگونگی تقویت توانایی‌های فروشندگان در شناسایی و پاسخ به نیازهای پنهان مشتریان و ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه

توسعه یک فرآیند ارجاعی قوی برای جذب مشتریان جدید و پر کردن خط لوله فروش با مشتریان ایده‌آل

محتوای دوره

5 فصل 12 جلسه 0:32 ساعت ویدیو
مقدمه
استراتژی برای تیم‌های اجرایی
استراتژی‌ برای مدیر فروش
استراتژی‌ برای فروشنده
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

در زمان رکود اقتصادی، ممکن است مشتریان شما در مورد مسائل مالی خود با دقت بیشتری فکر کنند، اما این وضعیت فرصتی را نیز فراهم می‌کند تا شما سهم بازار خود را افزایش داده و محصولات و خدمات جدیدی را عرضه کنید.

در این دوره، اسکات ک. ادینگر راهبردهای خاص و عملی را به شما نشان می‌دهد که به شما امکان می‌دهد از فرصت‌هایی که رکود اقتصادی فراهم می‌کند بهره‌برداری کنید. او به شما آموزش می‌دهد که چگونه اهداف کسب و کار خود را با استراتژی فروش هماهنگ کنید و اهمیت استفاده از تخصص را برای ورود زودهنگام به فرآیند فروش بیان می‌کند. همچنین، راه‌های استفاده از بینش‌های فروش و پذیرش نقش خود به عنوان یک مربی فروش را بررسی کنید.

تفاوت تجربه فروش مشتری خود را با ارزش ایجاد کنید و نحوه ارائه بازخورد مؤثر را یاد بگیرید. سه شاخص کلیدی که تیم شما باید روی آنها تمرکز کند را کشف کنید.

علاوه بر این، از دیدگاه یک فروشنده، بیاموزید که چگونه نیازهای پنهان را شناسایی کنید، از تماس‌های فروش برای ایجاد راه‌حل جدید برای مشتری خود استفاده کنید و یک فرآیند ارجاعی برای پر کردن خط لوله با مشتریان ایده‌آل خود توسعه دهید.

 با شرکت در این دوره، مهارت‌ها و دانش لازم برای استفاده بهینه از فرصت‌های رکود اقتصادی را به دست خواهید آورد و می‌توانید به عنوان یک رهبر در زمینه فروش، سازمان خود را به سمت موفقیت هدایت کنید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Scott K. Edinger
1 دوره
31 دانشجو
مشتریان در Fortune 50 و در سراسر جهان به Scott K. Edinger به عنوان مشاور برتر خود برای رهبری رشد کسب و کار اعتماد دارند. اسکات با مدیران عامل و رهبران ارشد کار کرده است تا استراتژی‌های عملیاتی توسعه داده و روش‌هایی برای دستیابی به نتایج بالایی و پایینی اجرا کند. او سه کتاب نوشته و بیش از صد مقاله در فوربس و هاروارد بیزینس ریویو و سایر نشریات معتبر به چاپ رسانده است. به عنوان مشاور، نویسنده، مشاور و سخنران، اسکات تغییرات مثبت برای مشتریان ایجاد می‌کند و به عنوان یک متخصص در تقاطع رهبری، استراتژی و فروش شناخته می‌شود. او نویسنده کتاب "رهبر رشد: استراتژی‌هایی برای دستیابی به نتایج بالایی و پایینی" (Fast Company Press, 2023) و همچنین هم‌نویسنده پرفروش کتاب "رهبر پنهان: کشف و توسعه بزرگی درون شرکت شما" (AMACOM, 2015) و "رهبر الهام‌بخش" (McGraw Hill, 2009) است. مقاله او در هاروارد بیزینس ریویو با عنوان "جعل خود به عنوان یک ضرورت" به عنوان "کلاسیک در حال ساخت" شناخته شده است. آثار اسکات در "راهنمای رشد حرفه‌ای شما" و "راهنمای افزایش بهره‌وری" هاروارد بیزینس ریویو منتشر شده است. اسکات به عنوان عضو هیئت علمی وابسته برای مدرسه کسب و کار کنان-فلگلر دانشگاه کارولینای شمالی خدمت کرده است. او دارای مدرک کارشناسی در مطالعات ارتباطات و بلاغت از دانشگاه ایالتی فلوریدا است، جایی که در کمیته‌های فارغ‌التحصیلان از جمله هیئت دانشکده ارتباطات و اطلاعات و همچنین مشعلداران سمینول فعالیت داشته است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.