آموزش ارتباط با اعتماد به نفس برای درون‌گرایان

به عنوان یک فرد درونگرا بر اضطراب های اجتماعی خود غلبه کنید و یاد بگیرید که چگونه در زندگی حرفه ای و شخصی خود با اعتماد به نفس ارتباط برقرار کنید. افراد درونگرا در ارتباطات ... ادامه

14 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

یادگیری غلبه بر ترس‌ها و نگرانی‌های اجتماعی

نحوه ایجاد اعتماد به نفس از درون

چگونگی نمایش اعتماد به نفس از طریق صدا، لحن و زبان بدن

یادگیری صحبت کردن در گروه‌ها و مدیریت وقفه‌ها

محتوای دوره

5 فصل 17 جلسه 1:22 ساعت ویدیو
مقدمه
چگونه اعتماد به نفس را ایجاد کنیم؟
مدیریت موقعیت‌های ناراحت کننده
تکنیک‌های ارتباط مطمئن
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

به عنوان یک فرد درونگرا بر اضطراب های اجتماعی خود غلبه کنید و یاد بگیرید که چگونه در زندگی حرفه ای و شخصی خود با اعتماد به نفس ارتباط برقرار کنید.

افراد درونگرا در ارتباطات و معاشرت با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. در این دوره، TJ Guttormsen، کوچ ارتباطات، بینش‌ ها و استراتژی‌ های عملی را ارائه می‌ دهد که به درون‌ گراها کمک می‌ کند تا توانایی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس را در هر موقعیتی از زندگی شخصی یا حرفه‌ ای خود توسعه دهند.

بیاموزید که چگونه بر ترس ها و نگرانی های اجتماعی غلبه کنید، اعتماد به نفس خود را از درون ایجاد کنید و انرژی خود را برای زندگی اجتماعی به حداکثر برسانید. TJ به شما نشان می‌ دهد که برای ایجاد اعتماد به نفس از طریق صدا، لحن و زبان بدن و راحت‌ تر صحبت کردن، صرف نظر از اینکه چه چیزی در خطر است، چه چیزی لازم است. در پایان این دوره، شما آماده خواهید بود که در گروه ها صحبت کنید، با چالش های رایج مانند قطع صحبت روبرو شوید، و مکالمات معناداری را تقریباً با هر کسی شروع کنید و ادامه دهید.

اطلاعات بیشتر

دوره‌های پیشنهادی

آموزش ارتباط موثر و حل تعارض
3,611 دانشجو
4.2 (186)
گواهینامه
50٪
779,000 389,500 تومانء
آموزش تعامل با افراد سرسخت
1,143 دانشجو
4.2 (33)
289,000 تومانء
آموزش ارتباطات بین فردی
LinkedIn

LinkedIn

مدرس: Dorie Clark

38 دانشجو
3 (1)
119,000 تومانء
آموزش تاثیرگذاری بر افراد
University of Michigan

University of Michigan

مدرس: Maxim Sytch

1,016 دانشجو
4.2 (12)
159,000 تومانء

درباره استاد

TJ Guttormsen
1 دوره
14 دانشجو
بیش از یک دهه با کسب و کارهای بین المللی چند میلیون دلاری، مدیران عامل، نوازندگان برنده جوایز، ورزشکاران المپیک و افرادی مانند من و شما کار کرده است - به آنها کمک کرده ارتباطات، اعتماد اجتماعی و عملکرد خود را بهبود بخشند. او دارای سه مدرک دانشگاهی در روانشناسی و آموزش است و نویسنده ای است که چندین بار منتشر شده است - و در اینجا در Udemy، او برخی از بهترین کارهای خود را تا به امروز به اشتراک می گذارد.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.