آموزش ارتباطات بین فردی

ارتباط مؤثر یک استعداد ذاتی نیست که برخی افراد دارند و برخی دیگر ندارند - این چیزی است که هر کسی می‌تواند یاد بگیرد و تمرین کند. در این دوره، استراتژی‌هایی را بیاموزید که می‌تواند ... ادامه

3 (1 رای)
38 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
نظرات کاربران
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

شناخت و مقابله با چالش‌های ارتباطی

تسلط بر تکنیک‌های کلیدی ارتباطی

مدیریت موقعیت‌های دشوار

بهبود ارتباطات بین‌فرهنگی

محتوای دوره

5 فصل 15 جلسه 0:44 ساعت ویدیو
مقدمه
ارتباط با همکارانتان
ارتباط با سرپرست خود
ارتباط در موقعیت‌های پیچیده
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

 ارتباط مؤثر یک استعداد ذاتی نیست که برخی افراد دارند و برخی دیگر ندارند - این چیزی است که هر کسی می‌تواند یاد بگیرد و تمرین کند. در این دوره، استراتژی‌هایی را بیاموزید که می‌تواند به شما کمک کند مهارت‌های ارتباطات بین‌فردی خود را بهبود ببخشید و در آن‌ها استاد شوید.

به دوری کلارک، متخصص برند شخصی و شغلی، بپیوندید تا تکنیک‌های انتقال پیام مؤثر در محیط کار را به اشتراک بگذارد و توضیح دهد که چگونه می‌توان با چالش‌های احتمالی ارتباطی با همکاران و سرپرست خود برخورد کرد. او همچنین درباره چگونگی مواجهه با موقعیت‌های دشوار، مدیریت قطع‌کردن صحبت‌ها و پاسخ به بازخورد انتقادی صحبت می‌کند.

اطلاعات بیشتر

امتیاز و نظرات کاربران

3

از مجموع 1 امتیاز

1 نظر

2 ماه پیش

اسم دوره باید ارتباطات در محیط کار میشد نه بین فردی

یحیی علیزاده

یحیی علیزاده

دوره‌های پیشنهادی

آموزش پایتون مقدماتی

مدرس: جادی میرمیرانی

88,473 دانشجو
4.4 (5,941)
گواهینامه
50٪
1,359,000 679,500 تومانء
آموزش جامع  ICDL

مدرس: امیرحسین دلاور

7,895 دانشجو
4.7 (532)
گواهینامه
50٪
1,209,000 604,500 تومانء
آموزش مهارت‌های انتشار مقاله
رسانیوم

رسانیوم

مدرس: جمعی از اساتید رسانیوم

76 دانشجو
5 (6)
119,000 تومانء
آموزش ارتباط موثر و حل تعارض
3,611 دانشجو
4.2 (186)
گواهینامه
50٪
779,000 389,500 تومانء

درباره استاد

Dorie Clark
Dorie Clark
2 دوره
55 دانشجو

او مشاور استراتژی، مربی اجرایی و سخنران کلیدی با تجربه‌ای عمیق در ارائه‌های مجازی است که با شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت، مورگان استنلی، فیدلیتی، دانشگاه ییل، صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی همکاری کرده است. دوبار به عنوان یکی از ۵۰ متفکر برتر کسب و کار جهان توسط Thinkers50 و به عنوان مربی ارتباطات شماره یک در جهان توسط جوایز Marshall Goldsmith Leading Global Coaches و همچنین یکی از ۱۰ حرفه‌ای ارتباطات برتر جهان توسط Global Gurus شناخته شده است. او نویسنده چندین کتاب پرفروش، از جمله "بازی طولانی" و "شما کارآفرین" است که جوایز معتبری از Inc. و Forbes دریافت کرده‌اند.

او به طور منظم برای Harvard Business Review، FastCompany و Business Insider می‌نویسد و هر هفته میزبان یک برنامه ویدئویی مصاحبه برای Newsweek است. همچنین در برنامه آموزش اجرایی مدرسه کسب و کار کلمبیا تدریس می‌کند و پیشتر در دانشگاه‌های دوک، IE، HEC-پاریس، کالج اسمیت و ببسون تدریس کرده است. او عضو برنامه MG100 مارشال گلدسمیت است که برترین مربیان اجرایی جهان را گرد هم می‌آورد و یک سرمایه‌گذار فرشته و مشاور استارتاپ نیز هست. همچنین، به عنوان روزنامه‌نگار، سخنگوی کمپین ریاست جمهوری، تهیه کننده آلبوم جاز برنده جایزه گرمی و سرمایه‌گذار در تولیدات برادوی فعالیت کرده است. تخصص‌های او شامل بازاریابی، برندسازی، مشاوره مدیریت، ارتباطات و مربیگری اجرایی است.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.